колеги като ходих да си слагам летните гуми се оказа че едната джанта била "осукана" и уж нямала управяне, била ударена странично според гумаджийте и се наложи да си взема друга джанта. Обаче сега ме притеснява че не е същото ЕТ и иначе е иначе си е 15 цола и пак е на фиат , мисълта ми е следната страх ме е да не разбия нещо отпред с две различни джанти, днес ходих в друг сервиз да ми управят уригиналната джанта ама и там не са чували за машина която да управяла усукана джанта. Гледам че старата не е толкова плътна към спирачния апарат докато новата остават видими около 5мм да опре в равнината на апарата, дайте съвети новата е Ет 38, а старата е Ет 43, да не прецакам нещо или да си карам спокойно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с метална джанта за Стило
Collapse
X
-
а пък и на резервната ако е нормална е най добре да ги разменишШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Първо не разбрах Джантите какви са Алуминиеви или железниИ не разбрах що да няма как да се изправи, Вариант винаги има зависи колко пари си готов да дадеш, моята я бях сцепил и бях усукал две от лъчите, след заварка и намесата на стругар за центроването и на баланс машина джантата стана перфектна е струва ми 100лв а комплект от четири такива ми струваше 200лв. Ама с мерак всичко се постигаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Първо не разбрах Джантите какви са Алуминиеви или железниИ не разбрах що да няма как да се изправи, Вариант винаги има зависи колко пари си готов да дадеш, моята я бях сцепил и бях усукал две от лъчите, след заварка и намесата на стругар за центроването и на баланс машина джантата стана перфектна е струва ми 100лв а комплект от четири такива ми струваше 200лв. Ама с мерак всичко се постига
Коментар
-
Така в бързината си съм пропуснал да спомена че джантата е стоманена с размери който пише на джантата 6 1/2 J, 15H 2, ET 43.- това ми е оригиналната джанта която е проблемна и била усукана и според майсторите в три сервиза за гуми няма изправяне.Новата джанта е с следните размери 6 1/2 J, 15 H 2, ET 44,5 . Първият въпрос е дали така като я карам с две различни джанти отпред с различно ЕТ мога да прецакам нещо по окачване спирачни апарати или да не се притеснявам.И вторият въпрос е въпросната усукана джанта имали управяне и къде мога да я закарам да ми я оправят че нова е 150 лева а на старо по моргите в нашият регион няма точно тези размери които аз търсяFiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
Airfan значи те ми казаха следното че все едно джантата е ударена странично в бордюр и била посукана- усукана и аз вече се обурквам с тези техни термини и нямало как да и възвърнат формата. А преди месец ли беше един от колегите във форума беше писал за някакъв стенд в софия мисля където нямало джанта която да не може да оправи и струвало 10 лева, парите няма да са като 150 лева за нова. Не знам вече явно наистина не може да се оправи, в автосвят в тракия като ги питах за изправяне на джанти ме гледаха като извънземен и ме пратиха в някакъв малък сервиз до детски свят където майсторите се държаха се едно са на шумахер механиците. видиш ли няма машини за изправяне на джанти ами се буха с чука и яко млатене ама тая джанта нямало да се изправи щото видиш ли съм цитирам" явно си дрифтирал и си нацелил някой бордюр" , "сори приятел ама няма да я оправиш, нова за 150 лева" преставяте ли си какви елемненти има, ама и аз какво очаквам някои от харвард ли да работи по тия гаражни гумаджиници. Нито дрифтирам, нито се сътезавам ами си я карам кротко от както си я взех колата 2011, ама както и да е да не ви занимавам с глупостиFiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
Има един младеж в казичене който ги оправя и възтановява. Ще търся тема друг форум да ти пратя какво прави и ако може да ти я оправи. Но по късноКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ще съм благодарен за помоща. Ако и някой друг има идей и съвети моля да ги спомене.ВАЖНО: Много ме притеснява в ЕТ на новата джанта дали мога да прецакам нещо по този начинFiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
idrltd написа:ще съм благодарен за помоща. Ако и някой друг има идей и съвети моля да ги спомене.ВАЖНО: Много ме притеснява в ЕТ на новата джанта дали мога да прецакам нещо по този начинПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
Колега, няма как джантата с по-малък офсет да навреди на диференциала или полуоските, но със сигурност ще ти дърпа колата на страната на новата джанта, защото тя е по-навън с 5 мм. от центъра на главината, отколкото другата джанта. Намери си джанта като другите 3, за да не я мислиш къде ще я слагаш, защото ако мислиш да я ползваш трябва да е само за задна и няма да можеш да разместваш местата на гумите през 5-10к км или всяко лято като ги слагаш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар