Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупени предни пружини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    FGRC написа:
    От биалетките също може да скърца.Шарнири и накрайници също.
    Ами те не "трополдясват" ли по-скоро? Може и да скърцат, разбира се.
    ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
    Stilo JTD 115 2003 бегачка
    Brava 1,4 12V 1997 на газ
    Tempra 1,4 1993 и тя на газ
    i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

    Коментар


      #32
      При мене лявата/Фаст/скърцаше ужасно.Като я свалих беше блокирала напълно.Жена ми вчера счупи пружината и тя се беше измъкнала чак до главината и запънала джантата.Наложи се да сложа резервната гума,че е по тясна за да прибера колата иначе няма мърдане.Смених я веднага и ще си направя такива допълнителни пети,че гаранция няма.Инжектирай всички шарнирни съединения с масло и дано спре да скърца.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #33
        Ако под пети имаш предвид "чашките", мога да потърся моите да ти ги дам.
        Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

        Коментар


          #34
          Да колега,за тях говоря.Ще съм ти задължен.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #35
            Няма проблем,намерих ги! Ето и снимка на серийните номера на новия и стария макферсон. Има разлика,явно са оправили проблема по-късно.
            Прикачени файлове
            Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

            Коментар


              #36
              Искам да изкажа благодарност към колегата ,,Brevetti; за точноста му, и нека всички в този форум се поучим от него,тогава живота и общуването ни ще бъдат много по леки.Още един път БЛАГОДАРЯ и много успехи.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #37
                Здравейте, колеги!Ползвам темата на колегата, защото и при мен е същата работа с амортисъорите - при въртене на волана на място се чува нещо, което най-много се доближава до скърцане. Значи е възможно амортисъорите да са счупени, защото погледната отстрани, колата стои с клекнала предница. Освен това има и други проблеми с предницата. При каране по черен път се чува едно постоянно глухо топуркане в горната част на амортисъора - след като прочетох няколко теми от форума, разбрах че вероятно са тампоните на макферсона. Освен това има и едно чукане при преминаване през неравности, както и при накланяне на купето в завой. Може би е от лагера на амортисъора. Биелетите са сменени преди около 10 000 км, но вече гумичките им са напукани. Дали е възможно пак да са за смяна? Като вариант не се изключва и кормилните накрайници да са за смяна. Въпросът ми към вас, колеги, е - тази част, която се води преден амортисъор http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1 какво включва? Включва ли тези неща, които са ми за смяна - тампона на макферсона, лагера на амортисъора, също така включва ли амортисъора и пружината? Колата е Браво 1,6 16v 96г.
                Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                Коментар


                  #38
                  Не са включени! Отделно си купуваш пружини,лагер тампон,прашник и т.н.
                  Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                  Коментар


                    #39
                    slav4o_p написа:
                    Здравейте, колеги!Ползвам темата на колегата, защото и при мен е същата работа с амортисъорите - при въртене на волана на място се чува нещо, което най-много се доближава до скърцане. Значи е възможно амортисъорите да са счупени, защото погледната отстрани, колата стои с клекнала предница. Освен това има и други проблеми с предницата. При каране по черен път се чува едно постоянно глухо топуркане в горната част на амортисъора - след като прочетох няколко теми от форума, разбрах че вероятно са тампоните на макферсона. Освен това има и едно чукане при преминаване през неравности, както и при накланяне на купето в завой. Може би е от лагера на амортисъора. Биелетите са сменени преди около 10 000 км, но вече гумичките им са напукани. Дали е възможно пак да са за смяна? Като вариант не се изключва и кормилните накрайници да са за смяна. Въпросът ми към вас, колеги, е - тази част, която се води преден амортисъор http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1 какво включва? Включва ли тези неща, които са ми за смяна - тампона на макферсона, лагера на амортисъора, също така включва ли амортисъора и пружината? Колата е Браво 1,6 16v 96г.
                    Опасявам се, че не. Преден амортисьор се води това, което на графиката от линка е "Снимка на продукта" лявата част, т.е. само амортисьора с кожуха си. Поне при мен така беше и като гледам цената, едва ли ще има и нещо друго.
                    ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
                    Stilo JTD 115 2003 бегачка
                    Brava 1,4 12V 1997 на газ
                    Tempra 1,4 1993 и тя на газ
                    i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

                    Коментар


                      #40
                      Благодаря ви за бързите и точни отговори, колеги!Значи не е било както си мислех - прекалено хубаво е, за да е истина, че с 77 лв ще се решат толкова проблеми по окачването :D
                      Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                      FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                      Коментар


                        #41
                        Извинявам се, че вдигам темата, но вчера се чу силен трясък и колата грохна от дясната си част. Резултата е счупена пружина по време на престой и добре, че се случи докато беше паркирана. Днес при опит само да я преместя не може да се помести, пружината се е заклинила между гумата и калобрана, представям си в движение какви ще са пораженията. Основната идея на поста ми е да ми кажете какви пари броихте за пружините на стилотата.
                        FIAT STILO 1.9JTD 2002

                        Коментар


                          #42
                          Lesiofors-80лв.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #43
                            Как може се диагностира дали ще се чупят скоро пружини, че ако това се случи в движение не ми се мисли?

                            Коментар


                              #44
                              milenskia написа:
                              Как може се диагностира дали ще се чупят скоро пружини, че ако това се случи в движение не ми се мисли?
                              сваляш, почистваш , почистваш с телена четка,намираш зачатъци за дефекти, изчисляваш колко ще ти струва ново сваляне и си купуваш нови пружини, които да монтираш

                              Коментар


                                #45
                                u_bo написа:
                                milenskia написа:
                                Как може се диагностира дали ще се чупят скоро пружини, че ако това се случи в движение не ми се мисли?
                                сваляш, почистваш , почистваш с телена четка,намираш зачатъци за дефекти, изчисляваш колко ще ти струва ново сваляне и си купуваш нови пружини, които да монтираш
                                Така днес решавам да тръгвам от гаража и колата като спъната едвам помръдва 1 метър давам напред пак същото, мислех че е блокирал спирачен апарат и свалих предна лява гума, и видях че пружината ми се е счупила, парче около 7-8см паднало на земята от нея , а тя слезнала под чашката-леглото си , и търкала в гумата от вътрешната страна, добре че не се е забило острото на счупеното место в гумата, сложих резервната гума като по тясна да не опира и утре съм на сервиз по 80 лв бройката за уж по качествен вариант пружина, сменям и 2-те предни! Та направо си дръпнах дявола за опашката като попитах какви са симптомите малко по горе в темата преди няколко дена!! Добре че се е счупила в гаража , че в движение така да ми затегне яко колелото направо не ми се мисли какви последствия е можело да се случат!!

                                Коментар

                                Working...
                                X