Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вероятен проблем след смяна предни накладки на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може ли без да вменяваш вина, моля? Не съм упреквал никой в нищо. Учудих се, че нещо, което го пише на инструкции за смяна на накладки се дискутира и се предлагат различни методи, а не най-лесният и правилен. Като виждаш постове на маймуница и с оскърбително и жаргонно съдържание - само натисни бутона "докладвай". Лично аз много мразя този вид "азбука" и изключение правя само веднъж, ако е в единствен пост написано така. Твоят цитат не е изтрит, там си е, просто се вижда доста трудно. Представи си, че форумът го чете някой, който хал-хабер си няма от английски, руски, испански или какъвто и да е език? Ще стои и ще го гледа този текст като теле в железница. На теб приятно ли ти е да видиш полезна информация написана на някакъв език, отдолу някой да ти напише - ако можеш - чети, ако не - ползвай Гугъл? Никъде не си посочил че преводът на този текст е във второто ти изречение.Ето как щеше да е лесно за разбиране от всички без Гугъл:new brake pads are to be fitted,the caliper piston must be pushed back in to the cilinder,to make room for them...Provided,that the master cilinder reservoir has not been overfilled with hidraulic fluid,there should be no spillage,BUT KEEP A CAREFUL WATCH ON THE FLUID LEVEL WHILE RETRACTING THE PISTON.IF THE FLUID LEVEL RISES ABOVE THE MAX LEVEL AT ANY TIME,THE SURPLUS SHOULD BE SIFONED OFF OR EJECTED VIA PLASTIC TUBE,CONNECTED TO THE BLEED SCREW. Превод:не се развиват пробките за обезвъздушаване,а само трябва да се следи АКО нивото на сп.течност се повиши над максимума,да се източи през резервоара ИЛИ през пробката с шлаух В края на темата предлагам и нещо забавно: преведи текста, за който каза да се превежда в Гугъл, чрез гугълската машина за превод и се посмей на резултата.

    Коментар


      #17
      Това ако имаш скоба.Тя ги прибира бавно и равномерно.Иначе е трудно и затова отвиваме пробката.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        Не,не съм искал да ти вменявам вина Оги.Само исках да си защитя позицията.Винаги съм се отнасял с респект към правилата на ФФБ и към модераторските постове. Особено към твоите,винаги съм ги уважавал и търсил като източник на достоверна информация.За гугъла си прав,но го споменах именно за да не накарам хората неразбиращи английски да се почувстват дискриминирани.Предлагам финално заключение на възникналата полемика-най-добре е да се отвият пробките при връщането на буталото,но не е задължително,ако се следи нивото на флуида(сп.течност),да не надвишава максимума,отвори се резервоара и разбира се ако имате скоби или сила и килограми в излишък на някой помощник .Сделка? :D
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #19
          Колеги, вие сигурни ли сте за обръщането на гумичките? Същите тези гумички виждат много по-голям зор, в същата посока, като натискаш спирачките. Просто усилието вместо от тях към спирачните апарати е от спирачните апарати към тях. Много важно. Посоката на напрягане не е ли една и съща. Как ще стане обръщане? Моля някой да си подкрепи тезата със снимков материал, щото на мен ми изглежда поредния автомобилен мит. Сменил съм стотици накладки(не преувеличавам, не се хваля), не съм отвивал пробки за обезвъздушаване, никога не се е случвало това с помпата.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            tipo33 - накладките ще легнат след някакви километри. Скоро и аз смених накладки и предни дискове и първите 50км, спирането беше много притеснително и това е нормално. Сега като настъпя, ще ми изпаднат очите Мисля, че няма какво да се притесняваш от смяната - за мен всичко е наред. Просто умната докато усетиш че спират както трябва.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Сигурен съм в това Данчо,тя и сега си спира малко-по-добре от преди смяната,само това ме тормози,че педала хваща с около 15-20 мм по-надолу и е леко по-мек .Пък и като се зачекна въпроса за това обръщане на гумичките на помпата...Иначе като се замислих си прав,че усилието на флуида,винаги е насочено срещу тях,независимо дали натискаш педала или буталото на сп.апарат.
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #22
                Ако в рамките на първите 150-200км градско шофиране нещата не дойдат на място, обезвъздуши. Въпреки, че автомобилите на приятелите ми, им обслужваме навреме спирачните течностти, то при някои от тях, след вадене на буталцата имаше много боклуци. След почистване смазване и т.н всичко идва на място. В момента сте връщали буталото от почти крайно до крайно положение. Въпреки това си мисля, че при теб не са легнали накладките както трябва още. Другото много важно е обслужването ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на водачите. Там лубриканта се амортизира много. Изчиства се и се поставя пресен. В момента и водачите са ти в друга позиция. Не казвам че е от тях, но ако не сте ги обслужили го направете. Имай в предвид, че там лубриканта не може да бъде всяка смазка от пазара.Поздрави.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  След 100-тина километра,спирачките са вече добре.Благодаря на включилите се в темата.
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #24
                    Безаварийни!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      И на теб!
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар

                      Working...
                      X