Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачки от HGT на 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачки от HGT на 1.6

    Става въпрос за предни спирачки от HGT на Bravo 1.6.Четох 2-3 подобни теми , но успях да разбера дали някой в крайна сметка е правил конверсията или всичко е останало само като идея От всичкото изчетено разбрах , че болтовете на супорта при мен са с глава 17 а на HGT-19 Въпроса е как да стане номера да го присадя тия спирачки . Ако взема шенкел от HGT няма ли да трябва да сменям и карето , понеже си мисля , че са различни.Другия вариант е с шенкел от JTD което е за 257х20 диск , защото при него болтовете също са 19-ки.Просто ми трябва мнение от хора , които са го осъществили това нещо П.П. За това , че по-малко от 15-ка джанта не влиза - знам го това :D

    #2
    Аз съм с дискове и апарати от ЖТД105 2001г вентилирани са дисковете и джанта 14 влиза и пасва идеално! Би трябвало и от ХГТ да станат и не се сменят шенкели и такива простутии... Има един държач който се лови за шенкела и към него апарата... този държач е по различен от към апарата но не и от към шенкела такаче измери разтоянието на болтовете при шенкела и виж ако е същото при ХГТ не се замисляй успех дано да съм ти помогнал!
    АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

    Fiat 1100L 42г.

    Коментар


      #3
      FireBlade написа:
      Аз съм с дискове и апарати от ЖТД105 2001г вентилирани са дисковете и джанта 14 влиза и пасва идеално! Би трябвало и от ХГТ да станат и не се сменят шенкели и такива простутии... Има един държач който се лови за шенкела и към него апарата... този държач е по различен от към апарата но не и от към шенкела такаче измери разтоянието на болтовете при шенкела и виж ако е същото при ХГТ не се замисляй успех дано да съм ти помогнал!
      Да де ,ама тънката разлика е ,че на JTD са 257мм дисковете, а на ХГТ са 284мм.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Re: Спирачки от HGT на 1.6

        idkedikov написа:
        Ако взема шенкел от HGT няма ли да трябва да сменям и карето , понеже си мисля , че са различни.Другия вариант е с шенкел от JTD което е за 257х20 диск , защото при него болтовете също са 19-ки.Просто ми трябва мнение от хора , които са го осъществили това нещо
        Със сигурност ще сменяш и каре, както и лагера в шенкела - по-голям е. Новото каре може да е с различен брой шлици спрямо полуоската, та може да сменяш и нея. Тя пък ако е за HGT - може би е по-дълга, защото носачът е по-дълъг. Съответно трябва да се смени и носачът.... Аз така само си разсъждавам на глас, не ме слушай много много. Може и да не е така. Струва ми се, че оптималният вариант е да си намериш спирачни апарати от JTD, нови дискове и накладки и готово.

        Коментар


          #5
          Може да стане ама трябва да смени шенкели на които да набие неговите главини и носачите след което да мине реглаж на предницата. Моя съвет е апарати и дискове от ТД 100 ЖТД или 1.8 16V (еднакви са ) Пасват без проблеми и с читави накладки спира супер.
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            В случая горните съвети за спирачки от JTD , TD100, 1.8 е хубаво да се уточни че диаметъра на дисковете съвпада с тънките 12мм-ови стандартни за 1.6 , НО накладката е с 15-20% по-голяма площ сравнени с накладките на 1.6. Точно от там идва и по-доброто спиране.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Така и предполагах , че няма да стане много лесно със спирачки от HGT :D Апарати за 257х20 имам , но на моите шенкели не стават ... т.е. трябва да си намеря такива шенкели и да монтирам смело

              Коментар


                #8
                При мене без никакъв проблем станаха апаратите. Каква може да е разликата между моята и твоята , даже аз имам 2 чифта спирачни апарати -едните от 1.8 ,другите от 1.9жтд и двата са еднакви.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Апаратите мисля са еднакви , понеже имам апарати от JTD , но не станаха на моите шенкели . Моите дискове сега са 257х12П.П. Моите апарати за 257х20 са Bendix , кажи ми твоите какви са

                  Коментар


                    #10
                    Ами същите- Бендикс има и надпис АТЕ ако не се лъжа , да не би проблема да е в шенкелите, да са сменявани или просто са друга серия ?!
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      Колеги бъркате апарати от HGT и JTD първите НЕ стават а вторите стават без приспособяване.
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        eh4ev07 написа:
                        Колеги бъркате апарати от HGT и JTD първите НЕ стават а вторите стават без приспособяване.
                        В случая от ХГТ ги оставихме настрана, разискваме защо от JTD не стават при него, а при мене (явно и при тебе) стават без преправяне.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Това ме заинтригува. Би ли споделил какво не стана - кое пречеше или не пасваше?
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #14
                            Трябва да прегледам пак нещата , но до колкото се сещатам като пробвах установих , че моите супорти се захващат с 17 болтове , а другите които ги имам за вентилираните дискове са с 19

                            Коментар


                              #15
                              На 1.8 и JTD също са с 17 ключ ама с какъв ключ са едва ли е проблем важно е работната част на болта да е еднаква.
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X