Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

полуоска браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    полуоска браво 1.4

    колеги налага ми се да сменя лявата полуоска на бравото някои може ли да ми даде съвет как става процедурата знам че се источва малко масло от скоросната котия така ли е.поздрави

    #2
    Re: полуоска браво 1.4

    bravo1.4 написа:
    колеги налага ми се да сменя лявата полуоска на бравото някои може ли да ми даде съвет как става процедурата знам че се источва малко масло от скоросната котия така ли е.поздрави

    Коментар


      #3
      Общо взето става така.1. Развиваш полуоската от главината, докато амтомобила още не е във въздуха. Това е голямата гайка по средата.2. Източваш маслото на скоростната кутия.3. Откачаш кормилния накрайник, за да можеш да въртиш шенкела на ръка.4. При някои автомобили трябва да извадиш целия макферсон - не е сложно5. После махаш полуоската. *** Не знам как е стаб. щанга при теб, но може да се наложи и нейното разкачване.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Имам спомени, че съм свалял полуоската (май беше дясната), но не помня източвах ли маслото.. по-скоро не и съвсем малко изтече, а стабилизираща щанга със сигурност не се налага да се сваля.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          трябва да извадиш и шарнира от шенкела, кормилния накрайник не го вади, ако не се наложи, ама мисля, че не е необходимо, но шарнира със сигурност трябва да се извади, както и да развиеш биалетката от носача но първо докато колата още е на земята развиваш гайката на главината - мисля е 32мм при теб, и да знаеш че е много стегната (с около 21 килограма), няма да стане с калпав инструмент, трябва рамо на което да подскочиш, за да се развие

          Коментар


            #6
            Re: полуоска браво 1.4

            bravo1.4 написа:
            колеги налага ми се да сменя лявата полуоска на бравото някои може ли да ми даде съвет как става процедурата знам че се источва малко масло от скоросната котия така ли е.поздрави
            благодаря на всички колеги за отзивите но имам още един въпрос цялото масло ли трябва да източа от скоросната кутия

            Коментар


              #7
              няма нужда според мен да го източваш, ще изтече съвсем малко после си долей или си смени изцяло маслото ако имаш 40 излишни лева за масло

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                трябва да извадиш и шарнира от шенкела, кормилния накрайник не го вади, ако не се наложи, ама мисля, че не е необходимо, но шарнира със сигурност трябва да се извади, както и да развиеш биалетката от носача но първо докато колата още е на земята развиваш гайката на главината - мисля е 32мм при теб, и да знаеш че е много стегната (с около 21 килограма), няма да стане с калпав инструмент, трябва рамо на което да подскочиш, за да се развие
                Абсолютно верно, само че приготви си НОВИ маншони и скоби, и вдигни колата на крик и от двете страни, много е вероятно изобщо да не потече масло, внимавай с трипода да не го разпивееш и зацапаш, хубаво е да направиш една промивка и профилактика на карето/така и така ще е долу/, много е вероято на имаш проблем с ваденето на карето, аз моето съм го вадил с дървено трупче и леко почукване. Не забравяи да провериш балансьора.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар

                Working...
                X