колеги налага ми се да сменя лявата полуоска на бравото някои може ли да ми даде съвет как става процедурата знам че се источва малко масло от скоросната котия така ли е.поздрави
колеги налага ми се да сменя лявата полуоска на бравото някои може ли да ми даде съвет как става процедурата знам че се источва малко масло от скоросната котия така ли е.поздрави
Общо взето става така.1. Развиваш полуоската от главината, докато амтомобила още не е във въздуха. Това е голямата гайка по средата.2. Източваш маслото на скоростната кутия.3. Откачаш кормилния накрайник, за да можеш да въртиш шенкела на ръка.4. При някои автомобили трябва да извадиш целия макферсон - не е сложно5. После махаш полуоската. *** Не знам как е стаб. щанга при теб, но може да се наложи и нейното разкачване.
Имам спомени, че съм свалял полуоската (май беше дясната), но не помня източвах ли маслото.. по-скоро не и съвсем малко изтече, а стабилизираща щанга със сигурност не се налага да се сваля.
трябва да извадиш и шарнира от шенкела, кормилния накрайник не го вади, ако не се наложи, ама мисля, че не е необходимо, но шарнира със сигурност трябва да се извади, както и да развиеш биалетката от носача но първо докато колата още е на земята развиваш гайката на главината - мисля е 32мм при теб, и да знаеш че е много стегната (с около 21 килограма), няма да стане с калпав инструмент, трябва рамо на което да подскочиш, за да се развие
колеги налага ми се да сменя лявата полуоска на бравото някои може ли да ми даде съвет как става процедурата знам че се источва малко масло от скоросната котия така ли е.поздрави
благодаря на всички колеги за отзивите но имам още един въпрос цялото масло ли трябва да източа от скоросната кутия
трябва да извадиш и шарнира от шенкела, кормилния накрайник не го вади, ако не се наложи, ама мисля, че не е необходимо, но шарнира със сигурност трябва да се извади, както и да развиеш биалетката от носача но първо докато колата още е на земята развиваш гайката на главината - мисля е 32мм при теб, и да знаеш че е много стегната (с около 21 килограма), няма да стане с калпав инструмент, трябва рамо на което да подскочиш, за да се развие
Абсолютно верно, само че приготви си НОВИ маншони и скоби, и вдигни колата на крик и от двете страни, много е вероятно изобщо да не потече масло, внимавай с трипода да не го разпивееш и зацапаш, хубаво е да направиш една промивка и профилактика на карето/така и така ще е долу/, много е вероято на имаш проблем с ваденето на карето, аз моето съм го вадил с дървено трупче и леко почукване. Не забравяи да провериш балансьора.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар