Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на шарнири и амортисьори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на шарнири и амортисьори

    Здравейте колеги,Както съм написал ще ми се наложи да направя сега като се постопли смяна на предните шарнири и предните и задните амортисьори. До сега не съм сменял подобни чарколяци та искам да знам колко горедолу ще ми излезе това удволствие, за да почна да пестя по-малко от заплатата.Някой ми беше казал че на тези коли при смяна на шарнир се сменя и носач. Та ако може някой да ми каже найстина грубо колко ще ми излезе ще е чудесно.Колата е Фиат Пунто МК2 1999 JTD.Мерси предварително.
    Fiat Punto JTD HLX 1999

    #2
    МОДЕРИРАНО. Линк към търговски сайт.Разгледай цените на този сайт и си направи една груба сметка.Забранява се включването на рекламни материали по какъвто и да било начин в мнението, личната информация, подписа и/или автара на потребителя, освен с изричното разрешение на УС на ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ. Модераторски екип на fiat-bg.org
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      но много внимавай, ако пазаруваш от посочениаят сайт, аз вече го ползвам саво за сравнение на цените!
      ...хладилник, карам хладилник...

      Коментар


        #4
        кола

        Та завиди какви марки се купуват имат поне 4 марки скъпи и евтини .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ами точно за това питам какво си струва да се вземе скъпото евтиното средното. Затова ако може да ме орентирате ще съм ви много благодарен. Гледам има предни амортисьори по 175 лв. и по 100 лв. Затова се надявах някой да ми каже ако беше това неговата кола какво би взел за какви пари да се орентирам просто. Пътищата всички ги знаем какви са има ли смисъл от скъпите или не.
          Fiat Punto JTD HLX 1999

          Коментар


            #6
            Да за да смениш шарнирите трябва да смениш целия носач,като марки препоръчвам Lemforder или Febi bilstein обаче цената е доста солена,Febi около 150лв. на носач,а Лемфьордера ще е по-скъп,също така на MOOG не са лоши,но там цената е около 170лв.За амортисьори препоръчвам Boge около 90лв. бройка(задни) и около 120лв.(предни),KYB около 100лв.(задни) и около 130лв.(предни),като Каяба-та са газови.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Една поправка - тези MOOG не ги препоръчвам.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                не мога да ви се начудя как не препоръчвате точно муг или трв.че те са най-добри и съответно скъпи.аз лично не съм имал изцепки с тези две марки

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  не мога да ви се начудя как не препоръчвате точно муг или трв.че те са най-добри и съответно скъпи.аз лично не съм имал изцепки с тези две марки
                  Имат ментета вече - затова При това са доста несполучливи, но като не знаеш как изглежда точно - купуваш и разбираш впоследствие :P
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #10
                    След доста смени накрая си рециклирах носач в Казанлък. От тогава нямам порблеми, минал съм над 15 000км, дори и тази зима с много дупки и неравности.
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      не мога да ви се начудя как не препоръчвате точно муг или трв.че те са най-добри и съответно скъпи.аз лично не съм имал изцепки с тези две марки
                      Ами едните въобще не произвеждат окачване ...
                      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                      I am in love with my cars

                      Коментар


                        #12
                        Replay написа:
                        ivel написа:
                        не мога да ви се начудя как не препоръчвате точно муг или трв.че те са най-добри и съответно скъпи.аз лично не съм имал изцепки с тези две марки
                        Ами едните въобще не произвеждат окачване ...
                        И кои от двете марки не произвеждат окачване,че нещо не ми стана ясно.Модела на носачите за Пунто на Мoog са FI-WP-0461(ляв) и FI-WP-0462(десен),на TRW са JTC953(ляв) и JTC954(десен).Моля ви който не е сигурен да не пише,че така колегите се объркват тотално.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #13
                          Колега, за амортисьори бих те посъветвал да си вземеш Каяба. Имам наблюдение над газови, при леки неравности са мекички и обират пътя много добре, а при по-висока скорост или по-големи колебания се втвърдяват. Чувал съм че и маслените са доста здрави, но са за по-спокойно и плавно каране.

                          Коментар


                            #14
                            колега мах-2 амортисьора не знае с каква скорост се движиш та да стане по-твърд или по-мек
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              Има комбинирани - газов+маслен в едно. Те имат това свойство, като в зависимост от натоварването действа повече едната или другата част.Но не са леки купета.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X