Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Страничен наклон на предните колела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това изпиляване и нагаждане трябва да стане на стенда защото като прибереш долния край на шенкела навътре нарушаваш сходимостта и или ще се отвори или събере.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Според мен излишно ще правиш глупости. Карай си така колата, тия гуми няма да се пенсионираш с тях я.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Според мен излишно ще правиш глупости. Карай си така колата, тия гуми няма да се пенсионираш с тях я.
        Абсолютно си прав колега. Ще търкам, ще пиля, после пак стендове и пари. Ще си карам така тъкмо е направена сходимостта и няма да се занимавам с щуротии.
        НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

        Коментар


          #19
          Здравейте! И аз имам сходен проблем и дано да не бъркам темата. Десния макферсон ми е избягал леко назад към купето(леко е наклонен) а другия е точно направо нагоре. Бях на реглаж и там ми казаха, че имам някакво изменение и имам разлика между двете колела. Когато купувах колата десния калник беше леко свит и забелязах, че явно е свит нарочно за да не се забелязва толкова разликата. От ляво от гума до калник от двете страни мерех точно по 4 пръста, а от дясно отзад 5 пръста а отпред 3(При положение, че калника е леко свит). Та какво трябва да направя и към какъв майстор трябва да се обърна за да се регулират макферсоните на еднакви градуси? Благодаря! Фиат Пунто 2000г

          Коментар

          Working...
          X