Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Страничен наклон на предните колела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Страничен наклон на предните колела

    Колеги колко градуса е допустимо да е наклона на предните колела? Днес бях на стенд и се оказа, че предна лява гума е +1.05 градуса (тоест долния край е по-навътре от горния), а дясната е +0.24 градуса. Колата ми дърпа леко наляво. Интересува ме този 1 градус много ли е, за да ми изяде гумата?
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    #2
    -+0.35 по спомен беше допустимото отклонение.и да това 1.05 ще я изяде, ако не го е направило вече.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      -+0.35 по спомен беше допустимото отклонение.и да това 1.05 ще я изяде, ако не го е направило вече.
      Ами колега гледах я преди малко гумата, но разлика в износването между вътрешния и външния край поне на око не се забелязва. След смяната на амортисьорите съм минал около 1500км., а гумите са чисто нови. А имаш ли идея колко мм трябва да се разпробие, за да се пооправи наклона?
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #4
        Валентино_88 написа:
        S_BANKOV написа:
        -+0.35 по спомен беше допустимото отклонение.и да това 1.05 ще я изяде, ако не го е направило вече.
        Ами колега гледах я преди малко гумата, но разлика в износването между вътрешния и външния край поне на око не се забелязва. След смяната на амортисьорите съм минал около 1500км., а гумите са чисто нови. А имаш ли идея колко мм трябва да се разпробие, за да се пооправи наклона?
        До 1.2 беше отклонението по мой спомен, но по-точен ще бъда по-късно като погледна в книгата. Според мен износването ще го усетиш след много много километри към края на живота на гумата.

        Коментар


          #5
          Като си ходил да ти мерят сходимоста на предницата,зашо не са я регулирали?
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            iliyan написа:
            Като си ходил да ти мерят сходимоста на предницата,зашо не са я регулирали?
            Те сходимоста я направиха, но този наклон при нашите коли не се регулира.
            НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

            Коментар


              #7
              Валентино_88 написа:
              iliyan написа:
              Като си ходил да ти мерят сходимоста на предницата,зашо не са я регулирали?
              Те сходимоста я направиха, но този наклон при нашите коли не се регулира.
              Вальо, а ти отиде ли там, където ти казах на стенд или не? Малко са тези стендаджии, които отхлабват шенкела от амортисьора, а там винаги може да се мръдне малко без да се разпробива нищо. Гумата няма да се износи от този наклон ако сходимостта е наред. лошото е, че като си само ти в колата наклона ще стане още по-голям. Аз не бих карал така. Защо не отвиеш шенкела и да видиш има ли как да мръдне малко долната част навън. Ако мръдне-бягай при Ванката, той ще я нагласи. Ако не, разшири малко, както ти е написал колегата по-долу, или горната дупка навътре и тогава иди. Последно беше 20лв.

              Коментар


                #8
                Долната дупка я разшири 0.5 навън.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #9
                  до 37 минути негативен (разкрачена) и 23 минути позитивен (навътре)

                  Коментар


                    #10
                    max-2 написа:
                    Валентино_88 написа:
                    iliyan написа:
                    Като си ходил да ти мерят сходимоста на предницата,зашо не са я регулирали?
                    Те сходимоста я направиха, но този наклон при нашите коли не се регулира.
                    Вальо, а ти отиде ли там, където ти казах на стенд или не? Малко са тези стендаджии, които отхлабват шенкела от амортисьора, а там винаги може да се мръдне малко без да се разпробива нищо. Гумата няма да се износи от този наклон ако сходимостта е наред. лошото е, че като си само ти в колата наклона ще стане още по-голям. Аз не бих карал така. Защо не отвиеш шенкела и да видиш има ли как да мръдне малко долната част навън. Ако мръдне-бягай при Ванката, той ще я нагласи. Ако не, разшири малко, както ти е написал колегата по-долу, или горната дупка навътре и тогава иди. Последно беше 20лв.
                    Не отидох при този човек, за което много ме е яд. Ходих при един на приятелски начала, но си остави ръцете и претупа нещата за 10мин срещу 25лв.
                    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                    Коментар


                      #11
                      Airfan написа:
                      до 37 минути негативен (разкрачена) и 23 минути позитивен (навътре)
                      Значи дясната гума е на мах граница на позитивен( +0.24"), а лявата е доста над допустимото (+1.05"). При първа възможност ще се заема да разширя малко дупката (горната малко навътре, че ще ми е по лесно), че сега дърпа мноого леко на ляво и адски ме дразни
                      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                      Коментар


                        #12
                        Ами ексцентрични болтове не могат ли да се намерят за да се избегне пробиването и какъв размер трябва да са понеже и аз имам същия проблем.
                        bravа jtd 105

                        Коментар


                          #13
                          krasisk написа:
                          Ами ексцентрични болтове не могат ли да се намерят за да се избегне пробиването и какъв размер трябва да са понеже и аз имам същия проблем.
                          Аз като свалях старите амортисьори видях голям зор с избиването на горния болт точно на същото колело. Болта беше станал на дъга, което ме навежда на мисълта, че или някой преди мен се е опитвал да го оправи този наклон или се е изкривил в следствие на удар, което е по-вероятно (тогава колата си вървеше в идеална права линия). Иначе болта е 10мм дебел. Аз мисля да грабна бормашината с 12мм боргия и да разширя горния отвор, което мисля, че ще е добре. После при стягането на болта натискаш шенкела в горния край да е мах на вътре и трябва да се пооправи наклона.
                          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                          Коментар


                            #14
                            Най вероятно е криво рамото на шенкела.Дано си решиш проблема по тоси начин.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              Валентино_88 написа:
                              krasisk написа:
                              Ами ексцентрични болтове не могат ли да се намерят за да се избегне пробиването и какъв размер трябва да са понеже и аз имам същия проблем.
                              Аз като свалях старите амортисьори видях голям зор с избиването на горния болт точно на същото колело. Болта беше станал на дъга, което ме навежда на мисълта, че или някой преди мен се е опитвал да го оправи този наклон или се е изкривил в следствие на удар, което е по-вероятно (тогава колата си вървеше в идеална права линия). Иначе болта е 10мм дебел. Аз мисля да грабна бормашината с 12мм боргия и да разширя горния отвор, което мисля, че ще е добре. После при стягането на болта натискаш шенкела в горния край да е мах на вътре и трябва да се пооправи наклона.
                              Не! Не го прави с пробиване! Вземи една обла пиличка с подходящия диаметър и за 3 минути ще ще разшириш дупката накъдето трябва, ако има нужда, разбира се. Може като отхлабиш да мръдне (да обереш нагоре и да стане наклона). Имай впредвид, че 1мм. на шенкела е 3-4мм. на гумата.

                              Коментар

                              Working...
                              X