Колеги знам че има много изписано по въпроса, ама нещо се по оплетох във всичките теми, така че моля да ме извините предварително.Та въпроса е следния онзи ден просто реши да ми светне индикацията за абс и той спря да работи съответно, но след едно по рязко спиране лампата угасна.На следващия ден обаче лампата пак светна и този път не угасна.Къде и какво да гледам защото така като почетах из темите едва ли не всичко наред.Мерси за помоща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ABS въпрос
Collapse
X
-
@SectorOMEGA - колега, гледам че живееш в района, ако нямаш кабел можем да го закачим на диагностика с моя. но отиваш на прецакано реле/студена спойка, ако си с тоя бош 5.3.@iliyan - колега, твоят АБС - лукас 430 трябва да е - има релета в екуто. тия релета типично дават проблеми. хората ги изнасят извън екуто - има тема по въпроса. само не виждам как ще ги чуваш докато караш, щото са малки, ама някой от колегите с такъв абс да каже. ако не чуваш тях, а някое друго реле - някой друг мощен консуматор, това говори за ненормален пад по веригите и трябва да си почистиш мощните контакти. изобщо не е нормално при слаб акумулатор да ти светят лампите 30 км. някъде другаде е проблема според мен, а не в абс-а. той просто е направен така, че ако не му стига достатъчно напрежение лампите да не угасват(те са нормално светнати - самият абс ги гаси), ама и с 10 в захранване трябва да работи. моят и със 7-8 волта се справяше.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Ми кабел нямам ако ти се занимава и пиеш бира както се казва дай един телефон и ще се разберем аз живея на две минути от практикер ама където ти е удобно на теб.Клемите снощи ги чистий с шкурката ефект нулев.Така че съм отворен от към предложения.А боша гаден не го знам какъв е.По късно мога да го погледна и ще пиша.Благодаря на всички отзовали се колеги.Fiat Punto MK2 Sporting 2001
Коментар
-
ми виж го кое е, щото явно тази верига ти лапа повече ток отколкото трябва. дали имаш проблем във самия абс се проверявава сравнително лесно - отваряш куплунга на екуто, закачаш един допълнителен кабел там, където ти идва + от ключа, закачаш отново куплунга, даваш на контакт и ако не угаснат лампите му даваш +12 директно от акумулатора. можеш и масата да сдвоиш за всеки случай. ама в тоя студ както са се окостили тия всичките кабели, не знам как ще го направиш.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар