Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ABS въпрос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ABS въпрос

    Колеги знам че има много изписано по въпроса, ама нещо се по оплетох във всичките теми, така че моля да ме извините предварително.Та въпроса е следния онзи ден просто реши да ми светне индикацията за абс и той спря да работи съответно, но след едно по рязко спиране лампата угасна.На следващия ден обаче лампата пак светна и този път не угасна.Къде и какво да гледам защото така като почетах из темите едва ли не всичко наред.Мерси за помоща.
    Fiat Punto MK2 Sporting 2001

    #2
    първо диагностика.на мен ми беше светнал от разхлабена клема,съответно високо напрежение.почисти и стегни клемите на акумулатора

    Коментар


      #3
      При всеки май причината е различна.На моята съм забелязал,че ако АБ ми е под 12,5В.,лампата ми свети заедно с тази за ръчната,и след няколко км./около 30-35км./ се чува щракване котва на реле и лампите изгасват.Понякога след 2-3 мин.работа на ДВГ гася,паля веднага и те гаснат.
      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

      Коментар


        #4
        @SectorOMEGA - колега, гледам че живееш в района, ако нямаш кабел можем да го закачим на диагностика с моя. но отиваш на прецакано реле/студена спойка, ако си с тоя бош 5.3.@iliyan - колега, твоят АБС - лукас 430 трябва да е - има релета в екуто. тия релета типично дават проблеми. хората ги изнасят извън екуто - има тема по въпроса. само не виждам как ще ги чуваш докато караш, щото са малки, ама някой от колегите с такъв абс да каже. ако не чуваш тях, а някое друго реле - някой друг мощен консуматор, това говори за ненормален пад по веригите и трябва да си почистиш мощните контакти. изобщо не е нормално при слаб акумулатор да ти светят лампите 30 км. някъде другаде е проблема според мен, а не в абс-а. той просто е направен така, че ако не му стига достатъчно напрежение лампите да не угасват(те са нормално светнати - самият абс ги гаси), ама и с 10 в захранване трябва да работи. моят и със 7-8 волта се справяше.
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #5
          Ми кабел нямам ако ти се занимава и пиеш бира както се казва дай един телефон и ще се разберем аз живея на две минути от практикер ама където ти е удобно на теб.Клемите снощи ги чистий с шкурката ефект нулев.Така че съм отворен от към предложения.А боша гаден не го знам какъв е.По късно мога да го погледна и ще пиша.Благодаря на всички отзовали се колеги.
          Fiat Punto MK2 Sporting 2001

          Коментар


            #6
            Щраква /включва/ се някое от релетата зад жабката-от там идва звука.
            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

            Коментар


              #7
              ми виж го кое е, щото явно тази верига ти лапа повече ток отколкото трябва. дали имаш проблем във самия абс се проверявава сравнително лесно - отваряш куплунга на екуто, закачаш един допълнителен кабел там, където ти идва + от ключа, закачаш отново куплунга, даваш на контакт и ако не угаснат лампите му даваш +12 директно от акумулатора. можеш и масата да сдвоиш за всеки случай. ама в тоя студ както са се окостили тия всичките кабели, не знам как ще го направиш.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #8
                Колеги минах диагностика благодарение на колегата slonikon за което много благодаря.Та проблема се оказа грешка в заден ляв датчик.Някои има ли представа колко трябва да е съпротивлението на този датчик?
                Fiat Punto MK2 Sporting 2001

                Коментар


                  #9
                  Ами премери другия и ще разбереш. Но зависи какъв тип е датчика. Някои датчици не могат да се мерят по съпротивление.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #10
                    Той е с такъв който чете от магнитната гривна на главината.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Е няма как да го премери ако е с датчик на Хол. То има и други начини но поне не с тези знания и измерителни прибори.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #12
                        Както колегата каза по горе датчика чете от гривна на главницата.По съпротивление нищо не хваща.Та май ще ходя да търся друг.Отворих чистий гривната и датчик ама не.Някои ако има идеи нека сподели.
                        Fiat Punto MK2 Sporting 2001

                        Коментар

                        Working...
                        X