Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo - тропа отпред.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo - тропа отпред.

    Здравейте, колеги. Проблема е следния - при движение и неравности и дупки Бравото тропа отпред. Колата е със чисто нова предница, подменени са с нови части Текнород носачи, вътрешни и външни накрайници, биалетки и тампончетата им, тампони на щангата, едно каре, поради чукането му и... май е това. Колата преди това хлопаше, но повече. След подмяната на тези части се пооправи но остана дразнещото хлопане на неравности и малки дупки. Нарочно не смених и тампоните на макферсона, защото ми казаха, че не са болно място и са здрави, амортисьорите на пръв поглед са наред, колата не се люлее на дълъг път, държи се стабилно, при рязко спиране предницата не се клатушка... Майсторите казаха че в рейката вече има луфт, но минимален и все още може да се кара така. Тропането се чува от двете страни и глвано(поне от там го чувам) от горната част, не мисля че от рейката може да се чува така. Споделете мнение, от тампоните на макферсоните ли е, или от самите макферсони. Фиат Браво 1997г. 1,6 16в с климатик.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    първо избор на текнорот е много лош.изкарват между 25-30 000км.за тропането може да е от радиални луфтове в рейката.също тропането може да е от тотално свършили амортисори

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      първо избор на текнорот е много лош.изкарват между 25-30 000км.за тропането може да е от радиални луфтове в рейката.също тропането може да е от тотално свършили амортисори
      А също от тампоните на амортисьорите.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #4
        Колега ако са заминали амортисьорите би трябвало предницата да е доста клекнала. (това при стандартните пружини). ако са ти добре амортисьорите то разстоянието между калника и гумата отпред и отзад е почти едно и също. можеш да го забележиш с просто око
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          Hristian_Aleksiev написа:
          Колега ако са заминали амортисьорите би трябвало предницата да е доста клекнала. (това при стандартните пружини). ако са ти добре амортисьорите то разстоянието между калника и гумата отпред и отзад е почти едно и също. можеш да го забележиш с просто око
          Занимавам се с авточасти и автомобили, няма да кажа професионално, но разбирам туй, онуй. Заминали амортисьори не са показател за клекнала предница, пък били те газови или маслени, амортисьора успокоява движението на пружината, не държи колата вдигната или "клекнала". Колата стои много добре както отпред, така и отзад. Все пак Ви благодаря за мненията. Реших да се консултирам тук, защото се занимавам предимно с немски автомобили. Желая лека вечер на всички.

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            първо избор на текнорот е много лош.изкарват между 25-30 000км.за тропането може да е от радиални луфтове в рейката.също тропането може да е от тотално свършили амортисори
            И само не разбрах как от хиляди изчетени мнения в този форум и във форума на алфа за текнород, все пак се намира някой, който да каже че избора е неправилен. При положение, че момичето, от което се кара колата работи в автосервиз и от там мненията са, че италианските автомобили изкарват най-много с текнород..... Не ми го побира акъла. Спирам да питам за каквото и да било. Прекалено много хора разбират. Все пак благодаря на колегата за мнението.

            Коментар


              #7
              митко ,прав си за амортисорите,те не са критерий за височина на колата,но когато са тотално заминали при преминаване през по-голяма дупка се чува удряне на метал в метал.иначе втулките на рейката се чува като обикновен шум от луфтове по предницата.тампоните не вярвам да са ,защото щяхте да ги видите при смъкнат макферсон.провери по отделно двата амортисора дали са твърди.може само единия да е капитулирал

              Коментар


                #8
                Доброжанеца е прав, много вероятно е тампоните на амортисьора да са се слегнали и от там да се получава луфт. Тропането може да е от спирачните апарати, а също и нещо механично примерно кутията за въздушния филтър - при счупено краче често се получава хлопане.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  абе не знам кой ви пълни главите с глупусти че текнорот са добри.от толкова коли включително 3 мои виждам колко държат.най ми издържат мук и трв.на текнорота му се разбива много бързо шарнира.а пък за цената си какви ли да бъдат.от турските носачи бих похвалил ac метал.това е само мое мнение и не ангажирам никой с него.само да вмъкна че оригиналната предница на фиат е трв.така че няма какво да спорим

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Доброжанеца е прав, много вероятно е тампоните на амортисьора да са се слегнали и от там да се получава луфт. Тропането може да е от спирачните апарати, а също и нещо механично примерно кутията за въздушния филтър - при счупено краче често се получава хлопане.
                    Не е от спирачните апарати, на голфа ми тропаха апаратите и знам как се чува. Както и да е, другия месец купувам амортисьори и тампони, и без това частите ми излизат на цената на подарък. Видяло се е че ще се прави тази кола. На майстори вече не вярвам-като ми кажат добър ден гледам откъде грее слънцето(имал съм контакти с много майстори и може би не повече от 10-15% от тях знаят какво правят). Колата я правя за приятелката ми и за мен, така че искам всичко да е наред.
                    ivel написа:
                    ...само да вмъкна че оригиналната предница на фиат е трв.така че няма какво да спорим
                    Както съм писал по-горе, занимавам се с авточасти, повярвай ми има огромна разлика между свалено трв, което е сложено в завода и трв, което се предлага на пазара, колкото и оригинално да ти казват че е.edit: Моля темата да бъде заключена, изтрита, както желаете. Не желая повече излишни коментари, благодаря на всички отзовали се.

                    Коментар

                    Working...
                    X