Колеги искам да ви питам оказва ли влияние вакуума върху спирачната ефективност или служи само да ни държи педала мек сутрин при първото натискане? От известно време колата не спира добре, педала е доста твърд и за да спра е нужно доста силно натискане. Предните накладки са на около 2000км. , а задните не съм ги сменял никога. Сутринта преди запалване педала беше се втвърдил (беше избягал вакуума). Правил съм и опити като я загася да напомпя няколко пъти докато се втвърди педала и след като запаля омеква. Къде да търся проблема? Във вакуума, в помпата или...Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Твърд спирачен педал, влошено спиране
Collapse
X
-
nedialk00
да колега, имаш проблем със сервото, провери маркуча и клапанчето, вероятноста да е в тях проблема е много голяма нетрябва да смуче въздух, а клапанчето пропуска само в едната посока
Коментар
-
Предните маркучи са сменяни пролетта( преди около 15000км), тогава смених и спирачната течност (FERODO-ЧЕРНА тубичка). Мисля тези дни да сменя задните челюсти и задните маркучи, макар,че ми изглеждат доста завряни и трудни за смяна. Тази сутрин обаче преди да запаля педала беше отново адски твърд и ще трябва да търся и вакуума къде ми бяга и изобщо вакуум помпата прави ли необходимото налягане. Освен със специален уред има ли друг начин да се провери дали работи тая помпа, макар, че аз мисля че работи, защото като я угася педала се втвърдява след около 15мин( съответно е имало някакъв вакуум), но изчезва бързо от някъде?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
nedialk00
щом имаш серво усилвател на спирачките значи колата ти е бензинова, дизелите са с вакуум помпи, провери маркуча от смукателния колектор до сервото, да не е напукан и да дърпа въздух отнякъде, провери и клапанчето(клапанчето е там където влиза маркуча идващ от колектора в сервото, вади се с дърпане, трябва да пропуска само в едната посока)
Коментар
-
nedialk00 написа:щом имаш серво усилвател на спирачките значи колата ти е бензинова, дизелите са с вакуум помпи, провери маркуча от смукателния колектор до сервото, да не е напукан и да дърпа въздух отнякъде, провери и клапанчето(клапанчето е там където влиза маркуча идващ от колектора в сервото, вади се с дърпане, трябва да пропуска само в едната посока)НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
nedialk00
да де, стана малко объркване, ами щом си с дизел значи във вакуум помпата ти е проблема според мен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар