Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

окачване от типо 1.4 на типо 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    окачване от типо 1.4 на типо 1.6

    Здравейте колеги! Удариха ми типака и намерих същият, но с 1.6 мотор моно инжекция.Въпроса ми е дали може да му сложа почти всичко от стария на новия, т.е. шарнири,стабилизираща щанга и т.н. понеже всичко е ново на няма и 1000км, а пък удара беше отзад и ми осукаха купето.Само за уточнение: (незнам коя година е другия фиат. Моя е 90г).Благодаря ви!

    #2
    може, само трябва да провериш шарнирите какъв диаметър са. По-старите май бяха 15м, по-нмовите 17 (или нещо такова). Ако има разлика - там е.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Всичко става само може да има разлика там където спомена Synthy.Но пък от друга страна не пречи да смениш и шенкели, спирачки и всичко. Направо откачи магарето със всичко на едната кола и директно го монтирай на другата.
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        в това е проблема, че преди да ми смачкат колата отзад ударих лошо предната гума и излезна, че магарето не издържа и се огъна с около 3-4 см. ама всичко друго е здраво.

        Коментар


          #5
          Еми значи сваляш всичко, барабар с шенкелите, и го слагаш на 1.6. Само си запази спирачките на 1.6, че те сигурно са по-силни от на 1.4.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            Еми значи сваляш всичко, барабар с шенкелите, и го слагаш на 1.6. Само си запази спирачките на 1.6, че те сигурно са по-силни от на 1.4.
            Спирачките на 1.4 и 1.6 са същите 240 мм. са дисковете. Аз се чуда на моето 1.8 което е с 257 невентилирани дискове, дали мога да му сложа 257 само че вентилирани В смисъл дали трябва да се сменяват шенкелите ме интересува, апаратите е ясно че са други
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Valiosport написа:
              Спирачките на 1.4 и 1.6 са същите 240 мм. са дисковете. Аз се чуда на моето 1.8 което е с 257 невентилирани дискове, дали мога да му сложа 257 само че вентилирани В смисъл дали трябва да се сменяват шенкелите ме интересува, апаратите е ясно че са други
              Отоговор на твоя въпрос - да има апарати за вентилирани дискове който стават на твойте шенкели. От алфа 146 1.6 ТС - 120 кс примерно, от punto gt също би трябвало да станат . Иначе едновалките 1.4 и 1.6 са с 240 мм дисковете като има разлика между апаратите преди фейслифта и след него. Последните ползват по-голямо бутало и съответно накладка, което е доста голям плюс. За протокола 1.6 двувалов е с 257 невентилирани.
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                А сега като се замислих може ли да сложа единия чифт дискове на задните и да махна "барабанките" или е много разправия съответно и много разходи?

                Коментар


                  #9
                  Можеш. В тунинг форума има тема за тази интервенция.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Frozenjack написа:
                    А сега като се замислих може ли да сложа единия чифт дискове на задните и да махна "барабанките" или е много разправия съответно и много разходи?
                    Дисковете можеш да сложиш единия чифт отзад, ама няма да може да ползваш предните апарати за задни ако това ти е въпроса :D
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар

                    Working...
                    X