Здравейте, колеги. Чувам от известно време това тропкане, мислех си, че е от шарнирите, които също бяха за смяна, но уви. Смених носачите и дясната биелетка, това тупкане си остана. Чувам го съвсем ясно вдясно и е там, защото когато мина с лявото колело през дупка не се чува нищо, като мина през същата дупка с дясното вече се усеща съвсем ясно. С ниска скорост пак се получава - примерно 15-20км/ч при преминаване на неравности, не е само при дупки, дори и да е снаждан пътя и има неравност чувам тупкането. Ако е по-амортизиран пътят и са няколко неравности една след друга си чувам и толкова тупканета едно след друго
Звукът е точно същият, като звукът на разбита биелетка на френски автомобил (с дългите биелети - пежо/ситроен), не е нито остър, нито е много силен, все едно, че има нещо разхлабено. Оглеждана е колата щателно, не е кормилният накрайник външният, носачът с тампоните, заедно с биелетката са нови, в лагера на главината няма хлабини. Това, което ми е чудно - дали може да е вътрешният кормилен накрайник или нещо по амортисьора - тампона отгоре? Какво се наблюдава, когато е тампонът заминал и кормилният накрайник - вътрешният? Аз съм заподозрял тези две неща, някой който има на идея какво може да е или е решавал подобно потропване да пише, ще съм благодарен на всякакви съвети
Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
![Mr. Green](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Wink](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Коментар