ами понеже днес си отремонтирвах абс-а, и ръчната си я бях оставил като сменях накладките да влачи на 4-5 зъб, та ми стана интересо при другите как е утре мисля да я понатегна още
Скоро смених задните накладки , и до като не направих 5 , 6 спирания със ръчната имах тресене при спиране , имаше нужда да се позаглади накладката защото външния ръб го позатърках със пилата . Опънах си жилото от гайката на лоста за ръчната да хваща на 4тия 5тия зъб
Не знам на кой влачи. Не е ли по-правилно да се пита на кой започва да задържа? Карал съм коли, при които за един и същи ход на лоста щракат 8-9 зъба, а на моята за такъв ход щракат едва 3-4. При мен започва да задържа още на първия. На третия държи много здраво, на четвъртия я оставям при изключително големи наклони, на които държи и третия, но за всеки случай дърпам още един. Пети не съм пробвал дали ще щракне.
Коментар