Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задни спирачки Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задни спирачки Фиат Типо

    Здравейте колеги, вчера минавах на ГТП с типото. Предните спирачки излязоха, че са добре не помня колко нютона ама бяха към 3000, прекарахме задния мост и задно ляво даде 1800-1900 нютона обаче задно дясно само 600 Въпроса ми е дали проблема е в кантарчето или изобщо да не пипам там
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Възможно е, но може и апарата да е спекъл ? Ако си с барабани е по-скоро барабана. Много хора сигурно ще се хвърлят на кантара, ама него в никакъв случай не го махай или го смени с по-ново от Браво.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      xctr написа:
      Възможно е, но може и апарата да е спекъл ? Ако си с барабани е по-скоро барабана. Много хора сигурно ще се хвърлят на кантара, ама него в никакъв случай не го махай или го смени с по-ново от Браво.
      С барабани е, обаче с големите барабани като на Браво трябва да са. И какво по точно да гледам на барабана, механизма за компенсиране износването на накладките или спирачно цилиндърче друго не виждам от какво да е Ръчната и тя не ми държи дали може да са ръждясали жилата вътре в броните и има ли как да се смажат
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Колеги някой знае ли дали се продава ремонтен комплект за задно спирачно цилиндърче за барабанни спирачки (мисля че е същото като на Браво/а)
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          Ново цилиндърче е 12 лв. чугунено и 25 лв. алуминиево,а рем. комплект включва 4 ’’О’’пръстена и 4 маншона и стр. 5-6 лв.Но ако не тече или не е спекло някое буталце-защо ще ги пипаш?Щом не ти държи ръчната-натегни/развий/ малко мех. за комп. износването на ръчната,докато барабана започне да влиза почти плътно.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            iliyan написа:
            Ново цилиндърче е 12 лв. чугунено и 25 лв. алуминиево,а рем. комплект включва 4 ’’О’’пръстена и 4 маншона и стр. 5-6 лв.Но ако не тече или не е спекло някое буталце-защо ще ги пипаш?Щом не ти държи ръчната-натегни/развий/ малко мех. за комп. износването на ръчната,докато барабана започне да влиза почти плътно.
            Колега не ми държи задно дясно като натисна спирачка и като свалих барабана цилиндърчето е омаслевено, а като дръпна ръчната не хващат и двете
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Е значи не ти е от кантара проблема със сигурност. Вместо да се занимаваш с глупости защо не минеш направо на задни дискови спирачки ? Щото ше ги оправиш тия барабани и пак няма да спират чак толкова добре колкото с дискове.
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Щом ти е омаслено цилиндърчето-ново или рем. комплект.Ако не ти държи ръчната-регулиране.С какъв механизъм си-обикновен или със саморегулиращ се механизъм?
                Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                Коментар


                  #9
                  iliyan написа:
                  Щом ти е омаслено цилиндърчето-ново или рем. комплект.Ако не ти държи ръчната-регулиране.С какъв механизъм си-обикновен или със саморегулиращ се механизъм?
                  Колега, смени на двете задни колела комплект цилиндърчета - нови и накладки. Ако барабана няма голям ръб, само поостържи тоя дето се е образувал. При положение че ти изпуска цилиндърчето, не е ясно дали вече не надрано от буталцето и като смениш гумичките, след месец може пак да шурне. Като сменяш на едното колело накладки, се сменят и на другото, за да държат еднакво и зимата на хлъзгаво да не ти поднася. Огледай и спирачните маркучи дали не са нацепени от външната страна, ако трябва и тях да смениш, да се разминеш с една смяна на спирачна течност и обезвъздушаване. И задължително след ремонт на спирачки, проверявай дали не ти задържат накладките на някое колело за да не опечеш новите накладки. Разбира се лесно - като минеш 4 - 5км спри и провери дали някой барабан не загрял много. Нормално е леко да са топли, защото всяко натискане на спирачки ги загрява.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    xctr написа:
                    Щото ше ги оправиш тия барабани и пак няма да спират чак толкова добре колкото с дискове.
                    Може ли да не се съглася с това твърдение, ако позволиш?
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      iliyan написа:
                      Щом ти е омаслено цилиндърчето-ново или рем. комплект.Ако не ти държи ръчната-регулиране.С какъв механизъм си-обикновен или със саморегулиращ се механизъм?
                      Ами ще ида да питам за ремонтен комплект ако има, ако не ще взимам цяло цилиндърче. А механизма не го знам какъв е, как по точно да го разбера какъв е Варианта за задни дискове съм го мислил ама трябват много неща да се сменят и основния проблем е финансов най-вече, не че нямам желание и не съм съгласен че барабана няма да спира добре при положение че лявото задно заковава на място трябва и дясното да може ...
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Приятелче,и аз имах такъв проблем с алфата(всичко отзад и е същото като на типото).Не спираше само задно ляво-отворих и кво да видя -цилиндърчето тече,смених го с ново,обезвъздуших и проба...пак не спираше,при условие,че накладките бяха на 1000км.Проблема ми беше в механизма за саморегулиране на лявото колело.Натегнах до положение,че барабана влизаше плътно с въртене.След това се оправи,направо ковеше на място.Така че като оправиш цилиндърчето,понатегни гайката на въпросния механизям и дано се оправи.Друго за което се сещам е да видиш барабана за голямо износване.Ако е малко ще се оправи при регулиране както ти казах.Успех и поздрави .П.П. А накладките ти как са?
                        Fiat Brava 1.2,16в

                        Коментар


                          #13
                          tipo33 написа:
                          Приятелче,и аз имах такъв проблем с алфата(всичко отзад и е същото като на типото).Не спираше само задно ляво-отворих и кво да видя -цилиндърчето тече,смених го с ново,обезвъздуших и проба...пак не спираше,при условие,че накладките бяха на 1000км.Проблема ми беше в механизма за саморегулиране на лявото колело.Натегнах до положение,че барабана влизаше плътно с въртене.След това се оправи,направо ковеше на място.Така че като оправиш цилиндърчето,понатегни гайката на въпросния механизям и дано се оправи.Друго за което се сещам е да видиш барабана за голямо износване.Ако е малко ще се оправи при регулиране както ти казах.Успех и поздрави .П.П. А накладките ти как са?
                          Не знаех че тея механизми играят роля за спирачката, мислех че са за ръчната само Накладките са почти нови а за барабана не вярвам да има такъв фрапиращ ръб при положение че другото колело е ОК Ръчната и тя не държи дали може да са ръждясали жилата и има ли начин да ги смажа някак
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Този механизъм е точно за спирачките, не за ръчната. И е най-калпавото нещо в тези коли, което съм виждал. Ново мисля че струваше към 50лв. бройката. А цилиндърчето не си струва да се ремонтира, ново е 20лв. на метели. Колега, смени си жилата. От смазване ефект няма. А щом не държи, значи е скъсано някъде. Не са много скъпи, така че по-добре нови жила. Поне така мисля аз де, със спирачките компромис не бива да се прави, иначе... получаваш една дедра от подписа ми.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар

                            Working...
                            X