Здравейте колеги, вчера минавах на ГТП с типото. Предните спирачки излязоха, че са добре не помня колко нютона ама бяха към 3000, прекарахме задния мост и задно ляво даде 1800-1900 нютона обаче задно дясно само 600 Въпроса ми е дали проблема е в кантарчето или изобщо да не пипам там
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задни спирачки Фиат Типо
Collapse
X
-
Възможно е, но може и апарата да е спекъл ? Ако си с барабани е по-скоро барабана. Много хора сигурно ще се хвърлят на кантара, ама него в никакъв случай не го махай или го смени с по-ново от Браво.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
xctr написа:Възможно е, но може и апарата да е спекъл ? Ако си с барабани е по-скоро барабана. Много хора сигурно ще се хвърлят на кантара, ама него в никакъв случай не го махай или го смени с по-ново от Браво.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ново цилиндърче е 12 лв. чугунено и 25 лв. алуминиево,а рем. комплект включва 4 ’’О’’пръстена и 4 маншона и стр. 5-6 лв.Но ако не тече или не е спекло някое буталце-защо ще ги пипаш?Щом не ти държи ръчната-натегни/развий/ малко мех. за комп. износването на ръчната,докато барабана започне да влиза почти плътно.
Коментар
-
iliyan написа:Ново цилиндърче е 12 лв. чугунено и 25 лв. алуминиево,а рем. комплект включва 4 ’’О’’пръстена и 4 маншона и стр. 5-6 лв.Но ако не тече или не е спекло някое буталце-защо ще ги пипаш?Щом не ти държи ръчната-натегни/развий/ малко мех. за комп. износването на ръчната,докато барабана започне да влиза почти плътно.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Е значи не ти е от кантара проблема със сигурност. Вместо да се занимаваш с глупости защо не минеш направо на задни дискови спирачки ? Щото ше ги оправиш тия барабани и пак няма да спират чак толкова добре колкото с дискове.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
iliyan написа:Щом ти е омаслено цилиндърчето-ново или рем. комплект.Ако не ти държи ръчната-регулиране.С какъв механизъм си-обикновен или със саморегулиращ се механизъм?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
xctr написа:Щото ше ги оправиш тия барабани и пак няма да спират чак толкова добре колкото с дискове."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
iliyan написа:Щом ти е омаслено цилиндърчето-ново или рем. комплект.Ако не ти държи ръчната-регулиране.С какъв механизъм си-обикновен или със саморегулиращ се механизъм?Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Приятелче,и аз имах такъв проблем с алфата(всичко отзад и е същото като на типото).Не спираше само задно ляво-отворих и кво да видя -цилиндърчето тече,смених го с ново,обезвъздуших и проба...пак не спираше,при условие,че накладките бяха на 1000км.Проблема ми беше в механизма за саморегулиране на лявото колело.Натегнах до положение,че барабана влизаше плътно с въртене.След това се оправи,направо ковеше на място.Така че като оправиш цилиндърчето,понатегни гайката на въпросния механизям и дано се оправи.Друго за което се сещам е да видиш барабана за голямо износване.Ако е малко ще се оправи при регулиране както ти казах.Успех и поздрави .П.П. А накладките ти как са?Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
tipo33 написа:Приятелче,и аз имах такъв проблем с алфата(всичко отзад и е същото като на типото).Не спираше само задно ляво-отворих и кво да видя -цилиндърчето тече,смених го с ново,обезвъздуших и проба...пак не спираше,при условие,че накладките бяха на 1000км.Проблема ми беше в механизма за саморегулиране на лявото колело.Натегнах до положение,че барабана влизаше плътно с въртене.След това се оправи,направо ковеше на място.Така че като оправиш цилиндърчето,понатегни гайката на въпросния механизям и дано се оправи.Друго за което се сещам е да видиш барабана за голямо износване.Ако е малко ще се оправи при регулиране както ти казах.Успех и поздрави .П.П. А накладките ти как са?Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Този механизъм е точно за спирачките, не за ръчната. И е най-калпавото нещо в тези коли, което съм виждал. Ново мисля че струваше към 50лв. бройката. А цилиндърчето не си струва да се ремонтира, ново е 20лв. на метели. Колега, смени си жилата. От смазване ефект няма. А щом не държи, значи е скъсано някъде. Не са много скъпи, така че по-добре нови жила. Поне така мисля аз де, със спирачките компромис не бива да се прави, иначе... получаваш една дедра от подписа ми."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар