Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лесно ли се избиват/набиват тампоните на носача?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Да бе, ама ако сложи по-голям райбер и го врътне с бормашината и ето ти хлабав и лесен за монтаж тампон....Хем след това по-скоро ще се върнеш да ти сложат от "другите" тампони, дето уж били по-читави. Аз на тойотката сменях една надлъжна щанга отзад(независимо окачване), че я бяха изправяли някакви умници, а тя сама държи колелото да не мърда напред-назад. Единия болт беше запекъл във втулката на тампона и при отвита гайка правеше около 45 градуса усукване и до там. Реших да го скъсам с усукване и с тръба метър и нещо и няма късане това нещо, усуква се малко повече и спира... Наложи се да разпробия каучука на много места. Питам сега как няма да изкара 20 години този тампон без да скърца и без да е нацепен? Като е от качествен материал и движението е усукване на каучука, а не плъзгане на тампона по вътрешния диаметър.

    Коментар


      #47
      Явно си в час по въпроса с набити и райберовани преди това тампони затова ако знаеш къде в Пловдив ги правят вулканизирани като на тойотката -кажи.
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #48
        lubo_Y10 написа:
        Явно си в час по въпроса с набити и райберовани преди това тампони затова ако знаеш къде в Пловдив ги правят вулканизирани като на тойотката -кажи.
        Не знам. На тойотата не съм сменял, бях купил втора употреба цяла щанга, но от английска сглобка. Сигурно тя ще даде фира първа, поне така изглеждаше спрямо това което свалих Смених на стабилизиращите щанги с оригинални.Имаме си колега във форума и доставя на добри цени оригинални части. За немските каляски са добри Meyle HD. Ако има мейле за фиат-опитай. Ако не-не знам. За италианките няма читави тампони дори и тези, които казват, че са оригинални... Накои минават на полиуретанови, но те дълбаят метала и скърцукат. Аз лично като дойде някой да му сменя тампони някакви му казвам да си ги купи откъдето иска, и без това хората търсят най-евтиното, а хубави тампони няма.

        Коментар


          #49
          max-2 написа:
          lubo_Y10 написа:
          Явно си в час по въпроса с набити и райберовани преди това тампони затова ако знаеш къде в Пловдив ги правят вулканизирани като на тойотката -кажи.
          Не знам. На тойотата не съм сменял, бях купил втора употреба цяла щанга, но от английска сглобка. Сигурно тя ще даде фира първа, поне така изглеждаше спрямо това което свалих Смених на стабилизиращите щанги с оригинални.Имаме си колега във форума и доставя на добри цени оригинални части. За немските каляски са добри Meyle HD. Ако има мейле за фиат-опитай. Ако не-не знам. За италианките няма читави тампони дори и тези, които казват, че са оригинални... Накои минават на полиуретанови, но те дълбаят метала и скърцукат. Аз лично като дойде някой да му сменя тампони някакви му казвам да си ги купи откъдето иска, и без това хората търсят най-евтиното, а хубави тампони няма.
          от къде ги взимаш тези МЕЙЛЕ ? кой магазин?

          Коментар


            #50
            Автохит, Аутостар...

            Коментар

            Working...
            X