Да бе, ама ако сложи по-голям райбер и го врътне с бормашината и ето ти хлабав и лесен за монтаж тампон....Хем след това по-скоро ще се върнеш да ти сложат от "другите" тампони, дето уж били по-читави. Аз на тойотката сменях една надлъжна щанга отзад(независимо окачване), че я бяха изправяли някакви умници, а тя сама държи колелото да не мърда напред-назад. Единия болт беше запекъл във втулката на тампона и при отвита гайка правеше около 45 градуса усукване и до там. Реших да го скъсам с усукване и с тръба метър и нещо и няма късане това нещо, усуква се малко повече и спира... Наложи се да разпробия каучука на много места. Питам сега как няма да изкара 20 години този тампон без да скърца и без да е нацепен? Като е от качествен материал и движението е усукване на каучука, а не плъзгане на тампона по вътрешния диаметър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лесно ли се избиват/набиват тампоните на носача?
Collapse
X
-
lubo_Y10 написа:Явно си в час по въпроса с набити и райберовани преди това тампони затова ако знаеш къде в Пловдив ги правят вулканизирани като на тойотката -кажи.
Коментар
-
u_bo
max-2 написа:lubo_Y10 написа:Явно си в час по въпроса с набити и райберовани преди това тампони затова ако знаеш къде в Пловдив ги правят вулканизирани като на тойотката -кажи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар