Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лесно ли се избиват/набиват тампоните на носача?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не знам защо толкова сте се мъчили, очевидно не са ви достатъчно големи чуковете. 2 тампона смених на либрата, най-лесната част е набиването. Обаче равнината верно си е на късмет донякъде, не може съвсем да я нацелиш. Ама ако мислите, че на новите много я нацелват... на мен гайките на тампоните на чисто нови носачи са ми бягали и калъфите в EM KOMPLEKT 33 ми разпробили на елипса дупките на магарето. Правете сметка и развнината колко е правилна...
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Нищо не подвежда тампона.Подвежда го окото и сръчността на човека с чука.Първо правя единият,после и другият.Естествено,че на преса е по-лесно.Аз обаче нямам достъп до такава и си действам с чука.Не блъскам като гламав и не съм изкривил нито един тампон.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #18
        Аз пък моята я оставям в сервиза и за 20лв ми сменят и двата тампона и само си я вземам обратно.
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #19
          Грешни пари на "майстори" вече трудно давам Да мрат от глад изедници недни!
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #20
            alvanovo написа:
            Аз пък моята я оставям в сервиза и за 20лв ми сменят и двата тампона и само си я вземам обратно.
            ако е за 20 не си струва наистина, ама тук смяна на носач е 30 кинта- единия. Не знам за смяна тампони колко ше искат, ама няма им ги дам
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              muns61 написа:
              Положението на планката на тампона спрямо носача е важно и за монтажа, и за живота му.
              Значи правилно си мисля, че трябва да е под точно определен ъгъл. Не съм съгласен, че нов носач произведен в завод, е с крива равнина. Та това е едно от техническите изисквания, наред с точните размери и форма. При мен също се е случвало една от четирите гайки да е накриво, но проблемът не е в равнината, а в самата гайка - накриво заварена. То като са стегнати 3 от 4-те гайки на тампоните, носачът е застанал в нормална позиция, не може да е накриво.

              Коментар


                #22
                понякога и при мен трудно намествам последният болт, но като напъна носача нагоре се прибира към дупката на магарето и се получава

                Коментар


                  #23
                  Точно така, ъгълът на поставяне на тампона е много важен. Когато колата е стъпила на земята, тампона трябва да е ненапрегнат, без посукване. Ако планката е под голям ъгъл спрямо носача, при ход на колелото нагоре, предварително посуканият тампон се суче още и си заминава бързо. Затова на тези коли, които са с така наречените "селенови" втулки, болтовете, или гайките на втулките се стягат като колата стъпи на земята.И аз съм попадал на криво заварени гайки, голямо псуване! Особено, ако е последната, която целиш...Затова вече проверка преди монтаж, че има и калпави резби.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #24
                    В Пловдив намерих една работилница за 10 лв. ми набиха двата тампона на носачите

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте ! Вчера ми сменяха двата носача , биалетки и тампоните на стабилизиращата щанга. Деиствително маистора си поигра доста докато намести болтовете на носачите. Въпроса ми е дали трябва да се ходи на диагностика преден мост. Колата е мареа 1,9 тд-100-98г. Благодаря Ви !

                      Коментар


                        #26
                        veskoo написа:
                        Здравейте ! Вчера ми сменяха двата носача , биалетки и тампоните на стабилизиращата щанга. Деиствително маистора си поигра доста докато намести болтовете на носачите. Въпроса ми е дали трябва да се ходи на диагностика преден мост. Колата е мареа 1,9 тд-100-98г. Благодаря Ви !
                        Трябва, носачите никога не са еднакви.

                        Коментар


                          #27
                          muns61 написа:
                          Точно така, ъгълът на поставяне на тампона е много важен. Когато колата е стъпила на земята, тампона трябва да е ненапрегнат, без посукване.
                          Как се "нацелва" този ъгъл? Мери се постарият тампон или?
                          Alfa 159 SW 2.4 Ti
                          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                          Коментар


                            #28
                            Просто гледаш положението на този който сваляш.
                            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                            Коментар


                              #29
                              кроко61 написа:
                              Просто гледаш положението на този който сваляш.
                              Гледаш, ако старите тампони са добри. Пролетта смених носач, на който тампоните толко се бяха разбили, че си се въртяха най-спокойно.(ако някой не вярва имам и снимки)Иначе това, че последния болт влиза малко трудно заради гайките и аз го изпитах
                              Fiat Bravo SX 1.4 12V

                              Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
                              Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

                              Коментар


                                #30
                                Може и без чук да се справиш,ама трябва малко акъл.Ако имаш хидравличен крик,опираш носача в нещо здраво, наглясяш тампона и с крика го набиваш.Така не блъскаш като хамалин и много правилно можеш да си подведеш тампона.Може и да му капнеш малко масло,за да се лизга по-добре :D .Успех и да почерпиш
                                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                                Коментар

                                Working...