Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лесно ли се избиват/набиват тампоните на носача?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лесно ли се избиват/набиват тампоните на носача?

    Пролетта правих ревизия на предницата - рециклиране на шарнирите на носачите, смяна на маншоните на полуоските, подмяна на тампоните на стабилизиращата щанга. От келешлък не смених тампоните на носачите, щото ми се видяха читави. Сега гледам, че леко мърда и похлопва на дупки. Та да питам мога ли сам да си подменя тампоните и как?
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    #2
    лесно е. Реже се с шлайфа и после се набива новия с голям чук. Не повече от 20 мин отнема на свален носач.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      С чук казваш... аз лично съм пробвал с чук, с автомобил (отгоре, като преса), с какво ли не подръчно - никакъв ефект, освен изкривено желязо на тампона.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Аз бих като луд.Не си е работа с чук.Ако имаш преса е по друго
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #5
          Хич не е лесно... И аз гледах да мина циганската, ама накрая дадох 40 лева да ми ги вкарат с преса :D
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            А цялото това упражнение заслужава ли си, след като нов носач струва 50-60лв. и кара около 50 000км? За колко време минавате тези км?!
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              А цялото това упражнение заслужава ли си, след като нов носач струва 50-60лв. и кара около 50 000км? За колко време минавате тези км?!
              аз с нови искарах 10000 км , и за това само тампона си сменям на старите щото шарнира няма чупене
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Аз ги режа с ъглошлайфчето старите тампони.Новите ги набивам ето така:Отнема ми 30-40мин на носач.
                Fiat Tipo
                Corsa b комби !

                Коментар


                  #9
                  Не прочетох добри отзиви за новите носачи... Някои карали по 10 хил. Шарнира е рециклиран от Минчо в Казанлък. Казват, че след операцията изкарвали доста над 50 хил. километра : )
                  pecata написа:
                  Отнема ми 30-40мин на носач.
                  Това само за набиването ли?
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #10
                    gamma написа:
                    Не прочетох добри отзиви за новите носачи... Някои карали по 10 хил. Шарнира е рециклиран от Минчо в Казанлък. Казват, че след операцията изкарвали доста над 50 хил. километра : )
                    pecata написа:
                    Отнема ми 30-40мин на носач.
                    Това само за набиването ли?
                    Изрязване на старите тампони и набиване на новите ми отнема 30-40мин.Точно 4 удара с големият чук от снимката и е вътре.
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар


                      #11
                      Аз не съм питал, но ще повторя - има ли нещо, което води тампона да застане в точно определена позиция на носача? Не може да го сложиш както ти хрумне, нали?

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Аз не съм питал, но ще повторя - има ли нещо, което води тампона да застане в точно определена позиция на носача? Не може да го сложиш както ти хрумне, нали?
                        Няма такова което да го подвежда трябва да се подравни в равнина.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          При набиване с големия чук гаранция няма да застанат както трябва. Или ако застанат ще е чист късмет. От там вече изменено окачване.. абе според мен не си заслужава операцията, ако няма преса, която да го натисне, а не да блъскаш като гламав с чука и после крив тампон.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Хм... Това леко ме разколебава...Ноооо, какво толкова има да му се изкриви на тампона, освен железата? Носача влиза в дупката и гумата уплътнява. Защо му е нещо, което да го води? Ако се набие внимателно, би трябвало да няма проблеми.
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #15
                              Положението на планката на тампона спрямо носача е важно и за монтажа, и за живота му. Ако ъгъла е голям и носача виси надолу, като стъпи колата на земята, тампона се осуква много. И бързо се скапва.Освен това, при неподходящ ъгъл, много зор се слагат болтовете.Инак няма проблем да се набият без преса, трябва хубаво менгеме и подходящ дорник.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар

                              Working...
                              X