Пролетта правих ревизия на предницата - рециклиране на шарнирите на носачите, смяна на маншоните на полуоските, подмяна на тампоните на стабилизиращата щанга. От келешлък не смених тампоните на носачите, щото ми се видяха читави. Сега гледам, че леко мърда и похлопва на дупки. Та да питам мога ли сам да си подменя тампоните и как?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лесно ли се избиват/набиват тампоните на носача?
Collapse
X
-
С чук казваш... аз лично съм пробвал с чук, с автомобил (отгоре, като преса), с какво ли не подръчно - никакъв ефект, освен изкривено желязо на тампона."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
А цялото това упражнение заслужава ли си, след като нов носач струва 50-60лв. и кара около 50 000км? За колко време минавате тези км?!"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Не прочетох добри отзиви за новите носачи... Някои карали по 10 хил. Шарнира е рециклиран от Минчо в Казанлък. Казват, че след операцията изкарвали доста над 50 хил. километра : )pecata написа:Отнема ми 30-40мин на носач.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
gamma написа:Не прочетох добри отзиви за новите носачи... Някои карали по 10 хил. Шарнира е рециклиран от Минчо в Казанлък. Казват, че след операцията изкарвали доста над 50 хил. километра : )pecata написа:Отнема ми 30-40мин на носач.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
ogi28b написа:Аз не съм питал, но ще повторя - има ли нещо, което води тампона да застане в точно определена позиция на носача? Не може да го сложиш както ти хрумне, нали?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
При набиване с големия чук гаранция няма да застанат както трябва. Или ако застанат ще е чист късмет. От там вече изменено окачване.. абе според мен не си заслужава операцията, ако няма преса, която да го натисне, а не да блъскаш като гламав с чука и после крив тампон."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Хм... Това леко ме разколебава...Ноооо, какво толкова има да му се изкриви на тампона, освен железата? Носача влиза в дупката и гумата уплътнява. Защо му е нещо, което да го води? Ако се набие внимателно, би трябвало да няма проблеми.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Положението на планката на тампона спрямо носача е важно и за монтажа, и за живота му. Ако ъгъла е голям и носача виси надолу, като стъпи колата на земята, тампона се осуква много. И бързо се скапва.Освен това, при неподходящ ъгъл, много зор се слагат болтовете.Инак няма проблем да се набият без преса, трябва хубаво менгеме и подходящ дорник.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар