Здравейте колеги.Преди 3 месеца си купих спортни червени пружини на Eibach, сложих ги на колата и отпред стана идеално но отзад не се получи нищо особено, но все пак се примирих защото и без това ми излезна скъпо......Вчера обаче се срещам с един познат които има Брава гледам му задницата ....страхотна, ниска, гумите са почти до калника леко разкрачени гуми(съвсем леко)абе просто много ми хареса.Полафихме си и той се оплака, че много му ниска задницата и иска по високи пружини...речено сторено аз доволен и той доволен.Веднага отидохме до един сервиз и ги разменихме.Тук обаче идва чуденката от моя страна????Неговите пружини също бяха Eibach червени, но съвсем малко по-ниски При мен нямаше абсолютно никаква разлика, а при него се надигна малко, но пак стоеше така готино!!!!!И двамата се оказахме с еднакви амортисьори????Майстора от сервика казва, че неговият заден мост бил "спортен" :D и затова така се получавало.Въпросчето ми към вас е има ли нещо такова като "спортен мост" или този ме будалка и от къде може да идва тази разлика в височината и стойката на колата??Ще съм много благодарен ако някои знае за какво става въпрос защото ми се иска да смъкна още задницата...Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно окачване?(спортни пружини)
Collapse
X
-
ogi28b написа:Еднаквите амортисьори еднакво нови ли са?emzo написа:Ето ти идея как да провериш сам - по номера на рамата на твоята кола и на твоя прител.
Коментар
-
"Спортен мост" Не би трябвало амортесьорите да играят в този случай освен ако не са двойно действащи. Доколкото знам Брава е по-тежка от Браво-то с около 50-60 кг и предполагам тази тежест ляга отзад. Качи някоя девойка в багажника и виж как ще седи. Другото което казваш е че са леко разкрачени гумите, което само по себе си щом е забелижимо играе някаква роля във височината.Следващия фактор е якостта на пружините, вторите може да са по ниски, но да са за по-голяма тежест и това зависи от твърдостта им. Личен опит показва как доста по-ниски пружини на вид намаляват височината с милиметри, но пък колата по-трудно кляка с тях.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
А този майстор през цялото време ни разправяше за някакви "шенкели" и "спортени мостове"който били различни затова колата стояла така.И какво ли не наговори трябваше да си записвам!!!!Явно е гледал да си вземе парите, а го имах за много "начетен"Започвам да клоня повече към твърдението на колегата xctr за това, че бравата тежи с 50-60кг. повече(не го знаеш това)от бравотоА това с разкрачените колела на какво се дължи?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар