Колеги ситуацията ми е следната:преди 4 месеца си сменят накладките на барабаните и едното цилиндърче , още с излизането от сервиза установих,че педала на спирачките потъва до долу и изобщо не е както преди .Майстора каза че ги е обезвъздушил 2,3 пъте и че просто трябва да се напаснат .След консултация във форума се оказа че не е обрал луфта между накладките и барабана със саморегулиращ се механизъм.На другия ден пак бях при него,след кратка кавга,направихме процедурата,педала се втвърди,но пак остана по мек от преди.Сега 4 месеца по късно и към 5000км педала изведнъж на моменти взе да става както преди твърд,но и на моменти омеква.Въпросът ми е дали накладките са взели да се напасват поради тази причина да ми се втвърдява педала или да търся причина другаде?Мойто мнение е,че отдавна трябва да са се напаснали,а дали е така?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със спирачките
Collapse
X
-
nedialk00
-
Дай малко по-подробно описание, какво значи на моменти - със дни ли траят или при едно излизане се променя състоянието на педала ? Измери разстоянието от пода до педала когато не е натиснат и когато е натиснат до край при работещ ДВГ . Също не става ясно какво точно имаш предвид като казваш "твърд" - хваща по-горе или трябва да натискаш по-силно за да спреш ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
nedialk00
-
Провери маркуча и клапана за вкуум на сервоусилватела. Когато той не работи правилно се налага да натискаш по-силно. Такъв проблем имах със сервото на москвича - от време на време на време смучеше въздух от някъде и се втърдяваше педала на спирачката. При теб симптомите са същите, а принципа на работа на сервото и при дваете коли е един и същ. Не се хвърляй да сменяш наред, провери си първо сервото. Ако е от помпата, ще ти потъва като го задържиш, защото като се износят гумичките на буталата и течноста се връща покрай тях, но няма веднъж да е твърд педала после мек.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
е нямаш вакуум помпа, дизелите имат вакуум помпи според мен проблема ще излезе спирачна помпа, но не ангажирам никой с мнението си пиши като разрешиш проблема че ми е интересно
Коментар
-
бензинките имат серво усилвател , който дърпа вакуум от колектора. Пробвай следното- натегни ръчната от гайката под маншона така, че да хваща ръчната на 3-4 зъб и направи тест дали има промяна. То промяна ще има към по-добро, въпроса е дали това един път мек педал, един път твърд ще изчезне. Ако не, проверка на всички колела на спирачките за омасляване от нестегнат маркуч/пробка и съответно поемане на въздух. Ако и там всичко е ок- помпа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар