Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със спирачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със спирачките

    Колеги ситуацията ми е следната:преди 4 месеца си сменят накладките на барабаните и едното цилиндърче , още с излизането от сервиза установих,че педала на спирачките потъва до долу и изобщо не е както преди .Майстора каза че ги е обезвъздушил 2,3 пъте и че просто трябва да се напаснат .След консултация във форума се оказа че не е обрал луфта между накладките и барабана със саморегулиращ се механизъм.На другия ден пак бях при него,след кратка кавга,направихме процедурата,педала се втвърди,но пак остана по мек от преди.Сега 4 месеца по късно и към 5000км педала изведнъж на моменти взе да става както преди твърд,но и на моменти омеква.Въпросът ми е дали накладките са взели да се напасват поради тази причина да ми се втвърдява педала или да търся причина другаде?Мойто мнение е,че отдавна трябва да са се напаснали,а дали е така?

    #2
    200км градско са предостатъчни за напасване

    Коментар


      #3
      Дай малко по-подробно описание, какво значи на моменти - със дни ли траят или при едно излизане се променя състоянието на педала ? Измери разстоянието от пода до педала когато не е натиснат и когато е натиснат до край при работещ ДВГ . Също не става ясно какво точно имаш предвид като казваш "твърд" - хваща по-горе или трябва да натискаш по-силно за да спреш ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Помпа може би!
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          Или въздух?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            При едно излизане и се променя състоянието на педала няколко пъте ,а под "твърд" имам предвид,че хваща почти с докосването,погледнах и спирачната течност,беше на макс,ако някой се е сблъсквал с проблема да пише ,че не ми се давар грешни пари !!Предварително мерси колеги!!

            Коментар


              #7
              сменяй помпата

              Коментар


                #8
                Провери маркуча и клапана за вкуум на сервоусилватела. Когато той не работи правилно се налага да натискаш по-силно. Такъв проблем имах със сервото на москвича - от време на време на време смучеше въздух от някъде и се втърдяваше педала на спирачката. При теб симптомите са същите, а принципа на работа на сервото и при дваете коли е един и същ. Не се хвърляй да сменяш наред, провери си първо сервото. Ако е от помпата, ще ти потъва като го задържиш, защото като се износят гумичките на буталата и течноста се връща покрай тях, но няма веднъж да е твърд педала после мек.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Също пробвай когато е мек да напомпиш няколко пъти,ако след напомпване педала започне да става по-твърд най-вероятно не е обезвъдушена както трябва,но както каза и колегата прегледай и маркуча за вакума.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    и аз бях така, и на мен директно ми казаха вакум помпата.

                    Коментар


                      #11
                      А действително от вакуум помпата ли е бил проблема?

                      Коментар


                        #12
                        твоята кола бензинова ли е ? ако е бензинова нямаш вакуум помпа

                        Коментар


                          #13
                          Бензин,1.6,16в,103 коня.

                          Коментар


                            #14
                            е нямаш вакуум помпа, дизелите имат вакуум помпи според мен проблема ще излезе спирачна помпа, но не ангажирам никой с мнението си пиши като разрешиш проблема че ми е интересно

                            Коментар


                              #15
                              бензинките имат серво усилвател , който дърпа вакуум от колектора. Пробвай следното- натегни ръчната от гайката под маншона така, че да хваща ръчната на 3-4 зъб и направи тест дали има промяна. То промяна ще има към по-добро, въпроса е дали това един път мек педал, един път твърд ще изчезне. Ако не, проверка на всички колела на спирачките за омасляване от нестегнат маркуч/пробка и съответно поемане на въздух. Ако и там всичко е ок- помпа.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X