Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със спирачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    В този случай и аз съм сигурен че са износени гумичките на помпата и проблема ти идва от нея. Не ги ли ремонтират вече, че ще слагаш направо нова ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Не ми се вярва някой да си играе да ги сменя за жалост.

      Коментар


        #33
        Оказа се,че не е и помпата със сигурност защото днес е сваляхме,гледахме и пак обезвъздушихме,а прдала пак си потъва.Вече нямам идея какво да гледам.

        Коментар


          #34
          gi4eff написа:
          Оказа се,че не е и помпата със сигурност защото днес е сваляхме,гледахме и пак обезвъздушихме,а прдала пак си потъва.Вече нямам идея какво да гледам.
          Гле’и сиа, когато натиснеш педала на спирачките, буталото на помпата избутва спирачна течност към цилиндърчетата. Щом педала потъва, а както казваш, няма въздух в системата и не изтича спирачна течност от никъде, остават въпреки всичко ДВА варианта. Единият е да са се поизносили гумичките на поне едно двете бутала на помпата ( за двата кръга имаш по едно бутало ) и течноста да се връща в казанчето, като по този начин педала потъва , но колата все пак спира, ползвайки само единия кръг. Другия вариант е да са много стари маркучите на спирачките. Тогава под въздейсвието на спирачната течност, вътрешния слой гума на маркуча надебелява и запушва отвора. Тогава изпратената към съответното цилиндърче течност преодолява съпротивлението на маркуча заради високото налягане от помпата, но неможе да се върне към помпата при отпускане на педала и при следващо натискане е необходима по-малко течност, заради което спирачките реагират при по-горно положение на педала. При това положение обаче, колелото към което е дефектирал маркуча, започва да загрява, тъй като накладките не освобождават напълно и през цялото време трият по спирачната повърхност. Това води и до поднасяне на автомобила при спиране на хлъзгава път, както и до придърпване на волана в едната посока при намаляване и спиране на сухо.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Колеги възможно ли е от сервото да идват проблемите?

            Коментар


              #36
              gi4eff написа:
              Колеги възможно ли е от сервото да идват проблемите?
              Върни се малко назад в темата и ще видиш, че това е първото нещо, което ти казах да провериш. От сервото обаче не ти потъва педала до толкова, че да се наложи да го пуснеш и натиснеш отново за да спреш.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Да де той потъва и пак си спира,като напомпя и се врвърдява.Вече поне ако не друго изключвам помпа,въздух или теч в системата.

                Коментар


                  #38
                  Dido_Lyubenov написа:
                  gi4eff написа:
                  Колеги възможно ли е от сервото да идват проблемите?
                  Върни се малко назад в темата и ще видиш, че това е първото нещо, което ти казах да провериш. От сервото обаче не ти потъва педала до толкова, че да се наложи да го пуснеш и натиснеш отново за да спреш.
                  колега какъв е метода за проверка на сервото ?

                  Коментар


                    #39
                    РАБОТИ-когато цял ден спираш натискайки педала с палеца на кракаНЕ РАБОТИ-когато се изправяш върху педала държейки се здраво за волана като педала не потъва и не се налага да помпишпомпене на педала-или въздух или теч или прехвърляне на спир. течност в помпатаако помпата е 19.2мм -гумички от Ладова ако е 20.64 -от ладови задни цилиндърчета поне за проба
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #40
                      аз доколкото знам, при развален сервоусилвател на спирачките, педала е много твърд и трябва здраво да се натиска за да спира и то пак спира слабо

                      Коментар


                        #41
                        nedialk00 написа:
                        аз доколкото знам, при развален сервоусилвател на спирачките, педала е много твърд и трябва здраво да се натиска за да спира и то пак спира слабо
                        Да, това е когато сервото изобщо не работи. Ако обаче има проблемен клапан (вътре в сервото ) или закъсна мембрана, понякога работи первектно но понякога се налага да натискаш по-силно педала за да спреш по същия начин както с работещо серво. И тъй като сервото услва силата на натиска който прилагаш с крак върху педала, когато работи то прилага такава сила допълнително на твоята, че имаш чувството че педала потъва повече. Това обаче се дължи на факта, че за да укажеш същия натиск върху помпата без да ти помага сервото, трябва да натискаш прекалено силно с крак.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Dido_Lyubenov написа:
                          gi4eff написа:
                          Оказа се,че не е и помпата със сигурност защото днес е сваляхме,гледахме и пак обезвъздушихме,а прдала пак си потъва.Вече нямам идея какво да гледам.
                          Гле’и сиа, когато натиснеш педала на спирачките, буталото на помпата избутва спирачна течност към цилиндърчетата. Щом педала потъва, а както казваш, няма въздух в системата и не изтича спирачна течност от никъде, остават въпреки всичко ДВА варианта. Единият е да са се поизносили гумичките на поне едно двете бутала на помпата ( за двата кръга имаш по едно бутало ) и течноста да се връща в казанчето, като по този начин педала потъва , но колата все пак спира, ползвайки само единия кръг. Другия вариант е да са много стари маркучите на спирачките. Тогава под въздейсвието на спирачната течност, вътрешния слой гума на маркуча надебелява и запушва отвора. Тогава изпратената към съответното цилиндърче течност преодолява съпротивлението на маркуча заради високото налягане от помпата, но неможе да се върне към помпата при отпускане на педала и при следващо натискане е необходима по-малко течност, заради което спирачките реагират при по-горно положение на педала. При това положение обаче, колелото към което е дефектирал маркуча, започва да загрява, тъй като накладките не освобождават напълно и през цялото време трият по спирачната повърхност. Това води и до поднасяне на автомобила при спиране на хлъзгава път, както и до придърпване на волана в едната посока при намаляване и спиране на сухо.
                          нямаш на представа колко си прав за това с маркучите, само, че при бравото ми проблема беше със задните (заводски бяха) и все блокираше първо задно дясно преди всички кавото и да правех все едно ръчна дърпах Колега смени маркучите (народни цени са) под 20 лв ще ти излезнат 4тирите, смени спирачната течност ( с времето тя губи своите свойства и започва да се свива при налягане когато е топла), ако тогава не се управиш (спирачна помпа)хубаво е да обезвъздушаваш на прибрани на макс предни и задни цилиндърчета и на самотек.
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #43
                            проблема не е маркучета колега докъде стигна ? аз все още съм убеден че проблема е в спирачната помпа

                            Коментар


                              #44
                              nedialk00 написа:
                              проблема не е маркучета колега докъде стигна ? аз все още съм убеден че проблема е в спирачната помпа
                              Престани да отхвърляш предположенията на хората, че ми писна от твоето "убеден" ! Пича ти каза че са я проверили вече !!!Ако е нарушена външната обвивка на някой спирачен маркуч. също може да потъва педала, защото на маркуча се появява балон (като комбал на напомпена гума), който помага да потъне педала повече.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                съмнява ме колко добре е проверена(имайки впредвид монатажа на челюстите) ще видим накрая какво ще излезе де, ако сподели колегата

                                Коментар

                                Working...