Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - сваляне на рейка и носачи - коментари

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило - сваляне на рейка и носачи - коментари

    Мод.: Тази тема е за коментари по темата Ръководство - Fiat Stilo / Стило - Сваляне на рейка и носачи

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ехее колега на колко хил.км ти е колата, че чак рейки правиш?

    #2
    78 000 реални! Купена е на 35 000км. Носачите задните гумени тампони свършиха,както и един шарнир,външните кормилни накрайници единия износен другия на път .. а рейката я свалям защото по едно време собственичката на колата нацели един бордюр.. Та това е раъководство ако някой има мерак да сваля.. А и.. втулката пластмасовата е леко износена..(прословутата пластмасова втулка)
    Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

    Коментар


      #3
      Някой от собствениците на Стило във форума има ли забележки или нещо да допълни, че да метна темата в раздела с ръководства? (Той понеже е заключен, затова питам)

      Коментар


        #4
        Мятай, тука да остана коментари и питанки, ако някой има.Мисля, че и iakvvu я беше свалял заради въпросната втулка.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Колегата е описал точният и най лесен начин за демонтажа на рейката.Преди месец и половина за втори път сменях втулката,само че този път я направихме от алуминий+прогонване на луфтовете.Искам само да добавя,че колегите които се захващат с ремонта да обръщат внимание на шайбата която стои в лявата част на рейката(вижда се на една от последните три снимки на колегата).Има профил и посока за монтажа и!!! Стои свободно нанизана на рейката и не се фиксира в отвор.Служи за дистанционен ограничител и не позволява на накрайника да блъска по корпуса на рейката.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Аз само бих вметнал следната забележка: на първата снимка се вижда крика как е под диска.Според мен това е доста опасно защото едно разклащане и диска може да се завърти и крика да падне а това е опасно.Аз лично не бих поставил крика под диска.
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #7
              коцев написа:
              Аз само бих вметнал следната забележка: на първата снимка се вижда крика как е под диска.Според мен това е доста опасно защото едно разклащане и диска може да се завърти и крика да падне а това е опасно.Аз лично не бих поставил крика под диска.
              Колата е подпряна на стойка ,а крика според мен е там за освобождаване на носача от шенкела.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Той човека си го е написал, че крика е там за да може да сгъне пружината.

                Коментар


                  #9
                  Като падне от крика нищо не става...От дясно не гледам точно къде слагам и по средата на вдигането.. пляс.. крика на земята..И колата си остава на стойката. Това е най-лесния начин според мен а и според едни пичове в английския форум сменяли същите носачи. Иначе при увиснала надолу пружина няма ход повече за да се извине носача и шарнира да излезе от шенкела. От друга страна защо слагам тази скоба на пружините - защото новия носач също така трудничко влиза в шенкела ако виси колелото а веднъж качил скрика нагоре окачването остава в странно положение и за да излезе шарнира от мястото иска да чукате по носача, и то много повече от почукване иначе.Второ при откачена долна опора всичко се мандахерца свободно и няма как да остане точно в една точка, апък е добре да е малко свит макферсона за да влезе и новия лесно.Ако имате обаче друг начин опишете го и пуснете към модераторите.Аз така ми се видя най-лесничко..
                  Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

                  Коментар


                    #10
                    не знам дали е като при браво, но с кози крак носача се вади и слага адски лесно. Не нужен крик и скоба.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Проблема е че при пружина в свободно състояние носача е прекалено надолу из ада излезе шарнира от мястото си иска повече нерви и главоболия отделно е по-лесно след това да се измъкне носача. От дгуга страна слагам скобата защото останал без долна опора шенкела може да мръдне на където си иска. Не казвам че е правилният начин - просто описах как на мен ми бе лесно, ако някой има да прави подобна процедура
                      Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

                      Коментар


                        #12
                        Много полезна тема, свърши ми работа.
                        Само още едно уточнение - и с откачен шарнир, и със закачен, пространството за изваждане на рейката е еднакво. Пробвано.
                        Откача се само биалетката от горният и край, след което се завърта шенкела настрани. А магарето се напъва с подходящ лост или дъска, за да увисне хубаво.
                        Развиването на двата му болта не е достатъчно.
                        Всичко това се извършва само от едната страна - напр. лявата, с цел изваждане на рейката.
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар

                        Working...
                        X