Здравейте колеги. Поставен съм пред следната дилема. От извесно време, от към задницата ми се чуваше много неприятно скърцане при преминаване през неравности. Първата ми асоциация естествено бяха заминали амортисьори. И действително като се наврях отдолу видях, че и двата задни амортисьора бяха омаслени. Вчера ми смениха амортисьорите, но каква беше изненадата ми като чух отново отвратителното скърцане от към задницата, при преминаване през неравности. Сега с новите амортисьори колата вози много по-конфортно от преди, но скапаното скърцане продължава. Кажете от какво друго може да е, тъй като единственото друго за което се сещам са пружините, и евентуално как бих могъл да го отстраня. Благодаря на всички отзовали се. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задницата скърца!
Collapse
X
-
Колега извинявай, ако може да ти ползвам темата(че и при мен е същия проблем) при Стило от около 2 седмици се появи такова скърцане- и се увеличаваНе мога да разбера от какво е ходих уж на диагностика на ходовата част и казаха че всичко било ок(което не е вярно защото отпред пък чувам един тампон).Най-интересното е, че колата скърца най-много сутрин когато е много студено, а цял ден ако седи на слънце после май въобще не скърца...Възможно ли е да скърцат тампони?? То освен тампони и пружини какво друго може да е въобще(за задницата говорим)??
-
emzo за това питам... знаеш че ще ходя в твоя град и само там в цяла България произвеждат задните тампони на Стило от полиуретан(чул съм че бил в пъти по здрав от останалите материали за тампони)Но нали на диагностиката ги гледаха изрично им казах че скърца и викат бе здрави са бе...Има още някакви тампони на амортисьорите... май пак трябва да отида на диагностика че вече имам чувството че ще ми падне задния мост а тъкмо имам път до стз... с 1 година гаранция ги слагат момчетата Не знам само да излезне някой амортисьор... но колегата ги е сменял а описанието на скърцането му ми изглежда същото като при мен...
Коментар
-
rossko ето какво пише за недостатък на полиуретановите тампони:- при недостатъчно смазване и при елементи където има интензивно триене между полиуретан и метал, е възможно да се появи скърцане. Затова всички производители на тампони, при тези случай правят малки каналчета който да задържат греста с която се ползва при монтажа на тампоните. Затова всички производители препоръчват обилно смазване с грес (в нашия случай морска грес), както при монтажа, така и поне веднъж годишно.Явно тампон може да скърца, но при тях има смазка... не съм чул за нашите обикновените да има?? Ще чакаме май някой по компетентен да ни отговори
Коментар
-
joro87 написа:Явно тампон може да скърца, но при тях има смазка... не съм чул за нашите обикновените да има?? Ще чакаме май някой по компетентен да ни отговориAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ много ти благодаря за обяснението... т.е. е много възможно скърцането да ми идва от тампоните на задния мост? Възможно е и от тампоните на амортисьорите? А възможно ли е от самия амортисьор или пружините? Също така при условие че идва от тампоните на задния мост например, това означава че са си отишли и са за смяна, но ако ги смажа може да изкарат още някой друг месец? Ако правилно съм те разбрал?Т.е. какво да правя да ги сменям ли ако е от тях или да опитам първо да ги смажаКолега rossko следиш ли темата тя все пак е твоя.. сигурно и при теб скърца от тампони??
Коментар
-
Ако причината е в тампоните, както казвате, ще пробвам да ги смажа през почивните дни и ще пиша какво се е получило. Наясно съм че ефекта ще е краткотраен, но ще опитам.И колеги, възможно ли е след смазване да ги защитя по-някакъв начин от проникване на пясък, и всякакви боклуци по тях.Тя ми вика: "Имам си приятел!"... хаха! То и аз си имам телевизор в къщи, ама ходя на кино!
Коментар
-
Колата е точно тази на снимката- Фиат Брава. Предполагам, че поясненията на колегите по-горе са се отнасяли за Стило. Аз не зная какви разлики има в окачването на двата модела. Колега iakvvu, ако знаеш как се решава този проблем при коли, като моята, ще ти бъда благодарен да споделиш.Тя ми вика: "Имам си приятел!"... хаха! То и аз си имам телевизор в къщи, ама ходя на кино!
Коментар
-
Колега копуваш ремонтен комплект за заден носач и си решаваш проблема.Цена около 50лв.Представлява два лагера втулка една пласмаса.При мен беше същото и спря да скърца.Ако успееш да избиеш старата ос ще се убедиш сам че от там скърца още преди да си сложил новата.фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
-
Колегата преди мен ти е описал какво е необходимо за проблема при твоето задно окачване.Само ще допълня,че към комплекта освен лагерите и втулката има нова ос,пластмасови капачки за лагерите и нови гайки.Трябва ти само добър сервиз за да извадят старите части възможно най безболезнено за колата и без да ти мрънкат и да хокат производителя.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар