Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на АБС тевес

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    моята платка е АТЕ.. аз днес я затворих и си я сложих пак на мястото, просто по платката нямаше и следа от лоши спойки или нагорояло, просто тази моята не подлежи на ремонт май май, а при мен свети САМО лампичката на абс-а(махнах бушона на абс-а и тогава светна и индикацията за ръчната тоест че ЕБД не работи), и почвам да си мисля че релето на абс-а при мен се намериа на друго място като сглобих всичко, давах на контакт 1 път гаснеше абс-а , 2 пъти не гаснеше после пак гаснеше.. абе луда работа

    Коментар


      #17
      Bravo_Service_Manual_Part_1 страница 456, никакво реле няма в този модул на моя абс.... излишно съм го свалял... има някакъв бушон 10А който не мога да разбера къде е от картинките, а релетата който бях качил на снимка май са за абс-а...,
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        ще помоля някой да погледне 462 страница и да ми каже къде да търся този бушон 10А

        Коментар


          #19
          четох пак, проблема идва или от ниско напрежение (утре пак ще меря), или от този бушон, или от реле което незнам къде да търся

          Коментар


            #20
            С VISA та можеш да накараш това реле да ’цъка’(може да пускаш разни тестове на какво ли не) и ако работи да го откриеш на слух(при мен цъка но контактите му са износени това е проблема). Поне аз така съм правил за много неща.
            ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
            Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

            Коментар


              #21
              ще търся утре, аз знам къде е бушончето 10 ампера което е описано в мануала, там има и 3 релета при него и явно едно от тях или всички са за абс-а, но абс тевес мк/20 в централата си няма абсолютно никакви релета - факт нямаше абсолютно нищо нагоряло по платката беше си перфекта просто, проблема е в реле или бушон или ниско напрежениеЕТО и пръвсоните релета, там край тях е и бушончето 10 ампера
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                така, релетата не са за АБС-а, но бушончето е; направих някой интересни замервания.. прикачвам снимки - на снимка 1 напрежение на акумулатора 11.87 волта;на снимка 2 напрежение до силовия бушон 60 ампера на абс-а 10.52 волта - вече има загуба от 1.35 волта, на снимка 3 въпросното бушонче 10 ампера, на снимка 4 напрежение до въпросното бушонче - 9.27 волта..., направих и проба, ако е махнато бушончето 10 ампера до този 60 амперовия няма напрежение..
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  проблема с абс-а явно е от загуба на напрежение, но къде се губи, дали е от някаква лоша маса и къде да я търся

                  Коментар


                    #24
                    Защо не опиташ с читав акумулатор.Тези 11,87 волта хич не са добре.Гъстотата на електролита мерена ли е?
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      и аз това мисля да направя, да си взема нов акумулатор, миналата зима палеше доста на кантар, тая зима вече няма да има вътък :D ще поогледам за маса някоя да зачистя въпреки че почти всички съм ги чистил но има няколко който не съм

                      Коментар


                        #26
                        nedialk00 написа:
                        направих и проба, ако е махнато бушончето 10 ампера до този 60 амперовия няма напрежение..
                        тва е много странно. просто се обезмисля 60А бушон. личи ли да е преправяна тази инсталация нещо?
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #27
                          ами сякаш при този 10 амперовия бушон отиват 4-5 кабелчета, а накрая в бушончето влизат само 2 кабелчета, трябва да разнищя и да видя какво става там, но едва ли е препрравяно, понеже и по сервизно ръководство този бушон 10 ампера си е там по-късно ще опитам на запален мотор какво напрежение стига до тия бушони, понеже замерванията до сега бяха само на контакт

                          Коментар


                            #28
                            после ще търся и тази маса за абс-а, която е на снимката по-долу, почти съм убеден че проблема ще е там, страницата е 199 от браво/а мануал 2.пдф
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              днес намерих 2те маси на абс-а, зачистих ги въпреки че бяха в много добро състояние, замерих напрежението до бушоните при изгасена кола, и всичко беше нормално 12 волта колкото имаше и на акумулатора, след това запалих колата махнах големия 60 амперов бушон ии 6 волта замерих там, на 10 амперовия имаше 10 волта ; след това откачих буксата на абс-а от еку-то му, и напрежението до въпросните бушони изчезна.. абе кво да ви кажа загубена работа засега съм се отказал да ровичкам повече, но може би проблема си е в централата на абс-а

                              Коментар


                                #30
                                днес минах 40 км градско, не е светвал

                                Коментар

                                Working...
                                X