моята платка е АТЕ.. аз днес я затворих и си я сложих пак на мястото, просто по платката нямаше и следа от лоши спойки или нагорояло, просто тази моята не подлежи на ремонт май май, а при мен свети САМО лампичката на абс-а(махнах бушона на абс-а и тогава светна и индикацията за ръчната тоест че ЕБД не работи), и почвам да си мисля че релето на абс-а при мен се намериа на друго място като сглобих всичко, давах на контакт 1 път гаснеше абс-а , 2 пъти не гаснеше после пак гаснеше.. абе луда работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на АБС тевес
Collapse
X
-
nedialk00
-
nedialk00
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
четох пак, проблема идва или от ниско напрежение (утре пак ще меря), или от този бушон, или от реле което незнам къде да търся
Коментар
-
nedialk00
ще търся утре, аз знам къде е бушончето 10 ампера което е описано в мануала, там има и 3 релета при него и явно едно от тях или всички са за абс-а, но абс тевес мк/20 в централата си няма абсолютно никакви релета - факт нямаше абсолютно нищо нагоряло по платката беше си перфекта просто, проблема е в реле или бушон или ниско напрежениеЕТО и пръвсоните релета, там край тях е и бушончето 10 ампера
Коментар
-
nedialk00
така, релетата не са за АБС-а, но бушончето е; направих някой интересни замервания.. прикачвам снимки - на снимка 1 напрежение на акумулатора 11.87 волта;на снимка 2 напрежение до силовия бушон 60 ампера на абс-а 10.52 волта - вече има загуба от 1.35 волта, на снимка 3 въпросното бушонче 10 ампера, на снимка 4 напрежение до въпросното бушонче - 9.27 волта..., направих и проба, ако е махнато бушончето 10 ампера до този 60 амперовия няма напрежение..
Коментар
-
nedialk00
проблема с абс-а явно е от загуба на напрежение, но къде се губи, дали е от някаква лоша маса и къде да я търся
Коментар
-
nedialk00
и аз това мисля да направя, да си взема нов акумулатор, миналата зима палеше доста на кантар, тая зима вече няма да има вътък :D ще поогледам за маса някоя да зачистя въпреки че почти всички съм ги чистил но има няколко който не съм
Коментар
-
nedialk00
ами сякаш при този 10 амперовия бушон отиват 4-5 кабелчета, а накрая в бушончето влизат само 2 кабелчета, трябва да разнищя и да видя какво става там, но едва ли е препрравяно, понеже и по сервизно ръководство този бушон 10 ампера си е там по-късно ще опитам на запален мотор какво напрежение стига до тия бушони, понеже замерванията до сега бяха само на контакт
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
nedialk00
днес намерих 2те маси на абс-а, зачистих ги въпреки че бяха в много добро състояние, замерих напрежението до бушоните при изгасена кола, и всичко беше нормално 12 волта колкото имаше и на акумулатора, след това запалих колата махнах големия 60 амперов бушон ии 6 волта замерих там, на 10 амперовия имаше 10 волта ; след това откачих буксата на абс-а от еку-то му, и напрежението до въпросните бушони изчезна.. абе кво да ви кажа загубена работа засега съм се отказал да ровичкам повече, но може би проблема си е в централата на абс-а
Коментар
-
nedialk00
Реклама
Collapse
Коментар