Абе колеги значи като взех колата преди 4-5 години имаше убиствени спирачки , недаваха да ги пипна ... и с времето и годините сменях накладки после и педала омекна не беше такъв да го лизнеш и да те забива в волана ... накрая омекна тотално спирачната помпа здаде багажа нямаше загуба на течност от никаде ... смених я с нова . Въртях суках обезвъздухавах абе има спирачки ама не са така напомпани да лизнеш педала и да се изправя на нокти ... Ако може да ми дадете някаква идея или да ми препоръчате сервиз в Димитровград ... Fiat Punto 1.1 55hp S 5 врати ... Чета в форума за обезвъздушаване на помпата .... имали такова животно ? Аз просто я смених и налях нова течност почнах да помпиа и педала се втърди ...при огаснео положение си е трърд добре като запаля омеква ... и хваща малко над средата ... Та последно на кръст ли да обезвъздушавам от най-блиските колела ли да почна или от най-далечните ... Чета хилдяи предложения и се обърквам ... просто искам да си наточа спирачките да са "Тукат " дето се вика ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спирачки на Пунто Мк-1 без ABS помощ
Collapse
X
-
Re: кола
Точно помпата си беше проблема , щото колкото и да помепех педала си стоеше мек ... грам не се втърдяваше ... Течноста е сменена ,да с ДОТ 4 и помпата и преден десен спирачен апарат ... Сложих новата помпа , но несъм я обезвъздушавал преминах направо към обезвъздушавнае от спирачните апаратати докато не потече бяла спирачна течност ... Тва прословуто обезвуздушаване на запален или огасен мотор се прави, и на кръст ли ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
то има как на запален мотор, ама няма да чуваш помпи и задръж и другото което че може да ти стане топло по някое време, принципно се прави на угасен мотор, почва се от най-далечното на помпата и се кара по ред към най-близкото, в случая се почва от задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво това ти е реда гарантирано, отвори всички пропки и остави да тече маслото надолу, като постоянно следиш нивото в казанчето, става бавно но гони всичкия въздух, провеи много хубаво маркучите да не би някои да задържа течността в него и да не може да я върне, прегледай и за някоя намачкана тръбичка, погледни си и регулаторите за налягане на задния мост, стоят от горната страна на задния мост погледни в axm-auto.com как изглеждат на снимка за да знаеш какво да търсиш
Коментар
-
Asaka написа:то има как на запален мотор, ама няма да чуваш помпи и задръж и другото което че може да ти стане топло по някое време, принципно се прави на угасен мотор, почва се от най-далечното на помпата и се кара по ред към най-близкото, в случая се почва от задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво това ти е реда гарантирано, отвори всички пропки и остави да тече маслото надолу, като постоянно следиш нивото в казанчето, става бавно но гони всичкия въздух, провеи много хубаво маркучите да не би някои да задържа течността в него и да не може да я върне, прегледай и за някоя намачкана тръбичка, погледни си и регулаторите за налягане на задния мост, стоят от горната страна на задния мост погледни в axm-auto.com как изглеждат на снимка за да знаеш какво да търсиш>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
няма какво да и обезвъздушаваш на помпата. смени спир. маркучи че сигурно са се затлачили и си купи хубави качествени накладки.не може спирачките да са обезвъздушени, а в помпата да има въздух.иначе кантара се регулира с тежест от 6кг. разхлабваш болта на пружината на кантара, закачаш тежест от 6кг. и стягаш.после тежеста я махаш естествено.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар