Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремонт заден десен носач брава 1.4-

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ремонт заден десен носач брава 1.4-

    След дълго тропане отзад реших да сменя лагерите.Купих ремонтен комплект от ахм .Трудния ремонт се оказа лесен.Пиша последователноста в която майстора направи всичко.Понеже правих ремонта в провинцията нямаше проблем да присъствам и да снимам.1-Свали спирачната тръбичка от цилиндърчето и носача.2-Разкачи торсионната щанга от двете страни.3-Разви амортисьора отдолу.4-Със скоба хвана пружината и така се освободи носача.Тези манипулации бяха придружени от умело боравене с малък хидравличен крик и трупчета.5-Със яко удължение от към болта и контра от към гайката гаечен ключ .Понеже няма място да се върти от към гайката се върти от към болта.След като се разви гайката болта излезе на ръка.Така падна целия носач и вече отделен лесно се работи.6-Избиват се лагерите и пластмасовата втулка набиват се новите слагат се семеринги и това е.

    #2
    Благодарско на колегата./тъкмо търсех нещо по темата/Точно това ми предстои някой следващ своб. ден.
    BRAVA TD100 ELX `98

    Коментар


      #3
      Това е точно така единствено и само ако болта излезе защото има случаи когато просто не излиза!!! Тогава се прибягва до по груби мерки и до режещи инструменти.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        eh4ev07 написа:
        Това е точно така единствено и само ако болта излезе защото има случаи когато просто не излиза!!! Тогава се прибягва до по груби мерки и до режещи инструменти.
        Да така е... понякога нещата, обратно на всякаква логика, не стават както обикновенно! Иначе колегата добре го е описал, само незнам защо е използвана скоба за пружината като тя просто си пада като се откачи амортесьора.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Съгласен съм с колегата. Миналата седмица сменях и на 2-та носача лагерите, а описанието което е дадено сякаш описваш моя ремонт Намазахме и с доста грес лагери, втулки и т.н. Само зор видяхме с набиването на черупките на лагерите, като за целта използвахме старите болтове с който лека полка пристягахме само черупките на лагерите за да не ги удряме с чук.
          Skoda AMfabia 1.2 12v
          exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

          Коментар


            #6
            ремонт заден десен носач брава 1.4-

            Колеги Благодаря за интереса.забравих да напиша че реално сменихме двата лагера пластмасовата втулка семерингите и металните шайби.Измерихме новата метална тръбичка и беше по дълга с 2 мм и оставихме старата.Болта също го оставихме защото беше като от нераждавейка а новия черен оксидиран.А и болта беше малко по дълъг.Така че мерете всичко и сравнявайте със старото че като се сглоби всичко после е много труден монтажа .

            Коментар


              #7
              Re: ремонт заден десен носач брава 1.4-

              valeri.conchev написа:
              След като се разви гайката болта излезе на ръка.Така падна целия носач и вече отделен лесно се работи.6-Избиват се лагерите и пластмасовата втулка набиват се новите слагат се семеринги и това е.
              Късметлия си ти А аз на Пунтото какъв го ядох докато махнем болта и лагерите, не е за разказане, кило ръжда ги държеше, но пък не съм махал моста.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Re: ремонт заден десен носач брава 1.4-

                NikMar написа:
                .....но пък не съм махал моста.
                Мда-а, а аз трябваше да сваля и моста на бравото, защото нямаше как да режа легнал под него. И ремонта от предвидените 2 часа стана 2 дена

                Коментар


                  #9
                  За какъв сте откачали спирачните тръби, че и пружините със скоби да се свиват. Ето една снимка на марея, чийто болт не излезе с добро и се наложи да свалям моста, без да пипам спирачките, резервоара и ауспуха.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Тръбичките и пружината се свалят за да може след като се развие болта и се махне целия носач да ти падне в ръцете.После настрани и удобно да може да махнеш старите лагери и да набиеш новите.

                    Коментар

                    Working...
                    X