Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лагери на задните носачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лагери на задните носачи

    Колата е Мареа, бензинова, комби. Предстои ми смяна на лагерите на задните носачи. Горе долу ми е ясно какво трябва да се прави, но все пак ако някой се е сблъскал с този проблем бих бил благодарен ако сподели своя опит. Предложения от сорта на "смени целия мост" нещо не ме блазнят. Мисля да си карам колата и искам всичко да е изрядно. Освен свалянето на аморитсьора, спирачните маркучи и жилото на ръчната спитачка какво друго трябва да се свали. Лагерите с преса ли се избиват и набиват? Трябва ли да разглоби целия спирачен апарат или може и така да се работи по носача? Благодаря за отговорите предварително.

    #2
    Лагерите ги стяга самия болт от ремонтния комплект. Но с избиването на самия този болт може да видиш много зор. Попрегледай темите от последните 2-3 месеца в раздела, не са толкова много, имаше 2-3 теми с по-подробни обяснения.

    Коментар


      #3
      В интерес на истината доста теми прегледах, но без голям успех. Забелязах, че повечето колеги сменят направо целия мост с такъв от купе (ако не се лъжа) или със същия но със здрави лагери. На мен ми се искада да сменя само лагерите и да знам че са здрави. Гледах и в ЕПЕР, но няма подробни снимки, които да ми свършат работа.

      Коментар


        #4
        лагери на задни носачи

        Болтовете на задните носачи се избиват много трудно на място.Няма достатъчно пространство за да удряш с чука.Пробвах варианта без да се сваля моста,но не се получи. Моста е на 4 болта. Трябва да се свали резервоара , гърнетата се откачат от тампоните да увиснат надолу,свалят се барабаните и се откачат жилата и спирачните тръбички,след това сваляш моста от болтовете и сменяш ремонтния к-т.Трябват подходящи инструменти за избиване на черупките на лагерите от носача.Преса за набиването не е нужна,става с чука и старата черупка на лагера .
        Маренго 1.9Jtd-110 2002

        Коментар


          #5
          Общо взето е така с изключение на това че няма нужда да се свалят барабаните, а само трябва да се откачат спирачните тръбички и жилата!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            Лошо много работа за нищо. Започвам да се замислям дали да не я закарам в сервиз. Но това е краен вариант. Мисля да пробвам избиването на болтовете без да свалям моста, пък ако не стане.... тогава ще го свалям и него.

            Коментар


              #7
              О повярвай.. свалянето на моста е по-лесна работа отколкото ремонта на тези лагери!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Здравей колега , аз си сменях моите лагери за задните носачи без да свалям моста , и болтовете си излязоха съвсем нормално , като се има предвид че поне 3 години не бяха сменяни. Така че опитай без да сваляш моста може да имаш късмет , и новите лагери ги вземи SKF и слагай повечко грес .
                темпра 1,9тд

                Коментар


                  #9
                  Избиването на болтовете става като се отреже главата им ,и се избиват навътре ,като евентуално може да се откачи леко резервоара за да има къде да отиде болта.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Stoynev85,http://byfiat.com/forum/index.php?showtopic=377-на руски е но все пак.

                    Коментар


                      #11
                      Колега, ако не те затруднява, като решиш да сменяш тези лагери, запиши номерата им.
                      Brava 1.9 JTD 100, 2001

                      Коментар


                        #12
                        zim написа:
                        Колега, ако не те затруднява, като решиш да сменяш тези лагери, запиши номерата им.
                        В АХМ имат ремонтни комплекти. Не ти е нужен номер. Все пак реших да закарам колата на майстор. Мисля , че цена от 60 лв. за труд е напълно задоволителна за да не се занимавам аз с това.

                        Коментар


                          #13
                          Stoynev85 написа:
                          zim написа:
                          Колега, ако не те затруднява, като решиш да сменяш тези лагери, запиши номерата им.
                          В АХМ имат ремонтни комплекти. Не ти е нужен номер. Все пак реших да закарам колата на майстор. Мисля , че цена от 60 лв. за труд е напълно задоволителна за да не се занимавам аз с това.
                          Номера ми е нужен, защото искам истински лагери, а не някакви които влизат в ремонтен комплект продаван еди къде си. Колега от форума ми беше казал номерата които влизат в комплекта и след дълго търсене в google така и не успях да намеря кой ги произвежда. Затова искам номера на оригиналния лагер. Въпрос на избор.
                          Brava 1.9 JTD 100, 2001

                          Коментар


                            #14
                            zim написа:
                            Stoynev85 написа:
                            zim написа:
                            Колега, ако не те затруднява, като решиш да сменяш тези лагери, запиши номерата им.
                            В АХМ имат ремонтни комплекти. Не ти е нужен номер. Все пак реших да закарам колата на майстор. Мисля , че цена от 60 лв. за труд е напълно задоволителна за да не се занимавам аз с това.
                            Номера ми е нужен, защото искам истински лагери, а не някакви които влизат в ремонтен комплект продаван еди къде си. Колега от форума ми беше казал номерата които влизат в комплекта и след дълго търсене в google така и не успях да намеря кой ги произвежда. Затова искам номера на оригиналния лагер. Въпрос на избор.
                            В понеделник ще сменям въпросния ремонтен комплект и ще пиша номера на лагерите и размерите. Днес си купих лагери SKF та да видим колко ще изкарат.
                            НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                            Коментар


                              #15
                              Валентино_88 написа:
                              zim написа:
                              Stoynev85 написа:
                              zim написа:
                              Колега, ако не те затруднява, като решиш да сменяш тези лагери, запиши номерата им.
                              В АХМ имат ремонтни комплекти. Не ти е нужен номер. Все пак реших да закарам колата на майстор. Мисля , че цена от 60 лв. за труд е напълно задоволителна за да не се занимавам аз с това.
                              Номера ми е нужен, защото искам истински лагери, а не някакви които влизат в ремонтен комплект продаван еди къде си. Колега от форума ми беше казал номерата които влизат в комплекта и след дълго търсене в google така и не успях да намеря кой ги произвежда. Затова искам номера на оригиналния лагер. Въпрос на избор.
                              В понеделник ще сменям въпросния ремонтен комплект и ще пиша номера на лагерите и размерите. Днес си купих лагери SKF та да видим колко ще изкарат.
                              Благодаря колега. А какъв е номера на SKF който си купил?
                              Brava 1.9 JTD 100, 2001

                              Коментар

                              Working...
                              X