Здравейте!Търсих насам-натам, но не намерих нищо по въпроса, та да си питам.Значи, проблема е следния: при изключен контакт (при включен също) нещо бъмчи в блока на ABS-а. Все едно се върти някакво моторче, примерно. Не знам дали там има моторче, просто описвам шума.Та това нещо вече два пъти ми изтощава акумулатора до нула, но първия път не го забелязах, че е от там. Днес отидох да замерят акумулатора, да не би да е заминал и го разкрихме, че бръжди нещо в блока.Сега съм махнал големия бушон на ABS-а и съответно бръжденето го няма. Ще ходя на диагностика тия дни, но все пак, ако някой има някаква идея, ще съм благодарен.За Мареата от подписа става дума.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още един проблем с ABS
Collapse
X
-
отваряш ел. блока за абс които е на него, вътре има две малки релета едно от тях е залепнало.ако мине номера само с почистване добре ,ако не сменяш.гледам , че някои колеги ги вадят дори отвън,ама не съм баш съгласен все пак не е консуматив моето е без грешка вече почти 4-та година а е от стар ключ за авариини на WV ,но е същото като марка и номер.късметАз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
-
Мерси!Само да попитам дали правилно съм разбрал: тези релета, там където се намира и бушона 60А ли се намират, или някъде другаде? В книгата прочетох, че има две релета, които не подлежат на смяна, за тях ли иде реч или са някакви други?Аз в краен случай бих карал и без ABS, стига да не е твърде опасно.Доколкото разбрах, въпросния бушон 60А прекъсва връзката между запалването и ABS-а, но може и да греша. Видях също, че има още два бушона. Би ли могло да се махне някой от другите със същия ефект, но с по-малко рискове? Изобщо, има ли рискове при премахването на въпросния бушон?Знам, че въпросите ми най-вероятно са тъпи, но не разбирам много-много, а още по-малко от ABS.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Аз съм един от тези с реле което е извън модула поради това ,че не можах да намеря същото за вграждане на самата платка.Има много хубава тема със снимки когато правиш трансплантацията ,но не мога да я намеря сега.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ето тая върши работа http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...B%E5+%E0%E1%F1Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
marea-ta написа:ето тая върши работа http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...B%E5+%E0%E1%F1Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ето тук http://www.fiatforum.com/bravo-brava...tral-unit.html има доста подробно описание на процедурата, което ще е от помощ на англо-говорящите.Аз лично едва ли ще се заема с тази процедура, но явно проблема може да бъде разрешен.Същото нещо в .pdf: http://www.bravo-guide.co.uk/photoga...reaABSunit.pdfShit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар