Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 2 - Ръчната не държи.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16


    Най-добре според мен е да си смениш барабаните с дискове. Аз винаги имах проблеми с дясния барабан. Сменях всичко - цилиндърче, барабана, накладки - всичко чисто ново... и пак имах проблеми. Щом имаш познат майстор купи си дискове и накладки и ще забравиш тия главоболия! :D

    Коментар


      #17
      Re: Rе

      lyobg написа:
      Най-добре според мен е да си смениш барабаните с дискове. Аз винаги имах проблеми с дясния барабан. Сменях всичко - цилиндърче, барабана, накладки - всичко чисто ново... и пак имах проблеми. Щом имаш познат майстор купи си дискове и накладки и ще забравиш тия главоболия! :D
      Само дето трябва да смени целият заден мост, не става просто така да си купи диск,накладки и спирачни апарати.
      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

      Коментар


        #18
        Re: Rе

        Само дето трябва да смени целият заден мост, не става просто така да си купи диск,накладки и спирачни апарати.[/quote] Колега не си прав.Имам Пунтото от 3 години, преживях достатъчно неприятности със саморегулиращите машинки (дори ми се е случвало карайки машинката да изпадне от мястото си и колелото да блокира). Нови машинки струват 45лв бройката (по спомен от Динекспрес, Пловдив). А решението на проблема не коства много пари и време, а резултата е блестящ. Използвах за донор Alfa Romeo 145. Задните апарати, заедно с тавите, адапторната планка към шенкела и една шайба под адаптера, с която се запазва офсета. 50лв частите 2ра употреба и 50 лв нови дискове и накладки. След това около 1 час и 30 мин., ако го правиш за първи път, без някакви сложни преправяния (разширява се леко един отвор). Карам вече от доста време така без абсолютно никакви проблеми и колата спира много по-добре. Надявам се да съм полезен на някой от колегите с този проблем и съм насреща ако някой реши да го прави и иска по - подробна информация или помощ.П.П Няма абсолютно никаква нужда от смяна на заден мост
        Fiat Punto Mk2 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #19
          Re: Rе

          Napikaso написа:
          Марто написа:
          Само дето трябва да смени целият заден мост, не става просто така да си купи диск,накладки и спирачни апарати.
          Колега не си прав.Имам Пунтото от 3 години, преживях достатъчно неприятности със саморегулиращите машинки (дори ми се е случвало карайки машинката да изпадне от мястото си и колелото да блокира). Нови машинки струват 45лв бройката (по спомен от Динекспрес, Пловдив). А решението на проблема не коства много пари и време, а резултата е блестящ. Използвах за донор Alfa Romeo 145. Задните апарати, заедно с тавите, адапторната планка към шенкела и една шайба под адаптера, с която се запазва офсета. 50лв частите 2ра употреба и 50 лв нови дискове и накладки. След това около 1 час и 30 мин., ако го правиш за първи път, без някакви сложни преправяния (разширява се леко един отвор). Карам вече от доста време така без абсолютно никакви проблеми и колата спира много по-добре. Надявам се да съм полезен на някой от колегите с този проблем и съм насреща ако някой реши да го прави и иска по - подробна информация или помощ.П.П Няма абсолютно никаква нужда от смяна на заден мост
          това ме заинтригува я колегата да щракне няколко снимки как е станало и да напише стъпка по стъпка как става номера че малко не схванах как става от написаното може и на лични ПП:сори на афтора за спама ама ме заинтригува
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #20
            Re: Rе

            todorshalev написа:
            Napikaso написа:
            Марто написа:
            Само дето трябва да смени целият заден мост, не става просто така да си купи диск,накладки и спирачни апарати.
            Колега не си прав.Имам Пунтото от 3 години, преживях достатъчно неприятности със саморегулиращите машинки (дори ми се е случвало карайки машинката да изпадне от мястото си и колелото да блокира). Нови машинки струват 45лв бройката (по спомен от Динекспрес, Пловдив). А решението на проблема не коства много пари и време, а резултата е блестящ. Използвах за донор Alfa Romeo 145. Задните апарати, заедно с тавите, адапторната планка към шенкела и една шайба под адаптера, с която се запазва офсета. 50лв частите 2ра употреба и 50 лв нови дискове и накладки. След това около 1 час и 30 мин., ако го правиш за първи път, без някакви сложни преправяния (разширява се леко един отвор). Карам вече от доста време така без абсолютно никакви проблеми и колата спира много по-добре. Надявам се да съм полезен на някой от колегите с този проблем и съм насреща ако някой реши да го прави и иска по - подробна информация или помощ.П.П Няма абсолютно никаква нужда от смяна на заден мост
            това ме заинтригува я колегата да щракне няколко снимки как е станало и да напише стъпка по стъпка как става номера че малко не схванах как става от написаното може и на лични ПП:сори на афтора за спама ама ме заинтригува
            И мен ме заинтригува това. Аз също съм желаещ за снимки и подробно описание на процедурата
            Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

            Коментар


              #21
              Накратко необходимите части за конверсията:1. Спирачни дискове2. Спирачни апарати3. Накладки4. Главини5. Протектори6. Кабели за ръчната7. ABS сензори (ако има наличен ABS)8. Спирачни маркучиНе е необходимо да се сменя целият заден мост, но е най-лесният начин за конверсия ако успееш да си намериш мост от HGT, което хич не е лесно в нашата родина.
              Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
              Punto GT 1.4 Turbo '99
              Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

              Коментар

              Working...
              X