Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Надеждни ли са спирачките на вашият автомобил ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    На мен ми е интересно, тези които са отговорили с Да, и ползват някакви си феродота, стейнхофи, симери и др. такива, по какъв ли начин ще отговорят след като сложат нещо "по-марково" ?В спирачната система винаги има какво да се желае и дано да не се налага да се изпробват.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      ogi28b написа:
      На мен не ми става ясно от последните няколко поста - защо няма нито един автомобил с барабанни спирачки отпред. Не съм се замислял по въпроса. Защо тежките и мощни коли не са с барабанни спирачки отзад? За моите спирачки - смятам, че са надеждни. Ако не мислех така - просто ще направя всичко възможно да променя нещата. Затова ми се струва много странно, че има хора, които не са сигурни в спирачките си, но все пак си карат колите.
      Ти, камион с дискови спирачки да свиждал ...?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #48
        Аз, въобще нямам представа на камионите какви са им спирачките... .Може би е свързано с площта на спиращите части и отделяната топлина? То и камион с бензинов двигател не съм виждал, ама това е друга тема...

        Коментар


          #49
          Dido_Lyubenov написа:
          ogi28b написа:
          На мен не ми става ясно от последните няколко поста - защо няма нито един автомобил с барабанни спирачки отпред. Не съм се замислял по въпроса. Защо тежките и мощни коли не са с барабанни спирачки отзад? За моите спирачки - смятам, че са надеждни. Ако не мислех така - просто ще направя всичко възможно да променя нещата. Затова ми се струва много странно, че има хора, които не са сигурни в спирачките си, но все пак си карат колите.
          Ти, камион с дискови спирачки да свиждал ...?
          А ти кола с въздушни спирачки.Имаш ли идея колко би струвал диск и накладка за камион ?За едно ивеко да хванем накладките почват от 100 лева - оригинални 300 примерно.Ивеко двойна гума отзад е с Дискове и накладки и челюсти - забележи само за ръчна.Просто Челюстната спирачка е по-евтина......
          Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
          I am in love with my cars

          Коментар


            #50
            ogi28b написа:
            Аз, въобще нямам представа на камионите какви са им спирачките... .Може би е свързано с площта на спиращите части и отделяната топлина? То и камион с бензинов двигател не съм виждал, ама това е друга тема...
            На камионите спирачките са с барабани, а за камион с бензинов ДВГ - на такъв се учих, и в родната казарма такива съм карал :D Например ЗИЛ, ЗИС , ГАЗ - старите модели са на бензин Тогава пък звучеше странно лек автомобил с дизелов ДВГ . Но времената и технологиите се менят.Мисля че барабанните са по-надеждни в мокро време и оффроуд, защото спирачните повърхности са скрити и защитени от замърсяване със всякакви мизерии и вероятноста от образуване на водна възглавница между тях е изключително малка. На спортните модели има дупки дисковете, точно за да не се образува водна възглавница, а водата да бъде избутвана в дупките и след това изхвърлена от центробежната сила.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #51
              ogi28b написа:
              На мен не ми става ясно от последните няколко поста - защо няма нито един автомобил с барабанни спирачки отпред.
              Явно Москвич 412 не е автомобил, щом е с барабанни спирачки отпред, но с по два цилиндъра на колело и многоооооооооооо от нашите любимци могат само да си мечтаят за ефекта от спирането, комбиниран с капризен, но невероятно ефективен сервоусилвател...а нищо, че любимците ни са с дискове

              Коментар


                #52
                Добре, защо не се използва по-надеждната и сигурна технология на барабаните, ами се слагат дискове и накладки, изобщо?

                Коментар


                  #53
                  Барабана не е по надежден от дисковата спирачка. Почти всички нови камиони се правят с дискови спирачки.С дискова спирачка може да се контролира много по точно спирачното усилие, докато барабана направо блокира.При намокряне на дискова спирачка, почти веднага изчезват проблемите след натискането на спирачният педал, докато при барана няма спиране Има още много предимства и няма смисъл да се изреждат. Сами виждате, че от барабан всичко минава на диск, дори и на велосипеда съм с дискови спирачки

                  Коментар


                    #54
                    ogi28b написа:
                    Добре, защо не се използва по-надеждната и сигурна технология на барабаните, ами се слагат дискове и накладки, изобщо?
                    Нито е по-сигурна, нито е по-надеждна. Просто има автомобили с такава остаряла технология, която има много недостатъци, но които 38 години са се търкаляли по пътища и още го правят успешно :D А колегата в горния пост много точно е описал предимствата на диска и бъдещето е негово, особено на керамичните такива. Споделих само за спирачния ефект.

                    Коментар


                      #55
                      emzo написа:
                      На мен ми е интересно, тези които са отговорили с Да, и ползват някакви си феродота, стейнхофи, симери и др. такива, по какъв ли начин ще отговорят след като сложат нещо "по-марково" ?В спирачната система винаги има какво да се желае и дано да не се налага да се изпробват.
                      Емо, не подценявай Премиер серията на Феродо, защото ще сложи в малкия си джоб почти всичко останало, което не е някаква форма на рейсинг изпълнение.

                      Коментар


                        #56
                        FSL визирам, ясно е че Феродо имат и читави
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          Вече да! Евала на TRW! Никога вече Textar и Ferodo.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #58
                            Едно лично мое мнение - ако спирачките "коват" с леко натискане на педала, зимата к’во прайм ? Ще карараме само на ABS ли ? Ако пък трябва да "чупиш" педала от натискане, лятото си е.... майката - няма спиране. Караме серийни автомобили тип "туристически" и е най добре спирачките да са подходящи за всякакви природни условия, особено за страните в нашия климатичен пояс. Мойте не коват като кацне муха на педала, но и не необходимоа да прилагам сериозно усилие, "за да ме скастри ABS-а". Затова смятам че спирачките на колата ми са добри и надеждни. И са се доказали не веднъж, с едно изключение - като не ги натиснах
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #59
                              За едни спирачки гумите са от голямо значение. Когато купих Либрата, гумите бяха прилични, натискаш по сериозно спирачката и АБС-а започва да тропа Аз си зададох същият въпрос " зимата к’во прайм " Покарах я още 3месеца с тези гуми и отидох да си купя зимните. След монтажа реших да тествам спирането, е все едно нямах АБС. Само забива предницата и спира, нито тропа нито нищо, само спира :D П.С за да не тропа АБС-а не изключвайте от скорост и не натискайте съединителя, докато не спрете напълно Много хора не го знаят това и при екстремно спиране...... натискат съединителя и

                              Коментар


                                #60
                                Ей ся ще го пробвам това, ако се окаже вярно, намери още едно приложение на "стоп" машинката на съединителя.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X