Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Надеждни ли са спирачките на вашият автомобил ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега, сложи едни предни дискове 284мм и пак ще си говорим.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      liverpool235 написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      liverpool235 написа:
      Гласувах с НЕ,защото има какво да се желае от спирачките на Фиат като цяло.
      Говори за твоя FIAT . За моя аз казах и фсеки да си каже за неговия.
      Качвал съм се на доста Фиати (подържани) и на тази база права този извод!Като цяло Браво/Брава с барабан отзад са скръб,каквото и да му слагаш..
      Сбъркал си рейса пич..нали така се казваше в оная реклама .Преди бях писал и сега ще напиша пак.Барабанната спирачка (в частност на Мареа) спира по-добре отколкото дисковата при нормална работна температура,а не при силно загрети спирачки.Отделно на задни дискови спирачки няма никаква ръчна .Барабана и задните челюсти на Мареа е много по-голям като площ от смешните детски задни накладчици,които ги имам още в мазата си и всеки път като слизам и ги виждам,ме напушва такъв смях,че не е истина.Специално за колегата,който цитирам въпреки,че си продадох Фиат-а лично какво бях правил по-спирачките...Предни дискове(257мм) дупчени и нарязани АТЕ,с накладки АТЕ,които допълнително нарязах напречно с флекса! Нови спортни уж нераздуваеми спирачни маркучи.Цялостна промивка на спирачната система и зареждане със спортна спирачна течност Текстар.Пълно ревизиране на предните спирачни апарати и особенно на водачите им.ОТЗАД-Премахване на кантара.Сменени всички спирачни ръждаеми и ръждясали спирачни тръбички с медни с увеличен диаметър,като се премахват задните спирачни маркучи и медната тръба стига директно от помпата до спирачното цилиндърче.Нови барабани Текстар,които разпробих странично.челюсти Текстар,които отново с флекса нарязах напречно.Нови спирачни цилиндърчета.Има и още,но не се сещам сега.От 130-140км/ч като опънех ръчната и двете задни колела блокираха и оставяха равни следи.На същия ден като продадох колата на приятелчето,което имаше дърто Пежо 106-като чукнал леко спирачките за да спре на светофара си разбил главата в предното стъкло и преди да я закара на мивка имаше кръв по него Може да се види макар и минимално какво съм правил по спирачките,като обявата не е актуална http://www.cars.bg/u413728
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #33
        Горното мнение за ръчната е крайно погрешно и изобщо е погрешно за дисковите спирачки отзад. Ако беше както Итан твърди, то поради що на купетата и големите мотори на Браво/Мареа е същия диск отзад? Да не говорим, че същите апарати се ползват и в други марки автомобили - не модели, а марки.Аз лично ръчна си имам на дисковете, за другите колеги - незнам.

        Коментар


          #34
          Airfan написа:
          Горното мнение за ръчната е крайно погрешно и изобщо е погрешно за дисковите спирачки отзад. Ако беше както Итан твърди, то поради що на купетата и големите мотори на Браво/Мареа е същия диск отзад? Да не говорим, че същите апарати се ползват и в други марки автомобили - не модели, а марки.Аз лично ръчна си имам на дисковете, за другите колеги - незнам.
          При мене с дисковете също ръчната си е доста добра, щом в движение като дръпна влачат колелата е достатъчно.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #35
            itan75 написа:
            liverpool235 написа:
            Dido_Lyubenov написа:
            liverpool235 написа:
            Гласувах с НЕ,защото има какво да се желае от спирачките на Фиат като цяло.
            Говори за твоя FIAT . За моя аз казах и фсеки да си каже за неговия.
            Качвал съм се на доста Фиати (подържани) и на тази база права този извод!Като цяло Браво/Брава с барабан отзад са скръб,каквото и да му слагаш..
            Сбъркал си рейса пич..нали така се казваше в оная реклама .Преди бях писал и сега ще напиша пак.Барабанната спирачка (в частност на Мареа) спира по-добре отколкото дисковата при нормална работна температура,а не при силно загрети спирачки.Отделно на задни дискови спирачки няма никаква ръчна .Барабана и задните челюсти на Мареа е много по-голям като площ от смешните детски задни накладчици,които ги имам още в мазата си и всеки път като слизам и ги виждам,ме напушва такъв смях,че не е истина.Специално за колегата,който цитирам въпреки,че си продадох Фиат-а лично какво бях правил по-спирачките...Предни дискове(257мм) дупчени и нарязани АТЕ,с накладки АТЕ,които допълнително нарязах напречно с флекса! Нови спортни уж нераздуваеми спирачни маркучи.Цялостна промивка на спирачната система и зареждане със спортна спирачна течност Текстар.Пълно ревизиране на предните спирачни апарати и особенно на водачите им.ОТЗАД-Премахване на кантара.Сменени всички спирачни ръждаеми и ръждясали спирачни тръбички с медни с увеличен диаметър,като се премахват задните спирачни маркучи и медната тръба стига директно от помпата до спирачното цилиндърче.Нови барабани Текстар,които разпробих странично.челюсти Текстар,които отново с флекса нарязах напречно.Нови спирачни цилиндърчета.Има и още,но не се сещам сега.От 130-140км/ч като опънех ръчната и двете задни колела блокираха и оставяха равни следи.На същия ден като продадох колата на приятелчето,което имаше дърто Пежо 106-като чукнал леко спирачките за да спре на светофара си разбил главата в предното стъкло и преди да я закара на мивка имаше кръв по него Може да се види макар и минимално какво съм правил по спирачките,като обявата не е актуална http://www.cars.bg/u413728
            Не съм съгласен.1. Ръчна спирачка си има на задни дискови спирачки. При Фиат тя не е по-различна от например на Ауди.2. Никога при каквито и да е режими на работа, барабанната не правъзхожда дисковата.3. Механизъма за самоотрегулиране при дисковите ръчни, е много по-надежден от механизмите на барабанните и причините за това са очевидни.......Спирачните системи на Фиат не се различават по-нищо от спирачните системи на другите автомобили. Тук си има стандарти, на които да отговарят. Така, че са надеждни колкото и другите. Обслужването си е задължително, проверката и контрола също.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              за Данчо...след 3 страници глупости
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #37
                lubo_Y10 написа:
                за Данчо...след 3 страници глупости
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #38
                  Тогава остава практическия тест.Вземам от аверчето дето му продадох Фиат-а и с някой,който много му държи ръчната с дискови спирачки се нареждаме един до друг и на колкото км/ч кажете опъваме ръчните.За да избегнем разликата в гумите и тях ще си сменим.После така и със крачната спирачка.10 от 10 опита за да е меродавно.Накрая,който победи взема колата на другия и я засилва в блатото.Справедливо ли е така?
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #39
                    itan75 написа:
                    Тогава остава практическия тест.Вземам от аверчето дето му продадох Фиат-а и с някой,който много му държи ръчната с дискови спирачки се нареждаме един до друг и на колкото км/ч кажете опъваме ръчните.За да избегнем разликата в гумите и тях ще си сменим.После така и със крачната спирачка.10 от 10 опита за да е меродавно.Накрая,който победи взема колата на другия и я засилва в блатото.Справедливо ли е така?
                    Извинявай ама ръчната е проектирана за да не тръгне колата по наклон, а не да се опъва в движение с еди колко си км в час.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #40
                      itan75 написа:
                      Тогава остава практическия тест.Вземам от аверчето дето му продадох Фиат-а и с някой,който много му държи ръчната с дискови спирачки се нареждаме един до друг и на колкото км/ч кажете опъваме ръчните.За да избегнем разликата в гумите и тях ще си сменим.После така и със крачната спирачка.10 от 10 опита за да е меродавно.Накрая,който победи взема колата на другия и я засилва в блатото.Справедливо ли е така?
                      Колега, не те познавам, но моля те не продължавай по този начин. Повечето ръчни дискови спирачки действат на накладките все е дно си натиснал педала. Няма никаква разлика, просто въздействието е различно. Един път от буталцето, другият път през винта и жилото. Ако имаш наблюдения от конкретна кола, то е напълно възможно да е с проблем този автомобил, нищо че казваш, че е отремонтирано.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        В началото с интерес следях темата , ама тука накрая големи глупости се изписаха , голямо мерене стана - тип абе фиата е със зле спирачки ама моя е най-хубав!
                        Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                        I am in love with my cars

                        Коментар


                          #42
                          Danchojn написа:
                          itan75 написа:
                          Тогава остава практическия тест.Вземам от аверчето дето му продадох Фиат-а и с някой,който много му държи ръчната с дискови спирачки се нареждаме един до друг и на колкото км/ч кажете опъваме ръчните.За да избегнем разликата в гумите и тях ще си сменим.После така и със крачната спирачка.10 от 10 опита за да е меродавно.Накрая,който победи взема колата на другия и я засилва в блатото.Справедливо ли е така?
                          Колега, не те познавам, но моля те не продължавай по този начин. Повечето ръчни дискови спирачки действат на накладките все е дно си натиснал педала. Няма никаква разлика, просто въздействието е различно. Един път от буталцето, другият път през винта и жилото. Ако имаш наблюдения от конкретна кола, то е напълно възможно да е с проблем този автомобил, нищо че казваш, че е отремонтирано.
                          Оппа сравнявам Мареа с барабан и със дискове отзад! И твърдя на 100%,че барабанната версия хваща айде да кажем малко повече и на крачна и на ръчна.Имам познат във Бургас на прегледите във сервиз Пежо-все там съм си минавал колата.Има на разпечатка точно силата с която хващат колелата.Не пиша напразно,но и имам една лоша черта да хвърлям всичко и не мога да снимам разпечатките.Но разликата си спомням мерихме на валяците и на другия ден разкарах блокиралия кантар и разликата в силата беше почти двойна!Като си смених спирачните цилиндърчета,барабаните,челюстите,спирачната течност и други леки подобрения щях да изкъртя валяците.Същите интервенции на Мареа с дискови спирачки отзад показват значително по-ниски стойности на същите валяци,мерено от същото момче,което има Фиат Мареа ТД 125 и той вманиачен на тема спирачки.Истината е че накладките са много малки като площ и какво спорим като така или иначе всички сте със кантари,които ограничават спирачното усилие пък ако ще да сте и със диск на 350мм отзад.Другото,което имах предвид е че дисковите спирачки са значително по-незащитени от луга,пясък,кал и други природни вмешателства и много често им блокират механизмите за ръчната спирачка.Никъде не съм споменал,че барабанната спирачка е по-добра като конструкция от дисковата,но конкретно при Мареа,а и при Пасат резулатите са по-добри при барабана.При БМВ не е така,може би заради задното си предаване,като дисковете отпред и отзад са с почти идентичен диамеър.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #43
                            Replay написа:
                            В началото с интерес следях темата , ама тука накрая големи глупости се изписаха , голямо мерене стана - тип абе фиата е със зле спирачки ама моя е най-хубав!
                            Отсега нататък не следи повече темата-твое право е.И да Фиат има наистина добри спирачки в сравнение с Опел Вектра,Фолксваген Голф/Пасат,особенно пък Пежо 406.Това са лични впечатления както от мен така и от собствениците им.Запомнил съм една приказка от един пилот навремето и той казваше така "По-добре да се кача и да карам кола без двигател отколкото без спирачки" http://www.bosch.bg/bg/products/car_...ents/index.htm
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #44
                              На мен не ми става ясно от последните няколко поста - защо няма нито един автомобил с барабанни спирачки отпред. Не съм се замислял по въпроса. Защо тежките и мощни коли не са с барабанни спирачки отзад? За моите спирачки - смятам, че са надеждни. Ако не мислех така - просто ще направя всичко възможно да променя нещата. Затова ми се струва много странно, че има хора, които не са сигурни в спирачките си, но все пак си карат колите.

                              Коментар


                                #45
                                ogi28b написа:
                                На мен не ми става ясно от последните няколко поста - защо няма нито един автомобил с барабанни спирачки отпред. Не съм се замислял по въпроса. Защо тежките и мощни коли не са с барабанни спирачки отзад? За моите спирачки - смятам, че са надеждни. Ако не мислех така - просто ще направя всичко възможно да променя нещата. Затова ми се струва много странно, че има хора, които не са сигурни в спирачките си, но все пак си карат колите.
                                Аз лично се сещам за точно един модел на Фиат с барабани отпред и отзад Фиат 126!Както всички знаем нашата жигула е наследника на Фиат 124.При представянето на модела Фиат са били много горди с предните и забележете задни дискови спирачки .Руснаците обаче решили да пуснат Фиат 124 с барабани е резултата всички го знаем!
                                Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                                I am in love with my cars

                                Коментар

                                Working...
                                X