Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на кантарчето!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз така и не можах разбера как бачкат тея кантарчета на пунтото има ги 2 броя за сека страна,кат сменявах моста гледах и не ги разгадах как бачкат...ма си спирам на кокал...стига да е на сухо
    _______________________________________
    0885261834

    Коментар


      #17
      кантарче

      Ми то това не е Кантарче щото PUNTO няма такова нещо там от помпата излизат 4-ри тръбички и всяка за отделно колело а кантарчето е за случая когато е с две тръбички помпата отиват до така нареченото кантарче и от него излизат разклонения по две за отпред и на задното за отзад .Това е нещо като усилвател или нещо ако се скъса маркуч да държат другите колела .Всеки /майстор / казва различно .Така знам . Ако има снимка ще сложа .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Re: кантарче

        kluchar написа:
        Ми то това не е Кантарче щото PUNTO няма такова нещо там от помпата излизат 4-ри тръбички и всяка за отделно колело а кантарчето е за случая когато е с две тръбички помпата отиват до така нареченото кантарче и от него излизат разклонения по две за отпред и на задното за отзад .Това е нещо като усилвател или нещо ако се скъса маркуч да държат другите колела .Всеки /майстор / казва различно . Така знам . Ако има снимка ще сложа ..
        абе хич не е така да ти кажа.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          при типо и мисля още много италянки от помпата тръгват 4 тръбички,в помпата има 2 кръга във всеки кръг са по 2 "колела" предно дясно и задно ляво,предно ляво и задно дясно,и за това се обезвъздушават на Х,в кантарчето си влизат 2 тръбички и си излизат 2,по 1 за колело.Кантарчето играе ролята когато се натовари колата да хващат по добре задните спирачки

          Коментар


            #20
            Или когато задницата ти почва да се вдига при спиране-също.
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #21
              pugsy написа:
              при типо и мисля още много италянки от помпата тръгват 4 тръбички,в помпата има 2 кръга във всеки кръг са по 2 "колела" предно дясно и задно ляво,предно ляво и задно дясно,и за това се обезвъздушават на Х,в кантарчето си влизат 2 тръбички и си излизат 2,по 1 за колело.Кантарчето играе ролята когато се натовари колата да хващат по добре задните спирачки
              да горе долу е така...й да караш без регулатор (кантарче) все едно е да йграеш руска рулетка...
              petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

              http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

              Коментар


                #22
                bahricin написа:
                да караш без регулатор (кантарче) все едно е да йграеш руска рулетка...
                с Макаров
                no pain no pain

                Коментар


                  #23
                  AlBundy написа:
                  bahricin написа:
                  да караш без регулатор (кантарче) все едно е да йграеш руска рулетка...
                  с Макаров
                  йлй калашнйк
                  petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                  http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                  Коментар


                    #24
                    щом казвате

                    Коментар


                      #25
                      bahricin написа:
                      да горе долу е така...й да караш без регулатор (кантарче) все едно е да йграеш руска рулетка...
                      А при колите без кантарче, как е тогава?
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        Vladim написа:
                        bahricin написа:
                        да горе долу е така...й да караш без регулатор (кантарче) все едно е да йграеш руска рулетка...
                        А при колите без кантарче, как е тогава?
                        въпросът е на място,на кратко: тезй колй са йлй с *limitor* йлй сйстемата е * помпа регулатор* с две отделнй бутала който командват поотделно на преднйте й заднйте спйрачкй... но такйва сйстемй в момента далй се пройзвеждат не зная...защото *pressure valve*(кантарче) е по ефектйвен прй променлйвата натовареност на колата ...ok...
                        petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                        http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                        Коментар


                          #27
                          Аз имах подобен проблем с мойта Темпра. Оказа се че единия кръг на кантарчето не работи (буталцето беше заяло ) След разглобяване и раздвижване всичко си дойде на място. Лошото е, че достъпа до регулатора е силно ограничен поне при мен беше така и се наложи свасляне на резервоара. След монтаж се прави регулиране. На кантарчето се окачва тежест (не помня точно къде съм го видял, но ми се върти нещо в главата , че въпросната тежест беше 5 кг.) наглася се лостчето и тогава се стяга.
                          TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
                          ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
                          НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

                          Коментар

                          Working...
                          X