Аз така и не можах разбера как бачкат тея кантарчета на пунтото има ги 2 броя за сека страна,кат сменявах моста гледах и не ги разгадах как бачкат...ма си спирам на кокал...стига да е на сухо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премахване на кантарчето!
Collapse
X
-
кантарче
Ми то това не е Кантарче щото PUNTO няма такова нещо там от помпата излизат 4-ри тръбички и всяка за отделно колело а кантарчето е за случая когато е с две тръбички помпата отиват до така нареченото кантарче и от него излизат разклонения по две за отпред и на задното за отзад .Това е нещо като усилвател или нещо ако се скъса маркуч да държат другите колела .Всеки /майстор / казва различно .Така знам . Ако има снимка ще сложа .
Коментар
-
Re: кантарче
kluchar написа:Ми то това не е Кантарче щото PUNTO няма такова нещо там от помпата излизат 4-ри тръбички и всяка за отделно колело а кантарчето е за случая когато е с две тръбички помпата отиват до така нареченото кантарче и от него излизат разклонения по две за отпред и на задното за отзад .Това е нещо като усилвател или нещо ако се скъса маркуч да държат другите колела .Всеки /майстор / казва различно . Така знам . Ако има снимка ще сложа ..Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
при типо и мисля още много италянки от помпата тръгват 4 тръбички,в помпата има 2 кръга във всеки кръг са по 2 "колела" предно дясно и задно ляво,предно ляво и задно дясно,и за това се обезвъздушават на Х,в кантарчето си влизат 2 тръбички и си излизат 2,по 1 за колело.Кантарчето играе ролята когато се натовари колата да хващат по добре задните спирачки
Коментар
-
pugsy написа:при типо и мисля още много италянки от помпата тръгват 4 тръбички,в помпата има 2 кръга във всеки кръг са по 2 "колела" предно дясно и задно ляво,предно ляво и задно дясно,и за това се обезвъздушават на Х,в кантарчето си влизат 2 тръбички и си излизат 2,по 1 за колело.Кантарчето играе ролята когато се натовари колата да хващат по добре задните спирачкиpetito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
AlBundy написа:bahricin написа:да караш без регулатор (кантарче) все едно е да йграеш руска рулетка...petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Vladim написа:bahricin написа:да горе долу е така...й да караш без регулатор (кантарче) все едно е да йграеш руска рулетка...petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Аз имах подобен проблем с мойта Темпра. Оказа се че единия кръг на кантарчето не работи (буталцето беше заяло ) След разглобяване и раздвижване всичко си дойде на място. Лошото е, че достъпа до регулатора е силно ограничен поне при мен беше така и се наложи свасляне на резервоара. След монтаж се прави регулиране. На кантарчето се окачва тежест (не помня точно къде съм го видял, но ми се върти нещо в главата , че въпросната тежест беше 5 кг.) наглася се лостчето и тогава се стяга.TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар