Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремонт на предни спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pecata написа:
    При слагаенето на гумичката колега max-2 се слага малко високотемпературна грес колкото да е по мазничко да се наниже,а не се налива юнашки.Колкото за по добро приплъзване.Същата се слага и на водачите и я няма в ремонтните коплекти,а се купува отделно.
    На водачите аз слагам графитна грес (дори грестта да се изпари от загряване графита остава и продължава да смазва )
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #17
      кола

      На Пунтото това маншонче се сменя трудно има една зегерка и трябва да се махне и тогава да се махне гуменото уплътнение слагането е също трудно а това маншонче никва роля не играе освне ако не тече.виж от водача може да натиска на страни накладките или да тропа докато се натиска така е при Браво/а 1.2 1.4
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Re: кола

        kluchar написа:
        На Пунтото това маншонче се сменя трудно има една зегерка и трябва да се махне и тогава да се махне гуменото уплътнение слагането е също трудно а това маншонче никва роля не играе освЕН ако не тече.виж от водача може да натиска на страни накладките или да тропа докато се натиска така е при Браво/а 1.2 1.4
        И освен съвсееееееееееееем малката подробност ДА НЕ ВЛИЗА КАЛ ВОДА И ДРУГИ БОКЛУЦИ А колко е трудно и колко лесно мноооооого добре знам (с това си вадя хляба) ама заради подобни коментари почти не пиша.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          eh4ev07Значи графита оставал да смазва като се разтопи и изпари графитната грес.Това е нещо което незнаех.Явно се прецаквам като купувам по-скъпата високотемпературна грес.И аз си вадя хляба с това и те съветвам да пробваш и с другата грес.
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #20
            pecata написа:
            При слагаенето на гумичката колега max-2 се слага малко високотемпературна грес колкото да е по мазничко да се наниже,а не се налива юнашки.Колкото за по добро приплъзване.Същата се слага и на водачите и я няма в ремонтните коплекти,а се купува отделно.
            Колега, в оригиналните ремонтни комплекти на някои японски коли има такава грес, виждал съм розова на цвят. От нея се маже обилно след гумичката на буталото на спирачния апарат, т.е. тя смазва каквото остава от буталцето под маншончето, там, където няма спирачна течност. Правих си профилактика на горната и долна помпа на съединителя и смазах с такава грес, резултата е отличен, педала олекна и лекото проскърцване изчезна без смяна на гумички и нищо по помпите, само почистване. Въпреки здравите маншончета имаше малко за почистване, все пак колата ми е 92 година. Сега ми предстои смяна на предни накладки и искам да направя процедурата и там, но не мога да намеря такава грес, която не вреди на гумичките. Ако можеш да препоръчаш нещо ще съм ти благодарен. Ако не намеря такава смазка изобщо няма да пипам буталцата, накладките са еднакво износени. Един колега ходи някъде в Пловдив да му сменят накладки и от греста, с която са смазвали водачите защитните гумички са се раздули и разложили, пълна трагедия.

            Коментар

            Working...
            X