Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремонт на предни спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ремонт на предни спирачни апарати

    колеги, скоро ще слагам нови накладки отпред, но преди да ги сложа мисля че трябва да взема някакви ремонти комплекти за спирачните апарати за да ги рециклирам, понеже, забелязах че на предно ляво колело накладката която е от външната страна на диска е по-износена отколкото тази на дясното колело, и понякога когато ударя спирачки с по-висока скорост има едно леко занасяне на дясно; та ако някой е имал подобен проблем как го е решил ? някакво раздвижване ли да им направя

    #2
    значи просто не спира отляво. А иначе иска раздвижване на водачите...
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      И преглед на маншоните на буталата на апаратите и на спирачните маркучи!
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        спирачните маркучи със сигурност ще ги сменям и тях, понеже и мен ме съмнява че може да е от тях, а колата си спира и с лявото колело, като ходих на преглед имаше разлика в спирачното усилие на предно ляво и предно дясно - ясно защо а тия маншони на буталата влизат ли в ремонтния комплект, и какво точно влиза, направо да взимам и два ремонтни комплекта ?

        Коментар


          #5
          :оfftopic: Имам здрав, чисто нов спирачен маркуч, дай да ти го подаря, че събира прах? Ако искаш де, все пак е на 4-5 години. Ама е нов.

          Коментар


            #6
            nedialk00 написа:
            спирачните маркучи със сигурност ще ги сменям и тях, понеже и мен ме съмнява че може да е от тях, а колата си спира и с лявото колело, като ходих на преглед имаше разлика в спирачното усилие на предно ляво и предно дясно - ясно защо а тия маншони на буталата влизат ли в ремонтния комплект, и какво точно влиза, направо да взимам и два ремонтни комплекта ?
            Маншонче за буталото уплътнение за буталото маншончета за водачите и тапички за щуцерчето за обезвъздушаване.
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              Е това /Маншонче за буталото уплътнение/ако знаете как се сменя без да се повреди нищо евалапо добре от друга кола втора употреба едва ли да има ефект от смяна на тези маншончета по добре смяна на водачаи маркучите особено ако са напукани стават тънки и не работят както трябва
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Нови маркучета си сложи.Вътре в маркуча с течение на времето се получава разлагане.Вземи си ремонтен комплект гумички.Разглоби апарата,почисти го.Гумичката на буталцето се слага лесно като се понамаже с грес и НЕ се изполва права отвертка.Водачите ако не ти се сменят ги почисти,почисти и втулките в които лягат.Там намажи с високотемпературна грес.Сглоби всичко и си свиркай.Виж си тампоните на носачите,ако е разбит от едната страна примерно задният,при спиране се получава изместване и дърпа на съответната страна.
                Fiat Tipo
                Corsa b комби !

                Коментар


                  #9
                  носачите са перфектни, за тях се грижа редовно :D

                  Коментар


                    #10
                    Това какво ще рече, че редовно ги сменяш ли?

                    Коментар


                      #11
                      не сменяй нищо профилактично, ни водачи, ни маншончета, само спир маркучи, защото тея ментаци ги правят от локум. А водачите не би следвало да грипират, моите са на 14 год и не са никога грипирали, фатката е като сваляш да ги почистиш и сложиш грес и никога няма да грипират.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        нищо няма да сменям, водачите ще ги смажа ще раздвижа хубаво, нови спирачни маркучи и трябва да е ок всичко а носачите са ми перфектни, предните няма никакъв проблем с тампоните им, сменям си маншоните на шарнирите като се скъсат и носач не съм сменял още, а задните нищо не съм пипал по тях, гумите ми не са разкрачени, оглеждал съм ги няма нищо скъсано там

                        Коментар


                          #13
                          pecata написа:
                          Нови маркучета си сложи.Вътре в маркуча с течение на времето се получава разлагане.Вземи си ремонтен комплект гумички.Разглоби апарата,почисти го.Гумичката на буталцето се слага лесно като се понамаже с грес и НЕ се изполва права отвертка.Водачите ако не ти се сменят ги почисти,почисти и втулките в които лягат.Там намажи с високотемпературна грес.Сглоби всичко и си свиркай.Виж си тампоните на носачите,ако е разбит от едната страна примерно задният,при спиране се получава изместване и дърпа на съответната страна.
                          Никога не мажете работната гумичка на буталото с грес. Използвайте спирачна течност за по-лесно поставяне на гумичката или специална грес, която се намира в някои ремонтни комплекти и е специално предназначена за там. Обикновената грес разяжда гумичките и след известно време запичат и протичат...

                          Коментар


                            #14
                            При слагаенето на гумичката колега max-2 се слага малко високотемпературна грес колкото да е по мазничко да се наниже,а не се налива юнашки.Колкото за по добро приплъзване.Същата се слага и на водачите и я няма в ремонтните коплекти,а се купува отделно.
                            Fiat Tipo
                            Corsa b комби !

                            Коментар


                              #15
                              kluchar написа:
                              Е това /Маншонче за буталото уплътнение/ако знаете как се сменя без да се повреди нищо евалапо добре от друга кола втора употреба едва ли да има ефект от смяна на тези маншончета по добре смяна на водача.....
                              Какъв водач ще сменяш бе КЛЮЧАР пак се изказваш неподготвен. Говорим за смяна на маншончето на буталото!!!! Толкова елементарно се сменя на предните апарати че по лесно няма накъде! Защо не даваш съвети САМО където си компетентен или това е само борба за мнения??? Така само объркваш потребителите!!!!!
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X