Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с абс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    значи сега като ходих ръчната и абс-а светнаха и изгаснаха заедно тоест има ЕБД, следователно проблема не е в релето, като дойде кабела ще видя кое колело точно прави проблем и ще видя каква точно е драмата

    Коментар


      #32
      кабела вече пътува насам до 10 дни някъде трябва да дойде аз междувременно днес цял ден си имах абс, като пристигне ще ви кажа какво е било; всичко ако е ОК с кабела когато пристигне, предлагам безвъзмездна диагностика на всеки колега

      Коментар


        #33
        Колега, очаквам да напишеш какво е развитието, защото имам същия проблем като теб!

        Коментар


          #34
          ще пиша, може би утре ще дойде понеже днес ми пристигна една боя която бях поръчал от същото място с 1 ден по-рано аз междувременно вече имам абс, с изключение на вчера.. днес пак светеше но изгасна следобяд, луда работа :D

          Коментар


            #35
            току що получих кабела, но за съжаление дискчето към него е счупено, сега почвам да се мъча с кабела да видя какво ще направя, като има резултат от диагностиката ще пиша

            Коментар


              #36
              някой ако може да помпогне, че за сефте ще правя диагностика, значи в фиатекусскан.нет в хау то юсе е тая снимка, да прикача към тея 3 пина по едно кабелче и после да боцкам в буксата на абс-а, ама кое къде трябва да боцна незная; ще си правя и диагностика на айрбега, там също незнам кое кабелче къде да боцвам
              Прикачени файлове

              Коментар


                #37
                добре значи на абс-а и на айрбег-а буксичките са с по три отвороа, но реално само два се ползват; едия "к линия" другото маса; но как да разбера кой пин-ове от кабела са к-линия и маса

                Коментар


                  #38
                  Драсни в гугъла нещо от сорта на obd pinout, или OBD2 pinout. Ако не бъркам - май че 4 и 5 са маса, а К-линията е 7 (или 2 да беше...).

                  Коментар


                    #39
                    така значи 5 е маса 7 е К линия; обаче ФЕС ми дава грешка - Няма връзка с ЕКУ(проблем в кабела, или неправилна настройка на порта), след това се качих в колата на брат ми и го пъхнах в неговата букса, та кабела светна, а при мен не свети, значи нещо не съм настройл от my computer както трябва

                    Коментар


                      #40
                      http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspx от тук стигам до 3тата картинка която е в my computer и съм дотам повече нищо немога да направя, а ето какво пише отдолу : If you have a built-in serial port or PL2303 usb serial port you will need to lower the buffers to minimum as shown on the next screenshot. Note that for PL2303 USB serial port you will need to modify some registry settings in order to make it support 10400 bps. Явно при мен проблема е че стой на 4096 байта за секунда, но като цъкна това е максимума който може да се зададе няма как да задам 10400

                      Коментар


                        #41
                        Now you have to set the Interface Type to K-Line/VAGCOM in the Settings window of FiatECUScan. You also have to set the correct Serial port. The Port Speed is not important when using VAGCOM interface.NOTE: You have to solder a short wire between pins 1-7-9 of your interface’s OBD connector in order to connect to ABS and Power steering ECUs. Also, you need to have a connection on pin 3 of the OBD connector in order to connect to airbags.значи това първото съм го направил сетнал съм к-лине/ваг ком във ФЕС, както и порта който ползвам;а тази забележка немога да я разбера ? трябва да окъся 1 7 и 9 ли ? понеже аз искам да се свържа с абс и айрбеги още нещо коя дупка от двете е К линията на буксата на айрбега и на абс-а

                        Коментар


                          #42
                          на 16 пин се подава + 12 волта утре ще се конектна

                          Коментар


                            #43
                            така значи от 5 взима маса от 16 захранване, след това от 7 тръгва К линията, за да се свържа с абс-а трябва да свържа към пин 7 пин 1 и пин 9, а след това за да се закачи към еъйрбега към 1 7 и 9 трябва да прикача и 3 утре ще пиша какво е станало; а и междувременно разбрах че на диагностичните ми букси средната дупка е масата, а другата на която има кабелче е К линията

                            Коментар


                              #44
                              не е така. ти нямаш ОБД конектор, затова няма какво да запояваш. вземаш си една сонда, жица, тел и пр. от к-линията, която е на 7 краче и си бучиш, където ти харесва. е, аз още не смея да се свържа с аербег-а, щото знам ли...
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар


                                #45
                                не стана пак.. подадох му на 16 пин +12 волта от акумулатора, маса от диагностичната букса на абс-а сложих и кабелчето на К линията, и пак ми дава няма връзка с ЕКУ - проблем в кабела или настройката на сериийния порт... качвам и някой снимки от настройките на порт-а и от ФЕС
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X