значи сега като ходих ръчната и абс-а светнаха и изгаснаха заедно тоест има ЕБД, следователно проблема не е в релето, като дойде кабела ще видя кое колело точно прави проблем и ще видя каква точно е драмата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с абс
Collapse
X
-
nedialk00
-
nedialk00
кабела вече пътува насам до 10 дни някъде трябва да дойде аз междувременно днес цял ден си имах абс, като пристигне ще ви кажа какво е било; всичко ако е ОК с кабела когато пристигне, предлагам безвъзмездна диагностика на всеки колега
Коментар
-
nedialk00
ще пиша, може би утре ще дойде понеже днес ми пристигна една боя която бях поръчал от същото място с 1 ден по-рано аз междувременно вече имам абс, с изключение на вчера.. днес пак светеше но изгасна следобяд, луда работа :D
Коментар
-
nedialk00
току що получих кабела, но за съжаление дискчето към него е счупено, сега почвам да се мъча с кабела да видя какво ще направя, като има резултат от диагностиката ще пиша
Коментар
-
nedialk00
някой ако може да помпогне, че за сефте ще правя диагностика, значи в фиатекусскан.нет в хау то юсе е тая снимка, да прикача към тея 3 пина по едно кабелче и после да боцкам в буксата на абс-а, ама кое къде трябва да боцна незная; ще си правя и диагностика на айрбега, там също незнам кое кабелче къде да боцвам
Коментар
-
nedialk00
добре значи на абс-а и на айрбег-а буксичките са с по три отвороа, но реално само два се ползват; едия "к линия" другото маса; но как да разбера кой пин-ове от кабела са к-линия и маса
Коментар
-
nedialk00
така значи 5 е маса 7 е К линия; обаче ФЕС ми дава грешка - Няма връзка с ЕКУ(проблем в кабела, или неправилна настройка на порта), след това се качих в колата на брат ми и го пъхнах в неговата букса, та кабела светна, а при мен не свети, значи нещо не съм настройл от my computer както трябва
Коментар
-
nedialk00
http://www.fiatecuscan.net/HowToUse.aspx от тук стигам до 3тата картинка която е в my computer и съм дотам повече нищо немога да направя, а ето какво пише отдолу : If you have a built-in serial port or PL2303 usb serial port you will need to lower the buffers to minimum as shown on the next screenshot. Note that for PL2303 USB serial port you will need to modify some registry settings in order to make it support 10400 bps. Явно при мен проблема е че стой на 4096 байта за секунда, но като цъкна това е максимума който може да се зададе няма как да задам 10400
Коментар
-
nedialk00
Now you have to set the Interface Type to K-Line/VAGCOM in the Settings window of FiatECUScan. You also have to set the correct Serial port. The Port Speed is not important when using VAGCOM interface.NOTE: You have to solder a short wire between pins 1-7-9 of your interface’s OBD connector in order to connect to ABS and Power steering ECUs. Also, you need to have a connection on pin 3 of the OBD connector in order to connect to airbags.значи това първото съм го направил сетнал съм к-лине/ваг ком във ФЕС, както и порта който ползвам;а тази забележка немога да я разбера ? трябва да окъся 1 7 и 9 ли ? понеже аз искам да се свържа с абс и айрбеги още нещо коя дупка от двете е К линията на буксата на айрбега и на абс-а
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
така значи от 5 взима маса от 16 захранване, след това от 7 тръгва К линията, за да се свържа с абс-а трябва да свържа към пин 7 пин 1 и пин 9, а след това за да се закачи към еъйрбега към 1 7 и 9 трябва да прикача и 3 утре ще пиша какво е станало; а и междувременно разбрах че на диагностичните ми букси средната дупка е масата, а другата на която има кабелче е К линията
Коментар
-
nedialk00
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар