междудургото вчера, когато проверявах какво е положението зад барабаните ми направи впечатление че, заден десен се върти супер леко, като махнах барабана главината също се въртеше супер лесно, след това когато се преместих на заден ляв барабан установих че той се движи по-трудно, когато махнах барабана обаче главината се движеше както дясната главина, та мисълта ми е че механизма за регулиране май трябва да го свия малко ?
Не, ти като го свиеш - на първото натискане той пак ще се разпъне. По-вероятно е да ти заяжда цилиндърчето. Провери като покараш 5-10 км дали джантите са еднакво загрели. Щом си свалял барабана, би трябвало да си видял някъде отзад надписа "BENDIX" или "Lockheed"Отпред май са само един вид, поне на моята, но все пак ще проверя довечера. Като цяло дори да не знаеш системата, ако си знаеш оригиналния номер, би трябвало навскяъде да ти извадят това, което ти трябва.
Системата е 4-4-2...За отпред има само един вид накладки ако си с ръчна ск. кутия (невентилиран диск), и също само един вид накладки, ако си с автоматична кутия (вентилиран диск). Значи за отпред има само един вид накладки. Отзад също е само един вид, ако колата е тази от подписа. Т.е. няма значение дали си знаеш системата или не, ако каталогът на магазина, от който ще купуваш не е сбъркан. Отиваш с оригиналния номер от ЕПЕР и се надяваш в софтуера на магазина да съществуват връзки между номерата.
значи от вътрешната страна на барабана пишеше само някакви размери и имаше заводския знак на фиат, а по накладките пишеше това лоокхеад ли какво беше другото което е смъкнах този барабан който запираше, днес като вдигнах на крик се въртеше доста лесно почти не се усещаше че запира, но след като го монтирах обратно пак запираше дали е цилиндърчето, понеже на другото колело няма никакъв проблем преди и след поставяне на барабана върти се гладко и без да запира
Коментар