Маха се това между двете седалки като подлакътник .Бая зор видяхме но се надига отзад откъм разпределителя за въздуха. Тогава се вижда болта с който се регулирва . Едното жило лявото минава над аспуха .
Оправих я !А на който му трябва маншони за спирачните цилиндърчета и спирачни цилиндърчета има в "Скорпион 13"... Маншоните се продават комплект с абсолютно всички видове гумички по спирачния апарат в кутийка!Аз скоро правих тази процедура със слагането на нови маншони, защото преди години се бяха скъсали а в последсвие на единия апарат (заден) беше блукирало цилиндърчето и не се връщаше. След което сваляне на апарата, неговото разглобяване, смяна на цилиндърче - слагането на маншон при сглобяване.За сега всичко е много добре, ще се види колко време ще издържат новите маншони!
Имам нов проблем. Зимата бях откачил жилата, защото не само аз карам колата и редовно дърпаха ръчната и тя замръзваше. Сега, когато се пробвах да ги закача имам лек проблем. Първо леко разхлабвам гайката, която държи 2-те жила за лоста на ръкохватката, монтирам жилата на кукичките и после на спирачните апарати и когато затегна 5-6 оборота гайката, ръчната е толкова твърда, че с две ръце трябва да я дърпам и дисковете са блокирани дори без да е вдигната. Има ли механизъм за самонатягане и къде е той, за да го отпусна?
Самонатяга се буталото на спирачния апарат, но го прави за да компенсира изтъняването на накладката. Ако преди това е било наред, би трябвало после пак да е наред. Тая гайка, която натяташ - ако не я натегнеш толкова, няма ли да да се получи както трябва или дисковете остават блокирани и без жила? Ако е така, трябва да разглобиш и да върнеш буталото. Ако не - отпусни отпред при тая гайка, или където е регулиращия механизъм. Пусни търсачката и потърси ’регулиране на ръчна’.
Най-шантавото, е че след като закача жилата за спирачните апарати след това за ръчката, дори при спуснато състояние дисковете не се въртят. Ако откача жилата от ръчката дисковете си се въртят без никакъв проблем. Пробвах гайката да я завъртя само 3-4 оборота, но дисковете са здраво сковани от задните апарати.
Най-шантавото, е че след като закача жилата за спирачните апарати след това за ръчката, дори при спуснато състояние дисковете не се въртят. Ако откача жилата от ръчката дисковете си се въртят без никакъв проблем. Пробвах гайката да я завъртя само 3-4 оборота, но дисковете са здраво сковани от задните апарати.
отвии я още тази гаика за да освободиш жилата при спусната ръчна
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
скоро и аз сменях задни накладки и лявото клело нямаше ръчна за целта огледах и установих че беше опънато лостчето на ръчната до край охлабих ръчната механизма се намира зад барчето откъм задните седалки има капаче охлабих го и върнах лостчето на ръка и ръчната започна да работи явно механизма е на изцентрик и беше превъртял
Коментар