Днес бях на годишен технически преглед и там се разбра ,че ръчната ми спирачка не държи.Накладките са сменени преди има няма 100км и със сигурност не са легнали добре по диска.Питането ми е тази ръчна самонатягаща ли е или си има реглаж някъде?А ако има реглаж то той къде се намира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ръчна спирачка на Стило
Collapse
X
-
Re: Ръчна спирачка на Стило
KUM4o написа:Днес бях на годишен технически преглед и там се разбра ,че ръчната ми спирачка не държи.Накладките са сменени преди има няма 100км и със сигурност не са легнали добре по диска.Питането ми е тази ръчна самонатягаща ли е или си има реглаж някъде?А ако има реглаж то той къде се намира?Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
-
Преди малко прочетох ,че ставало като се натисне силно педала на спирачката и се дърпа няколко пъти силно ръчната.Направих го това и наистина има голям ефект ,но сега лявото колело задържа по слабо.Дали това ще се оправи като се напаснат накладките или самия механизъм трябва да се настрои?FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
KUM4o написа:Преди малко прочетох ,че ставало като се натисне силно педала на спирачката и се дърпа няколко пъти силно ръчната.Направих го това и наистина има голям ефект ,но сега лявото колело задържа по слабо.Дали това ще се оправи като се напаснат накладките или самия механизъм трябва да се настрои?STILO JTD 1.9- 115 BLACK
Коментар
-
Да не пускам друга тема и питане то ще попитам в тая тема .Днеска и аз си смених жилата и двете на ръчната спирачка че едното на лявото колело не се движеше почти в бронята . Дясното му нямаше нищо но вече бях купил две нови и ги сложих . Обаче и преди смяната забелязах че имам проблем в самия спирачен механизъм и буталото не се връща и започва да загрява яко главината на колелото защото накладките се притискат в диска. Интересуваме най вече дали гумените пръстени в буталцето са еднакви с тия на предните колела че имам един комплект нови но за предните буталца .Та утре като ида при майстора и почнем да го разглабяме да не търся други пръстени.И второто питане е като го огледах хубаво устройството маншончето което предпазва да не влиза прах в буталцето е почти ново и няма как да е попаднала мръсотия навътре, дали само едно изваждане и почистване на буталото няма да реши проблема .
Коментар
-
Ами днеска ходих на един друг сервиз че моя майстор беше много зает но нищо не направиха и се разбрах с моя майстор утре когато се освободи макар и по вечеря да отида да разглобим спирачния механизъм и да извади буталцето и го почистим и разкараме .Днешните майстори гледаха като паднали от Марс и се произнесоха да сменя и двете маркучета че може би са се разложили вътре и не се връща течноста. Обаче пък като развием пробката за обезвъдушаване текне съвсем малко масло и апарата пак не освобождава накладките.Това ме навежда на мисълта че трябва основно разглабяне на спирачния апарат и почистване .Пък си трябва и през ден-два да сменям колите защото оставя ли едната един месец в гаража то после ту това клеясало ,ту друго хванало ръжда и така нататък.Каране му е майката и дано утре стане защото иначе трябва да идвам с джипката на Милеви скали което не е за предпочитане.
Коментар
-
Тая вечер с моя майстор се справихме с това затягане и греене на колелото .Работата се оказа в тоя болт показан на снимката като номер 3. В него се навива болче номер1 . Та тоя болт номер три при натискане на спирачка влиза навътре и притиска накладките . При отпускане на спирачката трябва да се върне а той си остава навътре и не излиза . На него към края му е надяната гумена тръбичка за уплътнение ,но тя се беше разпуснала и уголемила и не позволяваше на болта да се движи . Преценихме че и без нея може намазахме хубаво болта с графитна смазка и вече се движи болта много леко . Сглобихме всичко и пробвах колата като изминах 12км и колелото беше студено като мъртвец. :D Така че утре сутринта поемам за Милеви скали спокойно със Стилото . :D
Коментар
-
Тука малко не бих се съгласил / въпреки че не ни стана ясно предназначението и / . Другия водач няма такава гумичка и се движи свободно . И двата водача имат гумен маншончета отвънка които са почти нови и не дават възможност да влизат боклуци навътре . Ще питам по магазините за такова уплътнение и ако има ща закупя ако няма и така ще кара . Щом единия водач няма такова уплътнение и не се износва и затяга ,то би следвало и този водач да кара така . Ще видим по нататък ,може да се окажеш и прав. :D
Коментар
-
Построен е и се чака всеки момент Бат Бойко да му дерне лентата . Всичко е готово и заплатите вървят на персонала. :DКолкото до маншончетата то именно тия външните са почти нови и прах няма как да влезне . на самия водач има нахлузено гумено маншонче и то се е раздуло и запира водача. преди малко се върнах от Милеви скали и не съм имал проблем до там и обратно. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар