S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разкрачен заден мост на Браво
Collapse
X
-
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
-
Съгласен съм, аз също ще си играя с носачите след седмица, но съгласи се че дори и да разбие лагера в двжение проблем реално не може да стане. А и щом само пука има голяма вероятно само болта да е ръждясал там където лагерува и от това да е пукането. Което след време ще се оправи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Съгласен съм, аз също ще си играя с носачите след седмица, но съгласи се че дори и да разбие лагера в двжение проблем реално не може да стане. А и щом само пука има голяма вероятно само болта да е ръждясал там където лагерува и от това да е пукането. Което след време ще се оправи.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
ivel написа:не се ли сменят навреме,заминават и леглата на лагерите в самия носачмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Благодарение на колегата AthlonXP сменихме лагерите на задния носач на мареата и направихме снимки.Ето описание на процедурата:Започваме със свалянето на резервоара. Разкачваме всички маркучи и кабели.Отдолу има един маркуч за отдушника. Махаме скобата и го сваляме. При сглабянето се слага нова скоба. Разкачаме гърловината, като там са възможни два подхода. Единия е да свалим скобата на маркуча и гърловината да остане закачена. Другия е да развием болта под капачката за пълнене. За съжаление той обикновено е клеясал и се къса. Накрая се развиват трите болта, пластмасовеите щипки и резервоара се сваля.Развиваме долния болт на амортисьора. Сваляме пружината и развиваме трите болта на стабилизиращата щанга.С ключ 24 развиваме болта на носача. Започва най-трудната част - с по-голям чук избиваме болта, като чукаме от вътрешната страна, добре е някой да върти болта за по-лесно раздвижване.След като болта падне и освободи носача с флекса пилим втулката на лагера. В случая лагера беше достаъчно разбит, за да падне сам от втулката. Ето какво е останало от него.С клещи изваждаме пластмасовата втулка от носача. Избиваме черупките на старите лагери.Поставяме новата втулкаС подходящ камък от гедоре набиваме черупките на новите лагери.Намазваме с грес и поставяме новите лагери и втулки. Използваме болта вместо преса, за да набием втулките.Поставяме носача на мястото му и го затягаме с болта.Продължаваме по обратния ред със закачането на стабилизиращата щанга, пружината, амортисьора и поставянето на резервоара. За да свием пружината ползвахме скоби, но не са задължителни.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар