Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разкрачен заден мост на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    S_BANKOV написа:
    Остави я да си пука, няма нищо да и стане.
    Не е готино да пренебрегваш колата по този начин. Накрая се събират много забележки по окачването, по двигателя, по външния вид и откриваш, че колата ти е тотална гробница. По евтино във времето излиза да инвестираш по 100 200 лв годишно за дребни ремонти, от колкото да ти се съберат 1200 1300 при цена на автомобила 1500 лв на пазара. А не е гаранция за спокойно пътуване и не дай си боже пътна помощ или нещо по трагично.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #32
      Съгласен съм, аз също ще си играя с носачите след седмица, но съгласи се че дори и да разбие лагера в двжение проблем реално не може да стане. А и щом само пука има голяма вероятно само болта да е ръждясал там където лагерува и от това да е пукането. Което след време ще се оправи.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #33
        S_BANKOV написа:
        Съгласен съм, аз също ще си играя с носачите след седмица, но съгласи се че дори и да разбие лагера в двжение проблем реално не може да стане. А и щом само пука има голяма вероятно само болта да е ръждясал там където лагерува и от това да е пукането. Което след време ще се оправи.
        реално не може да се случи нещо лошо ако се счупи лагера но колата се лашка в лагерите в завой ако са разбити и това я подхвърля.Пукането може да се дължи на скъсания тампон или разбитото легло на амортисьора. Има лека вероятност да са се изкопали лагерите на носача и да изпуква там, но мисля, че трябва да се е поразкрачила за това пукане.
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #34
          не се ли сменят навреме,заминават и леглата на лагерите в самия носач

          Коментар


            #35
            ivel написа:
            не се ли сменят навреме,заминават и леглата на лагерите в самия носач
            не съм се замислял за това но има логика, като лагерува в болта не в лагера ще търка в носача.... после стругар втулки или 2ра рака носач.
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #36
              Пичове ,мятам каляската да я разглобвам.Мисля да и " разпукам задницата" в неделя.Смятам да извадя всичко .Ше снимам и после тука.Само евентуално може да имам нужда от малко помощ да кача снимките )

              Коментар


                #37
                За да не се мъчиш - настрой си предварително камерата/фотоапарата да снима с резолюция 800*600, 800*480 или 640*480. Така със сигурност нямада имаш проблеми с качването. Остава единственото ограничение от 10 снимки в пост, но едва ли ще го стигнеш за един пост.

                Коментар


                  #38
                  ще снимам с телефона,че прави по хубави снимки от фотото ))пък после ако резолюцията е по голяма ще ги преоразмеря ...и мисля да няма проблем (добре че каза с каква резолюция е най добре)- мерси !Пък и наистина повече от 10 снимки едва ли би било необходимо !Айде ще се видим след ремонта !

                  Коментар


                    #39
                    Е, ако са 20 - ще пуснеш два поста с по 10 снимки, това имах предвид.

                    Коментар


                      #40
                      Благодарение на колегата AthlonXP сменихме лагерите на задния носач на мареата и направихме снимки.Ето описание на процедурата:Започваме със свалянето на резервоара. Разкачваме всички маркучи и кабели.Отдолу има един маркуч за отдушника. Махаме скобата и го сваляме. При сглабянето се слага нова скоба. Разкачаме гърловината, като там са възможни два подхода. Единия е да свалим скобата на маркуча и гърловината да остане закачена. Другия е да развием болта под капачката за пълнене. За съжаление той обикновено е клеясал и се къса. Накрая се развиват трите болта, пластмасовеите щипки и резервоара се сваля.Развиваме долния болт на амортисьора. Сваляме пружината и развиваме трите болта на стабилизиращата щанга.С ключ 24 развиваме болта на носача. Започва най-трудната част - с по-голям чук избиваме болта, като чукаме от вътрешната страна, добре е някой да върти болта за по-лесно раздвижване.След като болта падне и освободи носача с флекса пилим втулката на лагера. В случая лагера беше достаъчно разбит, за да падне сам от втулката. Ето какво е останало от него.С клещи изваждаме пластмасовата втулка от носача. Избиваме черупките на старите лагери.Поставяме новата втулкаС подходящ камък от гедоре набиваме черупките на новите лагери.Намазваме с грес и поставяме новите лагери и втулки. Използваме болта вместо преса, за да набием втулките.Поставяме носача на мястото му и го затягаме с болта.Продължаваме по обратния ред със закачането на стабилизиращата щанга, пружината, амортисьора и поставянето на резервоара. За да свием пружината ползвахме скоби, но не са задължителни.
                      Fiat - Stilo 1.9 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X