Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разкрачен заден мост на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: кола

    kluchar написа:
    Ако се върти от вън болта и се чука от вътре няма ли да стане да излезе.
    Аз сменях на Пунтото, няма да повторя, голям го ядохме. Това с чукането от ляво не става з/о пречи резервоара. Използвахме една оргромна скоба с която натискахме болта отвъре и бой отвън, но беше преди 4 г. и подробностите съм ги забравил. От друга страна после лагерите излизат адски трудно, т.к. няма предвидено място за избиване, периферията на черупката която се вижда е около 2 мм, абе цялото е една голяма х..я. Това вадене на лагерите може да стане като свалиш носачите, но нас ни домързя да махаме спирачки, маркучи и др.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Отказахте ме :D , а и няма мераклии да помагат от Пловдив.Ще потърся услугите на сервиз

      Коментар


        #18
        Актуална цена за ремонт

        Стара тема, но да публикувам актуаната цена на ремонта - 120 лв. труд за смяна на двата ремонтни комплекта от лагери, оси и уплътнения за задните носачи + смяна на спирачни маркучи. Цената на часите, маркучи+ремонтни комплекти SKF - 80 лв. или общо 200лв всичко, време на ремонта един ден

        Коментар


          #19
          общо взето не се смъква моста а резервоара и след това може да се прави всичко.

          Коментар


            #20
            Здрасти колега, сменявал съм на 4 моста тези лагери на носачите, ето малко съвети: Вземи комплект с лагери SKF все пак не е лесна работа и не са неща които искаш да сменяваш всяка година.Така ако вземеш мост 2ра рака не знаеш дали не са се изяли черупките на лагерите и дали няма да ти тропа (първо тропа после се разкрачва) Така трябва ти канал голям чук хубав крик и 2 хубави стойки оксижен или флекс. Не е нужно да разкачаш жилата на ръчната спирачни маркучи и други. Сваляш резервоара 3 болта няколко тапи от в багажника разкопчаваш буксата и маркучите. Важно отдушника минава над магарето и трябва да погледнеш от дясно от къде да го разкачиш.с 24 мисля, че беше болта и гайката. развиваш гайката и нагряваш болта с оксижена, при отсъствието на такъв нагряваш с флекса (пилиш болта от страната на резбата докато не се напече от другия край при гайката) С големия чук удряш няколко пъти и си готов ! Когато провисне носача правиш следното : с флекса пилиш от страни шайбите с гумените уплътнения (само от едната страна го правиш ) и избиваш на другата. Вътре има една пластмасова като втулка, нея я изтегляш с клещи по по вандалски начин. Запираш носача на магерто с една по яка и ударна отверка избиваш черупките. Важно да запънеш носача иначе черупките не тръгват да излизат . И сега по обратния ред набиваш едната черупка(с камък от гедоре с точния размер и чук) поставяш пластмасовата втулка другата черупка, 2та конусовидни лагер като между тях слагаш металната втулка на която трябва да се качат, 2те шайби с гуми и всичко го прекарваш с болта и гайката. Придобива перфектен вид развиваш болта и гайката и качваш носача и прекарваш болта Ако има желаещи след 2 седмици ще правя задния мост на моята, мога да направя снимки. Целия ремонт става за около 2 часа. Изисква се и по празен резервоар, да се избегне излишна тежест и течове .успех
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #21
              Колега, сподели с нас снимките които си ги снимал....
              BMW 318is COUPE 140hp
              FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

              Коментар


                #22
                Ами нямаше желаещи и не съм снимал Ако изпадне някой желаещ за смяна и за фото сесия може да ги сменим заедно и да качим в темата снимки
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #23
                  Аз трябва да сменям лагерите на единия носач, но още не съм се престрашил, а съм ги купил. Ако имаш възможност може да се разберем някой ден да даваш съвети и да ги сменя.
                  Fiat - Stilo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #24
                    Аз съм същия момчета, само дето не е браво ами марейка,ама то окачването от зад е същото.Единия носач така жестоко щрака ,че имам чувството че ще ми изпадне моста направо ама като вдигнах на крика преди няколко дни ,установих ,че и тампона който е на моста към купето се е откачил и моста вместо да стои неподвижно и да лагеруват само носачите ,то се движи целия нагоре надолу!!!! Та на всичкото от горе от това се е разбило и леглото на амортисьора от горната страна ,и като мина през някоя дупка така се усеща ,сякаш е изпуснал амортисьора.Та ремонтния комплект струва 33 лв. в магазинчео на Стамболийски при братята, но се чудя дали да не взема само лагери от магазин за лагери и да си направя бронзови вулки вместо пластмасовите които се предлагат в този ремонтен комлект.А и не знам този тампон какво приключение ще бъде с него.В евро-07 ми казаха че такъв тампон не се предлага ,бил капсулован и се продавал с целия мост.......Малко си мисля че искат да цакат дявола във въздуха.... Абе май ше си бъде приключение .....и напаво не ми се захваща ама няма как .....щото иначе ше се разбие всичко и да не земе да се разпадне каляската на някой сфетофар)

                    Коментар


                      #25
                      В ремонтния комплект освен лагери и втулки има болт и гумени уплътнения. Няма да ти е по изгодно да си ги направиш сам, а гумените уплътнения едва ли ще ги намериш отделно. Аз си купих ремонтен комплект с лагери SKF за 40 лв.
                      Fiat - Stilo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #26
                        mastifo написа:
                        Аз съм същия момчета, само дето не е браво ами марейка,ама то окачването от зад е същото.Единия носач така жестоко щрака ,че имам чувството че ще ми изпадне моста направо ама като вдигнах на крика преди няколко дни ,установих ,че и тампона който е на моста към купето се е откачил и моста вместо да стои неподвижно и да лагеруват само носачите ,то се движи целия нагоре надолу!!!! Та на всичкото от горе от това се е разбило и леглото на амортисьора от горната страна ,и като мина през някоя дупка така се усеща ,сякаш е изпуснал амортисьора.Та ремонтния комплект струва 33 лв. в магазинчео на Стамболийски при братята, но се чудя дали да не взема само лагери от магазин за лагери и да си направя бронзови вулки вместо пластмасовите които се предлагат в този ремонтен комлект.А и не знам този тампон какво приключение ще бъде с него.В евро-07 ми казаха че такъв тампон не се предлага ,бил капсулован и се продавал с целия мост.......Малко си мисля че искат да цакат дявола във въздуха.... Абе май ше си бъде приключение .....и напаво не ми се захваща ама няма как .....щото иначе ше се разбие всичко и да не земе да се разпадне каляската на някой сфетофар)
                        Здравей колега, ето ти малка изненада, не знам който ти е вадил този тампон в евро07 но мога да ти гарантирам, че го има и се продава. Пластмасовата втулка за която си мислиш няма отношение към разкрачването на моста. Важни са само лагерчетата. Втулката играя ролята на вътрешено уплътнение. Амортисьора го сменяй, тампоните им се разбиват (в зависимост от това кой е производителя на амортисьорите) Тампона на магарето се сменя елементарно, мисля, че имаше тема за пунто (пунто и мареа са различно мостовете но са на един принцип) . Та в тази тема колега беше обяснил как ги избиваш с чука и ги прекарваш новите тампони със шпилка.П.П. Каталожен номер на преден тампон : 3227 марка пирели заден тампон : 5702 марка бърд(някой му викат бирд не съм сигурен за произношението)Тампоните не им излизат понеже не са вързани в програмата им освен с фиат типо Същите са за браво брава мареа алфа 145 146. Успех и дано съм ти бил полезен. Аз съм ги вадил с тек док но някой хора ги мързи да го ползват.
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #27
                          както е писал колегата по-горе,няма нищо сложно.махането на резервоара става за 10мин и от там нататък-много лесно.аз лично разкачам целия носач и на менгемето му сменям лагерите,просто е по-удобно.и един съвет-преди да затворите-слагайте повече грес вътре,защото е много уязвимо място за вода

                          Коментар


                            #28
                            Благодарско момчета,само да споделя ,че задницата не е разкрачена а само пука (щрака) или там както и да се изразя се тая ,и това е хипер дразнещо от една срана ,но от друга, каляската я кара жена ми и ме притеснява все пак.Към колегата Athlon много благодаря за каталожните номера ,ще видя днес дали ще ги открият момчетата от Еврото, а за амортизаторите - същото си помислих и аз ,че или е изпуснал или се е разбила втулката.Закупих си нови ,вдигнах на крика свалих старите и ........ми те по здрави от новите )) големи като от Икарус с железни прашници и не мога на ръка ни да ги натисна ,ни да ги опъна( а новите мънички като за simson-ка))а втулките и в двата края ..безупречни.И да ама като тръгнах да ги връщам на местото им се оказа , че дупката на купето и дупката на втулката на амортисьора не съвпада !!!!! Почесах се по главата ...поразмърдах малко от тук от там,"намамих "болта да влезе и видях ,че амортизатора ,заедно с болта си се движи нагоре надолу без да се съкращава, пък и моста си ходи нагоре надолу държащ се само в задния край ,като лост от първи род!Това ме наведе на мисълта ,че леглото се е разбило по някакъв начин.А по повод на ремонтния комплект сега се замислих по сериозно , че пластмасовия елемент е само дистанционна фтулка и наистина не си заслужава да си правя експерименти!Само да помоля колегата Monstera да сподели от къде си е взел такъв с лагери SKF та да не се лутам излишно. Та така си мисля аз за живота на микробите в големия лош свят))) П.П. -снощи докато си пиехме ракийята с комшията видях ,че има едно стило за части на 20хил. км. сичко по него ново ,та се замислих дали не си пасват задние мостове с марейката ???

                            Коментар


                              #29
                              Остави я да си пука, няма нищо да и стане.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                mastifo написа:
                                Благодарско момчета,само да споделя ,че задницата не е разкрачена а само пука (щрака) или там както и да се изразя се тая ,и това е хипер дразнещо от една срана ,но от друга, каляската я кара жена ми и ме притеснява все пак.Към колегата Athlon много благодаря за каталожните номера ,ще видя днес дали ще ги открият момчетата от Еврото, а за амортизаторите - същото си помислих и аз ,че или е изпуснал или се е разбила втулката.Закупих си нови ,вдигнах на крика свалих старите и ........ми те по здрави от новите )) големи като от Икарус с железни прашници и не мога на ръка ни да ги натисна ,ни да ги опъна( а новите мънички като за simson-ка))а втулките и в двата края ..безупречни.И да ама като тръгнах да ги връщам на местото им се оказа , че дупката на купето и дупката на втулката на амортисьора не съвпада !!!!! Почесах се по главата ...поразмърдах малко от тук от там,"намамих "болта да влезе и видях ,че амортизатора ,заедно с болта си се движи нагоре надолу без да се съкращава, пък и моста си ходи нагоре надолу държащ се само в задния край ,като лост от първи род!Това ме наведе на мисълта ,че леглото се е разбило по някакъв начин.А по повод на ремонтния комплект сега се замислих по сериозно , че пластмасовия елемент е само дистанционна фтулка и наистина не си заслужава да си правя експерименти!Само да помоля колегата Monstera да сподели от къде си е взел такъв с лагери SKF та да не се лутам излишно. Та така си мисля аз за живота на микробите в големия лош свят))) П.П. -снощи докато си пиехме ракийята с комшията видях ,че има едно стило за части на 20хил. км. сичко по него ново ,та се замислих дали не си пасват задние мостове с марейката ???
                                UP предния пост на IVEL колега със SKF лагери в еврото го има комплекта 50160 е твоя каталожен номер на бърд с SKF лагери в комплекта.Стилото мисля, че е с друг мост от зад. А сгъването на амортисьорите не е фактор за здравина. Газовия амортисьор трябва сам да се разпъне. Оригиналните на алфичката ми ги смених понеже тропаха и уж държаха колата но в движение имаше леко залашкване и броеше дупките (тропаха в стъблата) С новите взе да вози по стабилно не се накланя абе много неща се промениха + изчезване на тропането. Оригиналните като ги свалих на следващия ден реших да ги сгъна на ръка и взеха да скърцат и в 2те посоки. Успех с начинанието, ако имаш затрудения драсни ще намерим решение.
                                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                                Коментар

                                Working...
                                X