Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разкрачен заден мост на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разкрачен заден мост на Браво

    Здравейте, От скоро съм във Форумът и се надявам за съвет от някой по-опитен колега.Купих си Браво 1.9 турбо дизел. Задните му колела обаче са малко разкрчени и не знам какъв е проблемът.Дайте ми съвет как да го оправя и колко ще ми струва. Благодаря предварително!

    #2
    кола

    Като първо се сещам лагери с балта№10 на носача Продава се ремонтен комплект трябва да се развие 2 болта- не се сваля моста
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      100-150 лева - 2 броя ремонтен комплект и труда. Зависи от лагерите които слагаш, може да е по-евтино или по-скъпо.

      Коментар


        #4
        Другия вариант е мост от кола на части. Мостове се продават от 60 до 100 лв. Подменя се лесно.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Имам съшия проблем с 1.9 тд браво,но честно казано доста е разкрачена задницата и се чудя могат ли да заминат носачите или само комплект ще оправи нещата,как мога да разбера това и кое е по добрия вариант комплект или мост.....

          Коментар


            #6
            Виж тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45841

            Коментар


              #7
              gosheto84 написа:
              Имам съшия проблем ............комплект ще оправи нещата,как мога да разбера това и кое е по добрия вариант комплект или мост.....
              Карай така, подмяната на моста е свързана с подмянана тампони, или поне е много желателно, подмяната на чрез ремонтен комплект без сваляне на моста си е чиста проба късмет, тези болтове имат навика да ръждясват в лагера и вадене няма, не става с почукване понеже се кривят и пак няма вадене. обикновенно болтовете се режат и се срагат нови, но тава е възможно само при свален мост. А какво е отклонението?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                ами мисля,че е около 4-5 градуса....доста е на поглед! да разбирам ли,че по добре е целия мост да сменям !?

                Коментар


                  #9
                  tomny написа:
                  лошо счупване колега......

                  Коментар


                    #10
                    демонтаж на болт заден носач

                    kluchar написа:
                    Като първо се сещам лагери с балта№10 на носача Продава се ремонтен комплект трябва да се развие 2 болта- не се сваля моста
                    Ползвам темата на колегата да не отварям нова по същия проблем. Имам луфт във въпросните лагери на единия заден носач, пробвах да отвия гайката откъм резервоара с обикновен ключ 24 и успях.Сега да кажат колегите, които са си ги сменяли сами при положение, че се отвива гайката лесно ли излиза самия болт.Пробвах да го завъртя с махната гайка но не помръдна без да ползвам допълнително рамо и се отказах.Ако има колега от Пловдив, който е извършвал ремонта да помага или да ме ориентира към сервиз в града с приблизителна актуална цена. Да допълня , става въпрос за Фиат Браво.

                    Коментар


                      #11
                      Re: демонтаж на болт заден носач

                      dido79 написа:
                      kluchar написа:
                      Като първо се сещам лагери с балта№10 на носача Продава се ремонтен комплект трябва да се развие 2 болта- не се сваля моста
                      Ползвам темата на колегата да не отварям нова по същия проблем. Имам луфт във въпросните лагери на единия заден носач, пробвах да отвия гайката откъм резервоара с обикновен ключ 24 и успях.Сега да кажат колегите, които са си ги сменяли сами при положение, че се отвива гайката лесно ли излиза самия болт.Пробвах да го завъртя с махната гайка но не помръдна без да ползвам допълнително рамо и се отказах.Ако има колега от Пловдив, който е извършвал ремонта да помага или да ме ориентира към сервиз в града с приблизителна актуална цена. Да допълня , става въпрос за Фиат Браво.
                      гайката не е проблем, болта ръждясва в леглото на лагера и няма вадене. Ако успееш си е чиста проба късмет. Не те съветвам да правиш интервенцията сам и пред блока, или поне аз не бих го правил така.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Колега този болт мисля, че не опира изобщо в леглото на лагера.От снимките на ремонтния комплект съдя, че болта влиза в метална тръбичка(втулка) и в двата и края има място за набиване на вътрешните черупки на лагера т.е болта ще е клеясал по цялата дължина на тази тръба...да не се радвам много за развитата гайка

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Ако се върти от вън болта и се чука от вътре няма ли да стане да излезе.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            В повечето случаи се върти заедно с "тръбичката" и решението е ъглошлаиф с тънък диск Има и случаи когато просто отвиваш гаиката и тои излиза ама...... са доста малък процент. За мост 2-ра употреба си помислете тои на колко години и км е и на колко години и км е вашия и след колко време / км ще сте пак в същата ситуация!
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              eh4ev07 написа:
                              В повечето случаи се върти заедно с "тръбичката" и решението е ъглошлаиф с тънък диск Има и случаи когато просто отвиваш гаиката и тои излиза ама...... са доста малък процент. За мост 2-ра употреба си помислете тои на колко години и км е и на колко години и км е вашия и след колко време / км ще сте пак в същата ситуация!
                              +1 и като прибавим задължителната смяна на двата тампона коита са си скъпички, нещата съвсем отиват на драма.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X