Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

симптоми за поразбити кормилни накрайници

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    симптоми за поразбити кормилни накрайници

    значи отскоро(след зимата) ми се появи едно скърцане когато правя маневри по паркингите от към предницата скърцане на гума(тампони), при движение го няма само при маневриране с много ниска скорост, носачи и шарнири са здрави каретата и те, другото което е като вдигна над 130 почва да се усеща едно леко треперене във волана което преди го нямаше, много е леко ама преди волана изобщо не трепваше, а днес си сменях хидравличното масло и докато въртях волана да източа маслото(не бях вдигнал колата) супер много се чуваше това въпросно скърцане, та въпроса ми е може ли да е от кормилните накрайници това ? междудругото моето хидравлично масло беше адски черно сменях го 2 пъти сега е почти като ново, но ще покарам 100-200 км да обере още мизерия и пак ще го сменя да се избистри както трябва, а волана ми сега стана чувствително по лек

    #2
    Скърцането може да е от лагерите на макферсоните, а биенето от криви гуми или дебалансирани такива
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      Точно това, което описваш, при мен се получаваше от разлепена гума на предния тампон на носача.

      Коментар


        #4
        ще хвана някой с мен на канал да върти да гледам и слушам от къде идва

        Коментар


          #5
          локалиризах проблема, както и предполагах беше в левия кормилен накрайник, той още си е оригиналния, маншончето му е здраво и не го смъкнах, а с едно шише веро и вода го опръсках едно хубаво и изчезна скърцането, та да видим до кога ама мисля да го сменя като сменям маншончето на шарнира

          Коментар


            #6
            Напълни го с една инжекция грес/масло и ще спре да скърца. Тресенето няма да е от джанта при тая скорост...може би нещо по окачването
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              накрайниците се усещат пък най-лесно. навиваш докрай, така че да можеш да бръкнеш зад гумата и го хващаш и се опитваш да го завъртиш, ако успееш и то съвсем лесно, за смяна е. ако не успееш, защото е и неудобно, значи е здрав.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                ще опитам утре, то тресенето е съвсем слабо, дори почти недоловимо, ама знам че преди го нямаше; като пусна волана се движи направо колата не отклонява

                Коментар

                Working...
                X